بهترین مارک لپ تاپ کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برندهای مختلف تولید لپ تاپ از استراتژی‌های متفاوتی برای فروش بیشتر و جلب نظر مشتریان استفاده می­کنند. برخی از آنان تلاش می‌کنند که با ارائه بهترین طراحی و بالاترین سخت افزارها، مشتریان حرفه‌ای را هدف قرار دهند، اما برخی از برندها نیز ترجیح می‌دهند که خیل عظیم مشتریان عادی را راضی نگه دارند. موقع خرید لپ تاپ معمولا این سوال مطرح می­ شود که بهترین مارک لپ تاپ کدام است؟

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی برندهای مختلف لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آداک را نیز معرفی کرده است .

برترین برندهای لپ تاپ از نظر فروش و سهم بازار

اگرچه فروش بالای یک محصول ارتباط کاملا مستقیمی با کیفیت آن ندارد، اما برندهایی که سهم بیشتری در بازار لپ تاپ دارند، توانسته اند با روش‌های مختلف مشتریان را به خرید محصولشان ترغیب کنند. یکی از این روش‌ها و استراتژی‌ها برای فروش بیشتر، افزایش کیفیت محصولات در کنار قیمت معقول آن محصول است.

بر اساس آمارها، لنوو (Lenovo) بهترین شرکت تولیدکننده لپ تاپ از نظر میزان فروش در جهان است؛ به طوری که 24.1 درصد لپ تاپ‌های فروش رفته در یک سال اخیر متعلق به این برند بوده است. در رده‌های بعدی فروش نیز به ترتیب اچ پی (Hp)، دل (Dell)، اپل (Apple)، ایسوس (Asus) و ایسر (Acer) قرار دارند.

راز آسمان پایتخت

برترین برندها از نظر کیفیت و سخت افزار

در بین برندهای مختلف لپ تاپ، اپل برترین شرکت از نظر سخت افزار و کیفیت محصول است. اگرچه این برند به دلیل قیمت بالای محصولاتش، سهم بازار کمی نسبت به رقبایش دارد، اما همیشه در زمینه کیفیت حرف اول را زده است.

شرکت ایسوس نیز از نظر کیفیت محصول در رده دوم قرار دارد. این شرکت محصولات قدرتمندی روانه بازار کرده است و به نوشته بیشتر سایت‌های بررسی لپ تاپ‌ها، تنها نکته منفی این برند، ضعف در زمینه تولید لپ تاپ‌های گیمینگ است و به همین دلیل، علاقه­مندان به بازی‌ بهتر است سراغ سایر برندها بروند. در رده‌های بعدی نیز مایکروسافت، اچ پی و لنوو قرار دارند. در این میان، تنوع محصولات لنوو از بقیه بیشتر است.

بهترین لپ تاپ از نظر زیبایی و طراحی

بسیاری از مشتریان لپ تاپ، زیبایی و نوع طراحی محصول را نیز به عنوان یکی از دلایل خرید عنوان می‌کنند. اگرچه این موضوع به سلیقه هر فرد بستگی دارد، اما در حالت کلی، برخی از برندها ظاهر زیبا و متفاوت لپ تاپ را نیز در اولویت کاری خود قرار داده­اند.

بر اساس انتخاب کارشناسان سایت‌های مختلف بررسی لپ تاپ، برند اپل در سال‌های اخیر زیباترین لپ تاپ‌ها را روانه بازار کرده است. در رده­های بعدی این لیست نام برند مایکروسافت با انواع لپ تاپ‌های سورفیس به چشم می‌خورد. همچنین شرکت‌های ایسوس و دل در رده‌های بعدی قرار دارند.

برند در اولویت باشد یا نیازهای واقعی؟

اگرچه خرید از برخی برندها مانند اپل یا مایکروسافت به نوعی تضمین کننده کیفیت لپ تاپ است، اما در صورتی که نمی‌خواهید هزینه بالایی برای آنچه که بیش از نیاز واقعی شماست، بپردازید، بهتر است به نیازهای واقعی خود توجه کرده و بر اساس آن اقدام به خرید کنید. به این منظور توصیه می‌شود در ابتدا بر اساس نیازمندی‌های خود، سخت افزار مورد نیاز را تعریف کرده و سپس از بین برندهایی که در محدوده سخت افزاری و قیمتی مورد نظرتان هستند، انتخاب کنید. انتخاب برند حتی می‌تواند بر اساس نوع گارانتی و نوع خدمات پس از فروش باشد.

خرید انواع برندهای پرفروش لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی آداک

آداک فناوران آینده (آداک کامپیوتر) یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه واردات و فروش انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت و کامپیوترهای یکپارچه است. این شرکت با بیش از 21 سال سابقه فعالیت در زمینه تامین و فروش محصولات در حوزه آی تی، فروشگاه اینترنتی خود را به آدرس https://adak.shop  در سال 1397 راه اندازی کرده است. پشتیبانی حضوری و آنلاین در چهار فروشگاه و سایت این شرکت و از طریق شماره تماس 02142297 انجام می‌شود. متقاضیان با خرید لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی آداک می­توانند محصول خریداری شده را ظرف دو ساعت در تهران و یک روز در سایر شهرها دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز