کاربردی ترین کیف اداری مردانه تا سقف 1 میلیون تومان

کیف- کاماپرس
لست سکند

کیف اداری مردانه متناسب با سلیقه افراد ممکن است در شکل‌های مختلفی استفاده شود. اغلب کیف‌های اداری جای لپ تاپ داشته و کیف‌های نسبتا بزرگی هستند که امکان جابجایی مدارک را نیز فراهم می‌کنند. برای خرید کیف مردانه با رنج قیمتی مناسب و زیر 1 میلیون تومان باید سراغ جنس چرم مصنوعی یا برزنت رفت که البته جنس چرم مصنوعی طرفداران بیشتری دارد. اغلب کیف‌های اداری، کاربرد روزمره و اسپرت نیز داشته و در رنگ‌بندی‌های متنوعی ارائه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش بهترین کیف‌های اداری مردانه تا سقف 1 میلیون تومان را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

کیف اداری مردانه DK-1010

این کیف با جنس چرم مصنوعی و با قیمت 750 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این محصول دارای بند بلند و کوتاه بوده و شکل بسته شدن آن با زیپ است. این مدل کیف اداری مردانه علاوه بر استفاده در محل کار، برای استفاده روزمره نیز مناسب به حساب می‌آید. ابعاد این کیف 10 در 30 در 40 بوده و 320 گرم وزن دارد.

کیف اداری مردانه-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کیف اداری مردانه AY181

این مدل با کد 900 و قیمت 950 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول که از چرم مصنوعی تهیه شده با زیپ باز و بسته می‌شود و بندی دوشی و تک دسته دارد. این محصول تیپی اسپرت داشته و از این جهت برای افرادی که می‌خواهند در محیط رسمی نیز تا حد زیادی حالت اسپرت خود را حفظ کنند، گزینه مناسبی به نظر می‌آید. این کیف 400 گرم وزن داشته و ابعاد آن 10 در 30 در 40 است.

کیف اداری مردانه-کاماپرس

کیف دستی مردانه AY179

این کیف با کد 508 و قیمت 640 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول با چرم طبیعی تهیه شده و بند دوشی و تک دسته دارد. علاوه بر این شکل باز و بسته شدن آن نیز با زیپ امکان پذیر است. وزن این کیف 400 گرم بوده و امکان گذاشتن لپ تاپ تا 14 اینچ را فراهم می‌کند. این کیف اداری ایستاده کاربرد اسپرت و روزمره نیز داشته و در ابعاد 35 در 9 در 9 ارائه شده است.

کیف دستی مردانه AY179-کاماپرس

کیف رودوشی مردانه BR-255

این مدل با چرم مصنوعی تهیه شده و قیمت آن 146 هزار و 600 تومان است. این محصول با بند دوشی، قابلیت باز و بسته شدن با زیپ را فراهم می‌کند و علاوه بر کاربرد اداری می‌توان از آن برای استفاده روزمره، میهمانی و اسپرت نیز کمک گرفت. این مدل با ابعاد 20 در 7 در 18 عرضه شده و محصولی با رنگ‌بندی متنوع است.

کیف اداری مردانه-کاماپرس

کیف رودوشی مردانه بیورا  dbb84

این مدل با جنس برزنت تهیه شده و 495 هزار تومان قیمت دارد. این محصول که با زیپ باز و بسته می‌شود بند دوشی و کوتاه داشته و استفاده از آن برای کاربرد اداری، رسمی، میهمانی و اسپرت و روزانه مناسب است. عملکرد عالی و انعطاف‌پذیری بالای این مدل، باعث شده تا با اکثر لباس‌ها امکان ست شدن را فراهم کند. این کیف اداری مردانه در ابعاد 10 در 22 در 28 تهیه شده و 300 گرم وزن دارد.

کیف اداری مردانه-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز