بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران و شهرستان

وکیل پایه یک دادگستری-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مسائل حقوقی و قضایی از جمله امور تخصصی بوده که بیشتر افراد جامعه نسبت به قوانین، مواد قانونی و اصطلاحات آن بی‌اطلاع هستند یا اطلاعات کمی در این حوزه دارند. همین امر سبب شده افرادی که بدون کمک گرفتن از یک وکیل پایه یک دادگستری نسبت به حل پرونده‌های قضایی خود اقدام کرده‌اند، هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری متحمل شوند و در نهایت با شکست پرونده خود مواجه شوند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران و شهرستان­ را معرفی کرده است.

منظور از وکیل پایه یک دادگستری چه کسی است؟

وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می‌شود که دارای حداقل مدرک لیسانس از رشته حقوق یا رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی باشد. البته صرف داشتن مدرک دانشگاهی کافی نبوده و افراد باید ضمن قبولی در آزمون کانون وکلای دادگستری، 18 ماه کارآموزی را پشت سر گذاشته باشند.

یک وکیل پایه یک دادگستری به واسطه دانش، تخصص، مهارت و تجربه خود در امر وکالت قادر است در دادگاه از حقوق موکل خود، چه در نقش متهم و چه در نقش شاکی به خوبی دفاع کند.

مزایای کمک گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری

تنظیم دادخواست یا شکواییه در مراجع قضایی و پیگیری پرونده در این مراجع، اگر چه بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری نیز امکان پذیر است، اما به دلیل اینکه افراد نسبت به اطلاعات حقوقی دانش و تجربه کافی ندارند، ممکن است با شکست و ضرر و زیان مالی روبه‌­رو شود؛ بنابراین افراد بهتر است با انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری باتجربه و ماهر از بروز پیامدهای ناگوار جلوگیری کنند و تا میزان زیادی شانس موفقیت خود در پرونده‌های قضایی را افزایش دهند.

راز آسمان پایتخت

مسائل قضایی حوزه‌های مختلف وسیعی دارد که هر کدام از آنها ضمن پیچیدگی‌های خاص خود دارای جزئیات بسیاری هستند. برای مثال در پرونده‌های مرتبط با جرائم سنگین، مشاوره با بهترین وکیل کیفری و سپردن پرونده به او می‌تواند به متهم و پیشبرد روند پرونده او کمک بسیار زیادی کند.

وکیل پایه یک دادگستری-کاماپرس

وکیل پایه یک دادگستری به نوعی نقش حامی و مدافع حقوق موکل خود را ایفا می‌کند. او همواره با بررسی دقیق و مطالعه کامل پرونده هر فرد، بهترین راهکار و استراتژی را به او ارائه می‌دهد.

یک وکیل پایه یک دادگستری دارای مهارت عالی در برقراری ارتباط و ایجاد مذاکره و توافق بین طرفین یک پرونده است. او می‌تواند در مذاکرات با طرف مقابل به بهترین نتیجه برسد و حق و حقوق هر دو طرف را حفظ کند.

یکی دیگر از مزایای کمک گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری، ارائه مشاوره حقوقی است. یک وکیل خبره می‌تواند موکل خود را نسبت به حقوقی که دارد آگاه کند و بهترین راهکار را برای حل مسائل حقوقی او ارائه دهد. او با توجه به تجربه و دانش خود می‌تواند به فرد کمک کند تا در مواجهه با چالش‌های حقوقی بهترین تصمیمات را بگیرد.

وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو چه تفاوتی دارد؟

وکلای پایه یک و پایه دو دادگستری هر دو اجازه دارند که در زمینه انجام وکالت در امور حقوقی فعالیت کنند، اما در بعضی از امور با یکدیگر متفاوت هستند. وکیل پایه یک دادگستری اجازه دارد که بدون هیچ محدودیتی در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری کشور فعالیت کند؛ در حالی که وکیل پایه دو تنها می‌تواند پرونده‌های کیفری مرتبط با جرایم تعزیری حبس کمتر از 10 سال، شلاق و جزای نقدی و پرونده‌های حقوقی مرتبط با دادرسی‌های مالی کمتر از 250 میلیون تومان و پرونده‌های خانوادگی مثل طلاق را برعهده گیرد.

وکیل پایه یک دادگستری-کاماپرس

وکیل پایه یک دادگستری چه وظایفی دارد؟

ارائه یک نسخه از وکالت‌نامه به موکل، حضور در جلسات دادگاه، مشورت دادن درباره جریان پرونده و تصمیمات مرتبط با آن، دفاع از حقوق موکلین در حدود متعارف و اعلام ابلاغیه‌های دادگاه به موکل در مورد آرای صادر شده از جمله مهم‌ترین وظایف وکیل پایه یک دادگستری است.

وکیل پایه یک دادگستری باید پیش از طرح شکواییه از سوی موکل خود، بین طرفین پرونده صلح و سازش ایجاد کند.

وکیل پایه یک موظف است که متن وکالت‌نامه و قرارداد مالی با موکل خود را به صورت شفاف و واضح و با قید مبلغ دقیق حق‌الوکاله تنظیم کند و یک نسخه از آن را به موکل خود تحویل دهد.

وکیل پایه یک دادگستری موظف است موکل خود را از تمامی امور مرتبط با پرونده و تصمیمات اخذ شده مطلع کند. او باید پس از انعقاد قرارداد، دادخواست و شکواییه مرتبط با پرونده حقوقی موکل خود را تنظیم و با حضور در جلسات دادرسی، آن را پیگیری کند.

وکیل پایه یک دادگستری وظیفه دارد که کلیه ابلاغیه‌های صادر شده مرتبط با پرونده قضایی موکل خود به ویژه رای نهایی دادگاه را به او اعلام و به خوبی از حقوق موکل خود دفاع کند.

انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری از «دادپویان»

دادپویان، یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین موسسات حقوقی بوده که از جمعی از وکلای پایه یک دادگستری مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلف حقوقی، کیفری، خانوادگی، قرارداد، مالی، تجاری و نظایر آن تشکیل شده است.

موسسه حقوقی دادپویان با برخورداری از دانش و تجربه کارشناسان متبحر دادگستری، به صورت تلفنی، حضوری، آنلاین و تصویری به متقاضیان مشاوره می‌دهد و صفر تا صد حل پرونده‌های حقوقی و کیفری افراد را بر عهده می‌گیرد. متقاضیان برای اطلاع از خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه می‌توانند به وبسایت آن به آدرس https://dadpouyan.vip مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191307831 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه حقوقی دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز