بهترین مدل‌ های قدیمی موتور سیکلت در جهان

پیشرفت سریع تکنولوژی در دنیای امروز باعث شده بسیاری از مردم به موتور سیکلت‌های قدیمی علاقه بیشتری نشان دهند. با این حال بسیاری از این مدل‌ها با استانداردهای کنونی مطابق نیستند، از این رو شرکت‌های معروف با ترکیبی از ظاهر قدیمی و پیکربندی جدید مفهومی به نام «موتورهای رترو» را معرفی کرده‌اند. کاماپرس در این مطلب به معرفی بهترین مدل‌های قدیمی موتور در جهان می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

بی‌ام‌و آر۸ (BMW R18)

این مدل قیمتی معادل ۱۴ هزار دلار داشته و با سیستم مدرن خود می‌تواند تا ۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۱۶ پوند فوت گشتاور تولید کند. همچنین سیستم‌ پیشرفته آن سه حالت سواری را ارائه داده و به یک نمایشگر ال‌ای‌دی مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تریومف تراکستون آر اس (Triumph Thruxton RS)

تریومف همیشه به‌عنوان یکی از برترین طراحان موتور سیکلت‌های مسابقه‌ای درنظر گرفته شده ‌و تراکستون نیز یکی دیگر از مدل‌های برتر آن است. با وجود ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۸۳ پوند فوت گشتاور، نسخه مدرن آن نیز کم از یک موتور مسابقه ندارد و قیمت آن از ۱۶ هزار دلار آغاز می‌شود.

یاماها ایکس‌اس‌آر ۹۰۰ (Yamaha XSR900)

این موتور حدود ۱۰ هزار دلار قیمت داشته و نسخه مدرن به بهترین شکل میراث مسابقه‌ای موفق یاماها را یادآوری می‌کند. با وجود ارگونومی اسپرت، یاماها همچنین یک دسته‌ فرمان اسپرت جداگانه نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

رویال انفیلد کانتیننتال جی‌تی ۶۵۰ (Royal Enfield Continental GT 650)

این موتور با قیمت ۶ هزار دلار و قدرت ۴۷ اسب بخار و‌ ۳۹ پوند فوت گشتاور شاید به اندازه بقیه موارد این لیست چشمگیر به نظر نیاید. اما با توجه به وزن فوق سبک ۱۹۷ کیلوگرمی و طراحی مدرن و خاص می‌توان این موتور را به‌عنوان یک گزینه عالی درنظر گرفت.

ایندین اسکوت بابر سیکستی (Indian Scout Bobber Sixty)

برند هندی ایندین اخیرا با مجموعه موتورسیکلت‌های قدیمی خود بسیار برجسته شده و به‌خصوص مدل اسکوت بابر سیکستی با ۷۸ اسب بخار قدرت و ۶۵ پوند فوت گشتاور را در مرکز توجه قرار داده است. در این موتور ۱۰ هزار دلاری، ارتفاع پایین صندلی به ویژه برای کوتاه قد ایده‌آل بوده و گفته می‌شود که سوال شدن به آن نیز بسیار آسان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز