بهترین پروازهای اقتصادی متعلق به کدام هواپیمایی است؟

لست سکند

اغلب پرواز به عنوان گران‌ترین شیوه سفر شناخته می‌شود؛ با این حال هواپیماهای کلاس اقتصادی هزینه سفر هوایی را به شدن کاهش داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

هواپیمایی‌های مختلف در کنار پروازهای لوکس و تجاری، خدمات اقتصادی نیز به مسافران ارائه می‌کنند. به‌تازگی رسانه یواس‌ای تودی به کمک یک هیئت متخصص بهترین ایرلاین‌های جهان در زمینه‌های مختلف، از جمله پروازهای کلاس اقتصادی، را معرفی کرده است.

کدام هواپیمایی بهترین پرواز اقتصادی را دارد؟

رتبه اول در حوزه بهترین پروازهای کلاس تجاری متعلق به هواپیمایی «دلتا» است. لازم به ذکر است که این شرکت عنوان بهترین ایرلاین را نیز به خود اختصاص داده است. همه صندلی‌های پروازهای دلتا مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند و فضای اختصاصی جعبه بالای سر و تا سه اینچ فضای اضافی برای جای پا دارند. علاوه بر این در پروازهای بین‌المللی طولانی مدت، کیت رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

پس از آن «ویرجین اتلانتیک»، «پورتر» و «امریکن ایرلاینز» بهترین پروازهای اقتصادی را ارائه می‌کنند. علاوه بر این «جت بلو»، «فیجی ایرویز» و «کاتای پاسیفیک» در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در نهایت رتبه‌های هشتم تا دهم نیز در تصاحب ایرلاین‌های «ایرفرانس»، «آنا ایرویز» و «لوفت‌هانزا» قرار گرفته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز