بهترین فرصت های کاری در امارات و دبی برای ایرانی‌ها

کار در دبی-کاماپرس

کشور امارات و پایتخت آن یعنی دبی از کشورهای محبوب و ثروتمند خاورمیانه است. دل هر شنونده و بیننده‌ای با برج‌های بلند و ساختمان‌های معروف دبی در کنار درآمدهای بالا و ماشین‌های لوکس به هیجان در می‌آید. در سال‌های اخیر به خاطر همین موضوع تقاضا برای مهاجرت به دبی بسیار زیاد شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اگر به‌ فکر کار در خارج و گرفتن ویزا هستید، کشور امارات با توجه به نزدیکی به ایران، دستمزد بالا و داشتن محیطی خوب برای پیشرفت، یکی از بهترین کشورها برای انتخاب شما است.

کار در دبی-کاماپرس

ویزای کار دبی

افراد زیادی سالانه از طریق کار به دبی مهاجرت می‌کنند. کار در دبی یکی از رایج‌ترین شیوه‌های مهاجرت است. اگر فردی بامهارت و دارای تخصص باشید، این شهر با آغوش باز پذیرای شما است. این کشور معتقد است، شما با استفاده از تخصص خود می‌توانید باعث ارتقای سطح زندگی و پیشرفت این کشور شوید.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

کشور امارات خوشبختانه شرایط سخت‌گیرانه‌ای را برای کار در دبی یا دیگر شهرها وضع نکرده است. ویزاهای کاری دبی دارای زمان‌های نسبتا طولانی است، شما می‌توانید به مهاجرت به دبی از این طریق خوش‌بین باشید. البته دقت داشته باشید که تبدیل ویزای موقت به اقامت دائمی کار بسیار دشواری است.

کشور امارات برای افراد با تخصص‌های مختلف ویزاهای کاری متنوعی در نظر گرفته است. بنابراین بهتر است قبل از اقدام برای کار در دبی، درباره انواع ویزای کار امارات اطلاعات جمع‌آوری کنید. در ادامه درمورد مشاغل مورد نیاز امارات و حقوق آنها صحبت می‌کنیم.

کار در دبی-کاماپرس

شغل مهندسی در امارات

یکی از مشاغل مورد نیاز در امارات و دبی مربوط به مشاغل مهندسی است. هر مهندسی با هر گرایش می‌تواند شغل مورد نظر و مرتبط با تخصص خود را در امارات پیدا کند. الویت مهندسان در این کشور با مهندسان شیمی و یا مهندسان نفت است. توجه داشته باشید که میزان حقوق دریافتی شغل مهندسی در کشور امارات بسیار بالا است.

مهندس مکانیک حرفه‌ای: ماهیانه 19300 درهم

مهندس هوافضا: ماهیانه 28300 درهم

مهندس برق: ماهیانه 10000 درهم

مهندس نفت: ماهیانه 20000 درهم

مهندس شیمی: ماهیانه  19900 درهم

کار در دبی-کاماپرس

شغل برنامه نویسی در امارات

توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان از شغل‌های مورد نیاز در دبی و سایر شهرهای امارات هستند. با توجه به اینکه تعداد استارتاپ‌‌های آنلاین افزایش یافته است، نیاز به توسعه دهنگان نرم افزار در این کشور هم زیاد شده است. همچنین آمار مهاجرت به امارات در این حوزه نیز بالا رفته است.

برنامه نویس جونیور (0 تا 1 سال سابقه کار): ماهیانه 6000 تا 7500 درهم

برنامه نویس سنیور (1 تا 4 سال سابقه کار): ماهیانه 7500 تا 10000 درهم

برنامه نویس حرفه ای (5 تا 9 سال سابقه کار): ماهیانه       10 هزار تا 12 هزار درهم

برنامه نویسExpert  (سابقه کار بالای 10 سال): ماهیانه بیش از 12 هزار درهم

شغل پزشکی و کادر درمان در امارات

تقاضای این حرفه از سال گذشته تاکنون بیشتر شده است. البته تامین سلامت مردم از برنامه‌های مهم مسئولان کشور امارات محسوب می‌شود. متوسط حقوق ماهیانه مشاغل پزشکی و کادر درمان بین 8400 تا 70000 درهم است.

کار در دبی-کاماپرس

شغل دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در امارات

شرکت‌ها و مجموعه‌های آنلاین جدید و نوپای زیادی در کشور امارات متحده عربی در حال شروع به کار هستند. این شرکت‌ها برای آنکه برند خود را جهانی کنند، به‌دنبال استخدام متخصصان بازاریابی، کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و متخصصان سئو هستند.

کلام آخر

اگر شما هم به‌دنبال یافتن کار مناسب خود در کشور امارات هستید، بهتر است از راه قانونی اقدام کنید. همچنین بهتر است از افراد و شرکت‌های متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین فرصت های کاری در امارات و دبی برای ایرانی‌ها

  1. مرتضی گفته:

    سلام من لیسانس صنایع شیمیایی دارم یه شش ماهی تا یکسال هم تجربه کاری در پروژه‌ای نفتی در ایران دارم برای کار در امارات چه باید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز