بهترین مکان برای برگزاری جشن روز زن

در بازار کار رقابتی امروز، حفظ و مشارکت کارکنان برای موفقیت هر سازمانی بسیار مهم است. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای بالاتر بردن احساس مشارکت در کارکنان، قدردانی از آن‌هاست. کارکنان شما اگر احساس ارزشمند بودن و مورد قدردانی واقع شدن کنند، با انرژی و نیروی بیشتری برای اهداف سازمان خود تلاش خواهند کرد. یکی از ساده‌ترین و در عین‌حال بهترین روش‌های قدردانی از کارکنان، جشن گرفتن و برپایی دورهمی‌های غیر کاری به بهانه‌های مختلف است. از آنجایی که روز زن و مادر در فرهنگ ایرانی یک مناسبت بسیار مهم محسوب می‌شود، می‌تواند بهانه بسیار خوبی باشد تا با برگزاری جشن روز زن برای پرسنل خود، از آن‌ها تشکر کنید.

برگزاری جشن خاص به بهانه روز زن برای همکاران خانم شرکت‌تان می‌تواند یک فرصت عالی برای پررنگ‌ کردن حس مشارکت زن‌ها در سازمان شما باشد. مخصوصا اگر این جشن را با حضور خانواده آن‌ها برگزار کنید تا به آن‌ها نشان دهید که عملکرد و تلاش آن‌ها خارج از خانه هم مورد قدردانی است. اما چگونه باید یک برنامه و جشن رسمی و در عین حال صمیمی و سرگرم‌کننده برای کارکنان برگزار کنیم؟ بهترین مکان برای جمع کردن همکاران در جایی غیر از شرکت کجاست؟ معمولا یک رستوران یا کافه گزینه اصلی برای مراسم‌های سازمانی مثل جشن روز زن است. البته انتخاب رستورانی که بتواند کیفیت مطلوب غذا و پذیرایی و در عین حال فضای مناسبی برای دورهمی چند ساعته تعداد زیادی پرسنل را فراهم کند، می‌تواند گیج‌کننده باشد.

بیایید با هم ببینیم برگزاری جشن داخل سالن‌های ارکیده چه مزایایی می‌تواند داشته باشد تا بتوانید راحت‌تر و با آگاهی بیشتری درباره مکان برگزاری جشن خاص خود برای روز زن تصمیم‌گیری کنید.

دست باز در انتخاب نوع فضا و معماری

مجموعه رستوران‌های ارکیده با داشتن ده شعبه‌ در استان‌های مختلف کشور، به شما این اجازه را می‌دهند تا از یک سالن سرپوشیده گرفته تا یک فضای رستورانی باز مثل روف گاردن و آلاچیق یا تخت‌های سنتی را برای محل جشن خود انتخاب کنید. برای برگزاری یک مراسم خاص در فضایی اختصاصی با تعداد مهمانان محدود هم می‌توانید یکی از سالن‌های VIP این شعبه‌ها را برای پذیرایی رزرو کنید.

روز زن-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در ضمن برای برگزاری جشن در فضای باز رستوران‌های ارکیده هم نیازی به نگرانی بابت سردی هوا یا باران و… نیست. زیرا رستوران‌های ارکیده تمامی تدارکات لازم برای فراهم کردن یک محیط گرم و دوستانه در فضای باز شعب خود را هم فراهم کرده‌اند.

دسترسی راحت و امکانات رفاهی عالی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان انتخاب مکان و فضای جشن روز زن به آن توجه کنید، راحتی دسترسی و ترافیک و البته امکان پارک و… است. خبر خوب اینکه هر ۱۰ شعبه فعال رستوران ارکیده در سراسر کشور دارای امکانات رفاهی ویژه‌ای مثل پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان و حتی صندلی کودک، منوی خط بریل و مسیر ویژه ویلچر هم هستند تا بتوانند میزبانی عالی و باکیفیتی را از مهمانی‌های سازمانی شما داشته باشند.

روز زن-کاماپرس

منویی هیجان‌انگیز با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی

طبیعتا اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار برای انتخاب یک رستوران به‌عنوان محل برگزاری جشن روز زن، کیفیت غذاها و تنوع در منو است. در رستوران‌های ارکیده می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید. حتی اگر در بین مهمانان شما افرادی هستند که رژیم غذایی دارند و مثلا گیاه‌خوار هستند هم می‌توانید از بین غذاهای منوی رستوران ارکیده یک سفارش عالی برای آن‌ها انتخاب کنید.

در واقع در رستوران‌های ارکیده از شما با غذاهای خوشمزه که به‌صورت روزانه و از باکیفیت‌ترین محصولات اولیه تهیه می‌شوند پذیرایی خواهد شد. غذاهایی که دستور پخت آن‌ها کاملا اختصاصی و منحصربه‌فرد است. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی‌ها، کیک‌ها و دسرهای جذاب را از منوی کافه‌های ارکیده سفارش دهید.

روز زن-کاماپرس

نحوه رزرو رستوران ارکیده برای جشن روز زن

برای رزور یکی از شعبه‌‌های رستوران ارکیده می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان مراجعه کنید.

  • شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021
  • شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) 34123-026
  • شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021
  • شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن) 88885300-021
  • شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011
  • شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013
  • شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013
  • شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021
  • شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز