بهشت جدید ثروتمندان در امارات + تصاویر

لست سکند

رأس‌الخیمه ششمین شهر بزرگ امارات و یکی از بهترین مقاصد توریستی این کشور معرفی شده و در آینده نه چندان دور قرار است تبدیل به «دبی بعدی» و «بهشت جدید ثروتمندان» شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این شهر با مساحت ۳۷۳ کیلومتر مربع و جمعیت ۱۱۵ هزار نفری، به لطف مناظر جذاب کوهستانی و هتل و رستوران‌های مجلل خود توجه بسیاری از توریست‌ها را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مسئولان اماراتی با سرمایه‌گذاری بیشتر قصد دارند جذب توریست در رأس‌الخیمه را بیش از پیش افزایش داده و همچنین یک منطقه آزاد جدید برای مشاغل دیجیتال و مجازی ایجاد کنند.

راز آسمان پایتخت

به‌نظر می‌رسد هدف از این برنامه منحرف کردن سرمایه‌گذاران از دبی به سوی امارات است، اما این کار به منابع زیادی احتیاج دارد و احتمالا با موانع متعددی روبرو خواهد شد.

با این همه اماراتی‌ها امیدوارند با تحقق آرزوهای بلندپروازانه خود تعداد زیادی توریست و ساکن مرفه از سرتاسر جهان به رأس‌الخیمه جذب کرده و در طول دراز مدت مزایای اقتصادی قابل‌توجهی را به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “بهشت جدید ثروتمندان در امارات + تصاویر

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    واقعا این عربا چندی بعد اروپا رو هم میزارن جیب بغلشون با سرعتی که دارن پیشرفت میکنن

  2. عرفان گفته:

    دولتهای عربی خلیج فارس عاقلانه پولهای خود را خرج می کنند چون منافع بلند مدتی برایشان دارد و هر روز خود را از سایر کشورها جدا می کنند خوشا بحال مردم آنها

  3. محمد گفته:

    پس کشور ما چی نمی خوان مثل کشورهای عربی پیشرفتی از خودمون نشون بدیم .
    تاکی باید حسرت بخوریم ….

  4. حامد محمدی گفته:

    کشوری که از بیابان داره تبدیل میشه به یکی از کشورهای ثروتمند دنیا. درحالی که همسایه آبی اش با وجود منابع غنی روز به روز فقیرتر میشه.

  5. Jasper گفته:

    مهم اینکه هوا نداره نمیشه نفس کشید تو این امارات آنقدر آب و هوای بدی داره قصر هم بدن نمی ارزه هیچ وقت نمیشه اونجا زندگی کرد

  6. مهدی کربلاایی گفته:

    مسولان ماروبفرستند امارات اموزش کشور داری ببینن یادبگیرن چگونه از فرصتهااستفاده کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز