بهترین گوشی های دانش آموزی جی پلاس در بازار + قیمت مرداد ماه

لست سکند

گوشی‌های مقرون به صرفه و کاربردی برند جی پلاس گزینه‌های مناسبی هستند که والدین برای فرزندان دانش‌آموز خود انتخاب می‌کنند. این گوشی‌های اقتصادی برای برآورده کردن نیازهای یک دانش‌آموز مناسب هستند و کیفیت نسبتا خوبی هم دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، بهترین گوشی‌های دانش‌آموزی جی پلاس را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل جی پلاس مدل  P10 2022 GMC-635M

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 899 هزار تومان است. این گوشی 120 گرمی برای دست‌های ظریف گزینه مناسبی است. رزولوشن صفحه نمایش 6 اینچی پی10 اچ دی است و تصاویر نسبتا خوبی را به نمایش می‌گذارد. پردازنده این محصول اقتصادی برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سبک مناسب است. دوربین سه گانه این گوشی کیفیت متوسطی دارد و برای این بازه قیمتی کاملا قابل قبول است. ظرفیت باتری این گوشی جی پلاس 3500 میلی آمپر ساعت است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی جی پلاس- کاماپرس

2- گوشی موبایل جی پلاس مدل  Q20

قیمت این گوشی جی پلاس 4 میلیون و 100 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این محصول میان رده کیفیت قابل قبولی دارد. دوربین سه گانه کیو20 در نور روز امکان ثبت تصاویر مناسبی را فراهم می‌کند. پردازنده این گوشی دانش آموزی عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌های کاربردی دارد. ظرفیت باتری این گوشی، 5000 میلی آمپر ساعت است و عمر مفید قابل قبولی ارائه می‌دهد.

گوشی جی پلاس- کاماپرس

3- گوشی موبایل جی پلاس مدل  Q20s

قیمت این گوشی دانش آموزی، 4 میلیون و 140 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی جی پلاس کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهد. دوربین اصلی این محصول شما را در ثبت تصاویری قابل قبول در نور روز همراهی خواهد کرد. پردازنده این گوشی برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های  پرطرفدار عملکرد مناسبی دارد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر بر ساعت است که طول عمر مفید خوبی را به دنبال خواهد داشت. وزن 208 گرمی Q20s برای استفاده‌های طولانی چندان مناسب نیست.

گوشی جی پلاس- کاماپرس

4- گوشی موبایل جی پلاس مدل  X20

قیمت این گوشی میان رده 4 میلیون و 830 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی در شرایط متنوع تابش نور، وضح تصویر قابل قبولی ارائه خواهد داد. دوربین سه گانه این گوشی برای یک گوشی میان رده خوب عمل می‌کند و تصاویری با کیفیت مناسب را در نور روز و نور شب ثبت خواهد کرد. پردازنده این محصول جی پلاس در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری این گوشی 204 گرمی 5000 میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی، طول عمر مفیدی در حد دو روز دارد.

گوشی جی پلاس- کاماپرس

5- گوشی موبایل جی پلاس مدل  S10 GMC-666M

قیمت این گوشی دانش‌آموزی 3 میلیون و 307 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. دوربین سه گانه این گوشی جی پلاس نسبت به این بازه قیمتی عملکرد مناسبی دارد. پردازنده این گوشی در اجرای برنامه‌های کاربردی و استفاده‌های روزمره عملکرد قابل قبولی نشان می‌دهد. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 4000 میلی آمپر ساعت است. وزن 188 گرمی این گوشی برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب است.

گوشی جی پلاس- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز