بهترین هدست گیمینگ زیر 5 میلیون

بهترین هدست گیمینگ زیر 5 میلیون
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با افزایش تعداد گیمرها و کسانی که به انواع بازی‌ها رایانه‌ای علاقه‌مندند، برندهای مختلف در دنیا نیز به فکر طراحی و تولید هدست‌های مختلف افتادند. به طوری‌که در حال حاضر با هر نوع بودجه و سلیقه‌ای گزینه‌های مختلفی برای انتخاب پوجود دارد. از آنجایی هم که هز کدام از این هدست‌ها کارایی و قیمت مشخصی دارند، انتخاب را کمی سخت می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هدست گیمینگ زیر 5 میلیون را معرفی می‌کند.

1-هدست جی بی ال مدل MAN HEADPHONE 510 JBL

جی بی ال را به جرات می‌توان یکی از مشهور‌ترین برند‌ها در زمینه تولید هدست و لوازم صوتی دانست که نیاز‌های کاربران را در بالا‌ترین سطح ممکن تامین می‌کند. یکی از نقاط قوت این هدست، طول عمر باتری آن است؛ به طوری‌که تا ۴۰ ساعت به کاربران کار می‌ دهد و از طریق Type-C USB، در کمتر از ۲ ساعت شارژ می‌گردد. همچنین یکی از ویژگی‌های آن این است که با ۵ دقیقه شارژ سریع، می‌توانید تا ۲ ساعت از آن استفاده کنید. علاوه بر آن بلوتوث آن به گونه‌ای است که امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند.

1-هدفون بی سیم جی بی ال مدل MAN HEADPHONE 510 JBL

2-هدست بلوتوثی آدیو-تکنیکا مدل ATH-M20xBT

این هدست یکی از بهترین و محبوب‌ترین هدست‌های موجود در بازار است که با هر بار شارژ کامل، حدودا ۶۰ ساعت به کاربران کار می‌دهد و برای ۳ ساعت استفاده، کافی است آن را ۱۰ دقیقه شارژ کنند. یکی دیگر از نقاط قوت این هدست، تاخیر کم میان صدا و تصویر است که پخش روان بازی‌‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر آن با استفاده از بلوتوث به طور همزمان به چند دستگاه وصل شوید. همچنین برای این هدست میکروفون و دکمه‌هایی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان حجم صدا، پخش موزیک و تماس‌ها را مدیریت کرد.

راز آسمان پایتخت

2-هدست بلوتوثی آدیو-تکنیکا مدل ATH-M20xBT

3-هدست لاجیتک مدل G635

هدست لاجیتک یکی از قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین برندهای موجود در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر است که تقریبا تمام محصولات آن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است و صداها را با وضوح و عمق بالایی ارائه می‌دهد. به لطف تکنولوژی موجود در ساخت این هدست، کاربران می‌توانند صداهای با فرکانس پایین را به صورت سینماتیک و صداهای فرکانس بالا را نیز به بهترین شکل ممکن بشنوند. درواقع اگر جزد آن دسته گیمرهایی هستید که به انجام بازی‌های رقابتی آنلاین می‌پردازید، شنیدن کوچک‌ترین صداها می‌تواند در برد و باخت‌تان تاثیرگذار باشد که این هدست این نیاز را برای شما فراهم می‌کند.

3-هدست لاجیتک مدل G635

4-هدست هایپرایکس مدل Cloud X

این هدست که یکی از بهترین تولیدات هایپرایکس است توسط مایکروسافت مورد تست قرار گرفته و راحتی، دوام و کیفیت صدای فوق‌العاده آن زبانزد است. فرقی نمی‌کند که هدست را برای استفاده در کامپیوتر می‌خواهید یا کنسول‌های بازی؛ در هر صورت این هدست با ویژگی‌هایی که دارد، انتظارات گیمرها را در بالا‌ترین سطح خود برآورده می‌کند. در ساخت این هدست به راحتی کاربران توجه ویژه‌ای شده که می‌توانید ساعت‌ها آن را روی گوش خود قرار دهید بدون اینکه احساس خستگی کنید. علاوه بر آن میکروفون این هدست دارای قابلیت حذف نویز است و با استفاده از آن می‌توان در شلوغ‌ترین محیط‌ها نیز به انجام بازی‌های آنلاین خود بپردازید.

4-هدست هایپرایکس مدل Cloud X

5-هدست کورسیر مدل HS55 SURROUND

بدون شک کورسیر را یکی دیگر از برند‌های مطرح در زمینه تولید هدست و لوازم صوتی دانست که محصولات متنوعی را در بازه‌های قیمتی مختلف تولید می‌کند. علاوه بر آن در ساخت آن از مموری فوم و چرم مصنوعی استفاده شده که کیفیت بالایی را برای این هدست رقم زده‌ است. همچنین وزن آن ۲۷۳ گرم است و در هنگام استفاده روی گوش سنگینی نمی‌کند. همچنین این هدست صدا را به صورت بسیار شفاف و عمیق به کاربران ارائه می‌‌دهد. پوشش دهی صدا هم به گونه‌ای است که در حین بازی، هیچ صدایی را از دست نمی‌دهند.

5-هدست کورسیر مدل HS55 SURROUND

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی لند
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز