بهترین مدل های ساعت سیتیزن

ساعت سیتی زن-کاماپرس

برند ژاپنی سیتیزن فعالیت خود را در سال 1918 آغاز کرد. این شرکت تاکنون توانسته گام‌های بزرگی را در صنعت ساعت‌سازی بردارد. به عنوان مثال، اولین ساعت خورشیدی جهان و اولین ساعت‌ اسپرت غواصی توسط سیتیزن طراحی شده است. به علاوه، این برند توانسته با اختراع موتور اکو درایو انقلاب بزرگی را رقم بزند. ساعت‌هایی که با این تکنولوژی کار می‌کنند، به هیچ وجه نیازی به تعویض باتری ندارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار پوشاک و سبک زندگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ساعت سیتیزن به قیمت مناسب، کیفیت و دوام بالا مشهور است. ممکن است این برند در نگاه مشتریان هیچگاه به پای برندهای لوکسی چون پرله و موادو نرسد؛ اما سیتیزن همواره به عنوان یک رقیب سرسخت در صنعت ساعت‌سازی شناخته می‌شود. در ادامه، برخی از بهترین مدل‌های ساعت سیتیزن معرفی خواهد شد؛

ساعت سیتیزن مردانه مدل CA0790-83L

صفحه سرمه‌ای رنگ این ساعت، جلوه زیبایی به آن بخشیده است. این مدل از محصولات سیتیزن در رده ساعت‌های کلاسیک قرار می‎گیرد. این نوع ساعت‌ها چه برای استفاده روزمره و چه استفاده در جلسات رسمی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. موتور به کار رفته در ساعت سیتیزن مدل CA0790-83L از نوع کوارتز با قابلیت اکو درایو بوده و دقت بسیار بالایی دارد. از دیگر امکانات این مدل می‌توان به تقویم روزشمار، قابلیت شب‌نما و کورنوگراف اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

ساعت سیتیزن زنانه مدل EM0508-80A

طرح بند این ساعت زنانه کلاسیک به شکل مش حصیری بوده و همین مسئله، ظاهر ساعت را بسیار خاص کرده است. طراحی این بند به گونه‌ای است که با فرم مچ دست هماهنگ شده و خیلی نرم دور مچ بسته می‌شود. همچنین، رنگ‌های سفید و طلایی موجود در این مدل موجب شده تا زیبایی آن دو چندان شود. باطری‌های به کار رفته در این ساعت با نور محیط شارژ شده و نیازی به تعویض ندارند. به علاوه، ساعت زنانه سیتیزن مدل EM0508-80A قابلیت مقاومت در برابر آب را تا عمق 50 متری دارد.

ساعت سیتیزن زنانه مدل EM0508-80A-کاماپرس

ساعت سیتیزن مردانه مدل BM7334-66L

این مدل، یک ساعت دارای ایندکس شب‌نما با طراحی حرفه‌ای است. ترکیب رنگ طلایی، استیل و سرمه‌ای این ساعت باعث شده تا ظاهری جذاب و جوان‌پسند داشته باشد. مقاومت در برابر آب تا 100 متر، تقویم روزشمار، کرونوگراف حرفه‌ای، موتور کوارتز دقیق و قابلیت شب‌نما از دیگر ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود. همچنین، شیشه این ساعت مردانه از جنس کریستال معدنی بوده و بدنه آن جنس استیل ضد زنگ است. مدل BM7334-66L در رده کلاسیک قرار داشته و قابلیت ست شدن با لباس‌های کلاسیک و مجلسی را دارد.

ساعت سیتیزن مردانه مدل BM7334-66L-کاماپرس

ساعت سیتیزن زنانه مدل EQ9060-53A

این ساعت زنانه کلاسیک تمام استیل در بین بانوانی که به اکسسوری‌های ساده علاقمندند از محبوبیت خوبی برخوردار است. طرح صفحه این مدل از نوع عقربه‌ای آنالوگ بوده و شیشه آن از جنس کریستال معدنی است. موتوری که در این ساعت به کار رفته از نوع کوارتز باتری‌دار بوده و این باتری‌ها به طور متوسط عمری بین 2 تا 10 سال دارند. مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری از دیگر مزایای مدل EQ9060-53A برند سیتیزن محسوب می‌شود.

ساعت سیتیزن زنانه مدل EQ9060-53A-کاماپرس

در بازار ساعت‌های مشهور دنیا محصولات فیک و تقلبی زیادی نیز وجود دارد. بنابراین، توصیه می‌شود تا برای خرید ساعت اورجینال به فروشگاه‌های معتبری چون ایران تایمر مراجعه کنید. ایران تایمر در واقع یک ویترین بزرگ با تنوع بیش از 300 برند جهانی و بالای 80 هزار محصول ساعت مچی معمولی، ساعت لاکچری، زیورآلات و عینک آفتابی است. اصالت و کیفیت بالای محصولات این مجموعه توانسته رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد. امکان خرید حضوری، ارسال رایگان، ضمانت بازگشت 30 روزه و فروش اقساطی از دیگری مزایای خرید از فروشگاه ایران تایمر محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز