بهترین پلوپز های زیر دو میلیون تومان

پلوپز های همه‌کاره علاوه‌بر پختن برنج، نقش آرام‌پز و بخارپز را نیز ایفا می‌کنند. همچنین این دستگاه‌ها صفحه‌ای دیجیتالی دارند که می‌توان از این طریق، برنامه‌های پخت مختلف را انتخاب کرد.

به گزارش کاماپرس، زمان‌بندی پخت، امکانی مفید به خصوص برای شاغلین محسوب می‌شود. به این ترتیب می‌توان صبح قبل از رفتن به سرکار، برنامه پخت را تنظیم کرد تا بعد از بازگشت به خانه، غذا حاضر و آماده باشد. از همین رو در ادامه این مطلب، سه پلوپز ارزان دارای این آپشن معرفی می‌شوند؛

پلوپز میگل، مدل CRG 830

قیمت: یک میلیون و 500 هزار تومان

ظرفیت دیگ این پلوپز سه لیتر است و در دسته پلوپزهای شش نفره جای می‌گیرد، البته پلوپز میگل می‌تواند برای هشت نفر هم برنج آماده کند. این محصول تنها یک پلوپز نیســت؛ بلکه مثل یک مولتی کوکر، قابلیت‌هایی از جمله پخت برنج، تهیه تهدیگ، حلیم، سوپ، بخارپز کردن، فرنی، ماست‌بندی، آرام پزکردن و تهیه ماکارونی و پاستا دارد.

این مدل همچنین امکان گرم کردن مجدد را دارد و پلوی داخل یخچال را درست مثل پلوی تازه پخته شده آماده می‌کند. صفحه نمایش این پلوپز نشان‌دهنده برنامه انتخاب شده و همچنین زمان باقی‌مانده تا پایان فرآیند پخت است. البته تنظیمات پلوپز از طریق دکمه های کنار صفحه نمایش اعمال می‌شود.

آریاک سفر

درِ دستگاه با یک دکمه باز می‌شود و ظرف اصلی داخل آن قرار می‌گیرد. فیلتر روی در به شکلی متصل شده که به راحتی میتوان آن را خارج کرد تا در دستگاه از سمت داخل تمیز باشد. روکش ظرف، تفلون و درجه‌بندی‌شده است.

پلوپز فیلیپس، مدل HD3017

قیمت: یک میلیون و 800 هزار تومان

این پلوپز ، از محصولات شرکت فیلیپس است که شاید دیجیتالی به حساب بیاید اما برخلاف رقبایش قابلیت‌هایی مثل برنامه پخت ندارد. همچنین یک سر و گردن بالاتر از پلوپزهای کالسیک است.

این دستگاه در کمترین زمان ممکن  برنج را آماده می‌کند و می‌تواند تا ساعت‌ها آن را گرم نگه دارد. علاوه بر این، می‌توان از این دستگاه به‌عنوان بخارپز هم استفاده کرد.

دیگ نچسب پلوپز فیلیپس HD3017 از پنج لایه تشکیل شده که می‌تواند کیفیت پختی بالایی به همراه داشته باشد. روی ظرف نیز یک نشانگر میزان آب برای تعیین نسبت آب و برنج قرار داد که به شکلی خوانا و کارآمد تعبیه شده است. درپوش آلومینیومی با قفل ایمنی و قابلیت جدا شدن ظرف از دیگر مشخصات این محصول است که نشان از کیفیت بالای تولید و طراحی آن دارد. ظرفیت دیگ این پلوپز 1.8 لیتر است و در بین پلوپزهای هشت نفره جای می‌گیرد.

پلوپز پارس خزر، مدل DMC-181P

قیمت: یک میلیون و 800 هزار تومان

این پلوپز از سری محصولات برند ایرانی پارس خزر است. ظرفیت دیگ این پلوپز 1.8 لیتر است و در بین پلوپزهای هشت نفره جای می‌گیرد. سطح داخلی دیگ از جنس تفلون و نچسب است تا ته‌دیگ به راحتی از دیگ جدا شود.

این پلوپز علاوه‌بر پخت برنج، 21 برنامه پخت دارد که از طریق دکمه‌های پنل کنترل می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. از جمله برنامه‌های پخت می‌توان به ته‌دیگ، پلو آبکش، پلو مخلوط، سوپ برنج، سوپ، خورشت، آش، بخارپز، گرمکن مجدد و گرم‌نگهدار اشاره کرد.

برای پخت خورشت، پلوپز مشابه یک آرام پز عمل می‌کند و برای این کار ظرف مخصوص آلومینیومی دارد. صفحه نمایش این محصول نشان می‌دهد چه برنامه‌ای انتخاب شده و چقدر تا پایان فرآیند پخت باقی مانده است. همچنین می‌توان با استفاده از تایمر دستگاه، زمان شروع پخت را تا 24 ساعت به تاخیر انداخت. اگر در این مدت برق قطع و وصل شود، پلوپز همچنان برنامه پخت را فراموش نخواهد کرد.

مرتبط با : پارس خزرفیلیپسمیگل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز