بهترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت + شرایط ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در اروپا-کاماپرس
لست سکند

ثبت شرکت در اروپا، یکی از گزینه‌های مطمئن و سودآور برای سرمایه‌گذاری و دریافت اقامت دائم کشورهای اروپایی است؛ با این حال، انتخاب بهترین کشور برای ثبت شرکت باید با توجه به فاکتورهای متعددی همچون رشد اقتصادی، نرخ تورم و امثال آن صورت گیرد.

به گزارش کاماپرس، نخستین قدم برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت در اروپا، انتخاب کشورهای مناسب برای سرمایه‌گذاری از نظر اقتصادی، سیاست‌های مهاجرتی، اجتماعی و نظایر آن است. در حال حاضر ثبت شرکت در آلمان به واسطه هزینه‌های پایین، عدم نیاز به مدرک زبان، خدمات شهروندی رایگان و مواردی از این قبیل، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این گزارش به بررسی شرایط ثبت شرکت در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی ‌پرداخته است.

شرایط ثبت شرکت در اروپا

هر یک از کشورهای اروپایی دارای قوانین مخصوصی برای ثبت شرکت هستند؛ با این حال، برخی از شرایط برای همه کشورها مشترک بوده و افراد می‌توانند با ثبت شرکت در اروپا ابتدا اقامت موقت و پس از گذشت مدتی از فعالیت خود، اقامت دائم دریافت کنند. برخی از شرایط اساسی برای ثبت شرکت در اروپا در ادامه بررسی شده است.

تامین سرمایه اولیه: نخستین گام برای ثبت شرکت در کشورهای اروپایی، تامین سرمایه مورد نیاز با توجه به نوع شرکتی است که قصد تاسیس آن را دارید.

راز آسمان پایتخت

پرداخت مالیات: دریافت اقامت دائم و تداوم فعالیت شرکت ثبت شده منوط به پرداخت به موقع و دقیق مالیات است.

ارائه بیزینس پلن: یکی از شرایط اساسی ثبت شرکت در اروپا، ارائه یک بیزینس پلن دقیق و حساب شده بر مبنای نوع شرکت است. بهترین راه برای تدوین چنین بیزینس پلنی، مشورت با افراد با تجربه و متخصص است.

مراحل ثبت شرکت در کشورهای اروپایی

الزامات و مراحل ثبت شرکت در هر کشوری متفاوت است؛ با این حال، برای ثبت شرکت در اروپا، پس از انتخاب نوع شرکت و تهیه بیزینس پلن باید نام مناسبی برای شرکت انتخاب کرده و آن را به صورت آنلاین ثبت کنید. سپس باید اساسنامه شرکت را تنظیم و پس از افتتاح حساب بانکی، از اداره مالیاتی کد مالیات و از اداره بیمه کد بیمه دریافت کنید.

ثبت شرکت در اروپا-کاماپرس

انتخاب بهترین کشور برای ثبت شرکت

با توجه به تغییر و تحولات سالانه اتحادیه اروپا و پیشرفت‌های اقتصادی و وضع قوانین جدید در کشورهای مختلف اروپایی، برای داشتن یک سرمایه‌گذاری مطمئن، بهتر است که پیش از هر اقدامی، بهترین کشور برای ثبت شرکت را انتخاب کنید.

در حال حاضر، کشور آلمان به‌واسطه مزایای متعدد آن برای سرمایه‌گذاران از جمله اقتصاد قدرتمند، نیروی کار مجرب، شرکت‌های بزرگ و پیشرفت فناوری، یکی از گزینه‌های اصلی برای ثبت شرکت در اروپا است.

مزایای ثبت شرکت در آلمان

از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت در آلمان می‌توان به عدم نیاز به سرمایه اولیه بالا و فراهم کردن بستر و زیرساخت‌های قوی برای تجارت، امکان اخذ اقامت آلمان، امکان اخذ تابعیت و پاسپورت آلمانی پس از چهار سال، اعطای وام‌های کم بهره برای کسب و کارهای کوچک، امکان زندگی در کشورهای حوزه شینگن، دریافت بودجه و پشتیبانی و جذب مشتریان بین‌المللی اشاره کرد.

انواع شرکت‌های قابل ثبت در آلمان

برخی از پرکاربردترین انواع شرکت‌های قابل ثبت در آلمان در ادامه بررسی شده است.

شرکت انفرادی: مالکیت در این نوع شرکت به شکل انفرادی بوده و یک شخص حقیقی مدیریت شرکت را برعهده دارد.

شرکت با مسئولیت محدود (GBMH): این نوع شرکت، گزینه مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بوده و حداقل سرمایه برای تاسیس آن 25 هزار یورو است.

شرکت سهامی(AG): این نوع شرکت از نظر مسئولیت دقیقا مانند شرکت‌های با مسئولیت محدود بوده و حق معامله سهام خود را دارد. شرکت‌های سهامی، گزینه مناسبی برای شرکت‌های بزرگ‌تر است و نیاز به حداقل 50 هزار یورو سرمایه اولیه دارد.

سایر شرکت‌ها: سایر شرکت‌های قابل ثبت در آلمان شامل مشارکت تجاری عمومی(oHG)، مشارکت محدود(KG)، مشارکت محدود با یک شرکت با مسئولیت محدود به عنوان شریک عمومی (GmbH & Co.KG) و شرکت تابعه است.

ثبت شرکت در اروپا-کاماپرس

ثبت شرکت در آلمان با “الوویزا”

موسسه مهاجرتی و بین‌المللی الوویزا، یک مجموعه معتبر و با تجربه در زمینه اعزام نیروی کار، اخذ ویزا و دریافت اقامت دیگر کشورها است. این مجموعه با برخورداری از مجوز رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین یک تیم اجرایی متخصص در داخل و خارج ایران، خدمات ویژه‌ای را به مراجعین خود ارائه می‌دهد.

در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در آلمان دارید، می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت این موسسه به آدرس elovisa.ir تماس گرفته یا از طریق بات این مجموعه، وقت مشاوره با کارشناسان الوویزا را رزرو کرده و منتظر تماس آنان باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز