بهترین های فوتبال 2023 معرفی شدند

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شب گذشته بهترین‌های سال ۲۰۲۳ فوتبال جهان طی مراسم ویژه‌ای از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا معرفی شدند.

به گزارش کاماپرس، شب گذشته مراسم the best برگزار شد و در بخش اول «پپ گواردیولا» که در سال ۲۰۲۳ با سیتیزن‌ها به پیروزی ۵ گانه دست یافته بود، به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

سایر برترین های فوتبال 2023 نیز به شرح زیر معرفی شدند:

سارینا ویگمن، سرمربی زنان انگلیس در بخش زنان به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد و همچنین  آیتانا بونماتی؛ بازیکن بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن زن سال ۲۰۲۳ معرفی شد.

راز آسمان پایتخت

ادرسون، سنگربان منچسترسیتی به عنوان بهترین دروازه‌بان سال معرفی شد و گل گیلرمه مادروگا از بوتافوگو  جایزه پوشکاش را به خود اختصاص داد.

به نقل از ایسنا، مهم‌ترین جایزه سال به مسی ستاره آرژانتینی رسید، این در حالی بود که هالند و مسی هر دو ۴۸ رای داشتند. با این عنوان مسی در کسب جایزه the best هت‌تریک کرد.

در این رابطه توضیح داده شد که علت انتخاب مسی، قوانین فیفا یعنی ارجحیت آرای کاپیتان‌ها به سرمربیان بوده است. در این مراسم، ۱۳ کاپیتان تیم‌های ملی، مسی و ۱۱ کاپیتان تیم‌های ملی، هالند نروژی را انتخاب کرده بودند.

مساله جالب دیگر این بود که هیچ‌کدام از ۳ نامزد نهایی جایزه the best در این مراسم حضور نداشتند.

بر اساس این گزارش، تیم منتخب سال ۲۰۲۳ را نیز بازیکنانی چون کورتوا، واکر، استونز، دیاس، بلینگام، دی‌بروینه، سیلوا، مسی، وینیسیوس، هالند و ام‌باپه تشکیل دادند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز