بودجه موردنیاز برای خرید آپارتمانی 70 متری در تهران

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران متفاوت است اما برای خرید آپارتمانی 70 متری در این کلان‌شهر به حداقل بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان تا 7 میلیارد تومان نیاز است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، مسکن در تهران قیمت‌های مختلفی دارد اما میانگین قیمت هر متر در ارزان‌ترین منطقه تهران یعنی منطقه 18 حدود 23 میلیون تومان است و در گران‌ترین منطقه شهر یعنی منطقه یک قیمت هر متر خانه به حدود 95 میلیون تومان رسیده است.

متقاضیان خرید خانه برای خرید مسکنی 70 متری در ارزان‌ترین منطقه تهران می‌توانند با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومان تا 2 میلیارد تومان اقدام کنند و متقاضیان خرید مسکن در منطقه یک برای خانه‌ای 70 متری نیازمند حداقل 6 میلیارد و 657 میلیون تومان هستند.

آریاک سفر

در ادامه قیمت خانه‌هایی با متراژ 70 متر در مناطق مختلف تهران بررسی شده است:

متقاضیان برای خرید خانه‌ای با سن بنا 11 سال در منطقه یافت‌آباد که در طبقه سوم واقع شده و دارای انباری است یک میلیارد و 500 میلیون تومان بپردازند.

فایلی در مسعودیه واقع شده در طبقه اول و دارای امکاناتی همچون پارکینگ و انباری با 10 سال سن بنا 2 میلیارد و 100 میلیون تومان آگهی شده در حالی‌که خانه‌ای با سن بنا 7 سال در طبقه چهارم واقع در استاد معین همراه با پارکینگ و آسانسور 2 میلیارد و 600 میلیون تومان عرضه شده است. در محله نظام‌آباد همچنین خانه‌ای با سن بنا 15 سال در طبقه دوم با قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان آگهی شده که این واحد همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور ارائه می‌شود.

خرید خانه در تهران با بودجه بیش از 3 میلیارد تومان

فایلی در محله  مجید آباد با سن بنا 18 سال که در طبقه دوم قرار دارد 3 میلیارد تومان قیمت دارد که این واخد با امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و آسانسور فروخته خواهد شد.

واحدی نوساز در محله منیریه واقع شده در طبقه سوم همراه با انباری و آسانسور همچنین واحدی با سن بنا 17 سال در طبقه دوم در محله باغ فیض با قیمت 3 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده‌اند.

دو فایل همچنین در محله‌های مجیدیه دبستان و بلوار فردوس همراه با امکانات پارکینگ، انباری و آسانسور آگهی شده‌اند که واحد اول با سن بنا 12 سال در طبقه سوم قیمتی حدود 4 میلیارد و 200 میلیون تومان دارد و فایل دوم با سن بنا 16 سال و واقع شده در طبقه پنجم با قیمت 4میلیارد و 300 میلیون تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز