بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

تصفیه آب - کاماپرس
لست سکند

دستگاه تصفیه آب با توجه به مقادیر قابل توجه آلاینده در آب مصرفی شهری و تاثیرات جبران‌ناپذیر آن بر سلامتی به یکی از لوازم ضروری در هر خانه تبدیل شده است. از این رو خرید بهترین دستگاه تصفیه آب برای اطمینان از کیفیت آب آشامیدنی اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اهمیت دستگاه تصفیه آب برای حفظ سلامتی افراد و استقبال گسترده از این محصول، برندها و شرکت‌های متعددی به تولید انواع دستگاه تصفیه آب با قابلیت‌های متنوع پرداخته‌اند. از این رو خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیازمند آشنایی با این دستگاه و برندهای مطرح مانند دستگاه تصفیه آب آکوا است. این گزارش در ادامه به معرفی دستگاه تصفیه آب، نحوه کارکرد و بهترین مدل آن برای خرید می‌پردازد.

چرا باید دستگاه تصفیه آب بخریم؟

آب آشامیدنی مصرفی علی‌رغم آن‌که خود در گردش مقداری از آلاینده‌ها را حذف و در نهایت به صورت تصفیه شده وارد لوله آب می‌شود، همچنان دارای مقادیر بسیاری آلاینده است. از جمله آلاینده‌های موجود در آب می‌توان به کلر و محصولات جانبی آن یعنی هالومتان‌ها، مقادیری از گازهای شیمیایی حل شده در آب یا VOC، نیترات و سرب اشاره کرد. تمامی این آلاینده‌ها در درازمدت تاثیرات جدی بر روی سلامت افراد دارند. از این رو خرید دستگاه تصفیه آب برای اطمینان از سالم بودن آب اهمیت دارد.

تصفیه آب-کاماپرس

دستگاه تصفیه آب چطور کار می‌کند؟

دستگاه تصفیه آب شامل سیستم‌هایی است که از طریق روش‌های متنوع تصفیه، آلاینده‌ها، ذرات معلق و هرگونه آلودگی در آب را تصفیه یا حذف می‌‌کنند. نحوه کار دستگاه تصفیه آب با توجه به مدل دستگاه، نوع فیلتراسیون و چند مرحله‌ای بودن آن متفاوت است.

راز آسمان پایتخت

اما به طور کلی نحوه کار دستگاه به این صورت است که آب از شیرهای ورودی وارد شده و در نخستین مرحله با عبور از فیلتر مخصوص، آلاینده‌های درشت آن حذف می‌شود. در مرحله دوم با عبور از دو فیلتر کربنی، آلاینده‌های غیرآلی و ترکیبات شیمیایی چون کلر از آن جدا می‌شود. در مرحله سوم با عبور از فیلترهای ممبران، میزان TDS آب کاهش یافته و به همین ترتیب با عبور از فیلترهای متنوع، تا بیش از 90 درصد آلاینده‌های آب حذف می‌شود.

بهترین مدل‌های دستگاه تصفیه آب کدام است؟

خرید دستگاه تصفیه آب باکیفیت و با قیمت مناسب از میان صدها محصول متنوع و با قابلیت‌های گوناگون، تاحدودی دشوار است. از این رو آشنایی با برخی برندها و مدل‌ها بسیار کمک‌کننده است. برخی از بهترین مدل‌های دستگاه تصفیه آب در ادامه معرفی شده است؛

دستگاه تصفیه آب آکوا

دستگاه تصفیه آب آکوا یکی از برندهای مطرح و معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه تصفیه آب در سطح جهانی است. این کمپانی دارای تیم متخصص و تجهیزات پیشرفته بوده و در طول 15 سال فعالیت خود، موفق به کسب استانداردها و گواهینامه‌های معتبری شده که نشان‌دهنده کیفیت و اصالت این برند است.

محصولات تصفیه آب آکوا در چندین زیرمجموعه یا گروه مختلف از جمله آکوا اسپرینگ، آکوا کلر، آکوا اکسپرت، آکوا جوی، آکوا فرش، آکوا پرو و غیره تولید و عرضه می‌شود. تمامی محصولات تصفیه آب آکوا با استفاده از جدیدترین روش‌های تصفیه آب، یعنی تکنولوژی اسمز معکوس و باکیفیت‌ترین انواع فیلترها طراحی می‌شود. ضمن این‌که دستگاه‌های تصفیه آب آکوا دارای مدل‌های متنوع با تعداد فیلترهای متفاوت است که در قیمت آن‌ها موثر بوده و هر فرد می‌تواند دستگاه متناسب با نیاز و بودجه خود را خریداری کند.

تصفیه آب - کاماپرس

دستگاه تصفیه آب آکوا اصل را از کجا خریداری کنیم؟

تمامی محصولات تصفیه آب آکوا در تایوان و تحت لیسانس آمریکا تولید شده و وارداتی هستند؛ به همین جهت نمونه‌های تقبلی و فیک آن در بازار فراوان است. بهترین راه برای خرید دستگاه تصفیه آب آکوا اصل خرید از نمایندگی‌های معتبر این برند در ایران است.

با این حال مسئله به همین‌ جا ختم نمی‌شود! چرا که بسیاری از شرکت‌های سودجو با ادعای نمایندگی و استفاده از نام آکوا محصولات بی‌کیفیتی را روانه بازار می‌کنند. از این رو در هنگام خرید تصفیه آب آکوا و انتخاب نمایندگی حتما به مواردی چون اعتبار شرکت، میزان تجربه، کیفیت محصولات، نظرات سایر مشتریان، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید.

دیجی آب کالا

دیجی آب کالا، یکی از شرکت‌های معتبر و با تجربه در زمینه مشاوره راه‌اندازی و عرضه انواع دستگاه تصفیه آب یا آب شیرین کن است. این مجموعه به عنوان نماینده معتبر محصولات آکوا و با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته و تیم متخصص نه تنها به عرضه دستگاه تصفیه آب آکوا می‌پردازد، بلکه خدمات ویژه‌ای چون مشاوره راه‌اندازی، خدمات پس از فروش و گارانتی را نیز برای این محصولات در نظر گرفته است.

از دیگر خدمات ویژه دیجی آب کالا می‌توان به ارائه برندهای معتبر، تولید محصول با استانداردهای جهانی، گارانتی طلایی یک ساله و غیره اشاره کرد. برای خرید تصفیه آب آکوا، راه‌اندازی و نصب آن می‌توانید ضمن مراجعه به وبسایت دیجی آب کالا با کارشناسان تماس بگیرد. شماره تماس و آدرس مجموعه در ادامه آمده است؛

شماره تماس: 26512653-021و 88403877-021

آدرس: تهران، شریعتی، پایین تر از بهار شیراز، خیابان خداپرست، کوچه سمیعی، پلاک 1، واحد 6

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی آب کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز