بهترین طرح فروش اقساطی پژو 207 اتومات در کدام مجموعه ارائه می شود؟

لست سکند

چند سال پیش پژو 206 با طراحی اسپرت و امکانات و آپشن‌های متنوع‌تر روانه بازار شد. البته هم جهت با این تغییرات، نامگذاری این خودرو نیز متفاوت شد و به پژو 207 اتومات تغییر نام پیدا کرد. این خودرو در زمره پرطرفدارترین هاچ بک‌های بازاری قرار دارد که طی یکسال اخیر رشد قیمت زیادی پیدا کرده است. به همین منظور طرح‌ فروش اقساطی 207 اتومات تبیین شده است تا متقاضیان این خودرو امکان خرید راحت را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، خودرو 206 که از سال‌های گذشته در ایران وجود داشته و تقریبا به یک اتومبیل خانواده، اداری و … تبدیل شده است. فرم جدید این نوع خودروها که 207 اتومات نام دارد نیز با وجود اینکه عمر چندانی ندارد و به نوعی فیس لیفت 206 محسوب می‌شود، توانسته به اندازه نسخه مادر خود توجه خریداران را جلب کند و به یک گزینه تراز اول بازار تبدیل شود. به گونه‌ای که اغلب نمایشگاه و همچنین معامله گران پژو 207 اتومات را در لیست فروش خود دارند. قیمت این خودرو بعد از تورم به اندازه قابل توجهی بالا رفت و تا مرز میلیاردی هم معامله شد. همین مسئله باعث شد تا طرح فروش اقساطی 207 اتومات زیاد شود و واریز کم مبلغ این خودرو بسیاری از علاقمندان را به آرزویشان برساند.

بررسی ظاهر، آپشن‌ها و امکانات پژو 207 اتومات

خودرو پژو 207 نسبت به نوع 206 از لحاظ ظاهری تنها در چراغ‌ها تغییر شکل داشته و با برجستگی و کشیدگی بیشتری روانه بازار شده است. در نمای جانبی این خودرو، راهنمای ال ای دی به آینه‌ها اضافه شده که جلب توجه می‌کند.

از لحاظ داخلی، خودرو پژو 207 اتومات به یک نمایشگر لمسی مجهز شده و طراحی فرمان و شکل داشبورد آن نسبت به 206 تغییر کرده است. تیونر صوتی، بلوتوث، کروز کنترل، دوربین دنده عقب و چراغ‌های مخصوص روز از دیگر آپشن‌های این خودرو جوان پسند و محبوب محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

این خودرو به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با چهار سیلندر و 16 سوپاپ مجهز شده که به اندازه 105 اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا صد 207 اتومات به 12.6 ثانیه می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این محصول بین 6.6 تا 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر برآورد شده و حداکثر سرعت آن در جاده‌ها به 190 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

این خودرو از لحاظ امکانات ایمنی به ترمز آ بی اس، ای پی دی، سنسور دنده عقب، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای و دو کیسه هوا، برای سرنشینان جلو، مجهز شده است.

آرشا خودرو؛ ارائه دهنده انواع طرح فروش اقساطی پژو 207 اتومات

در صورتی که شخصی مایل به خرید خودرو پژو 207 اتومات باشد اما توان پرداخت همه قیمت این محصول را به صورت یکجا نداشته باشد، بهتر است به مجموعه آرشا خودرو سر بزند و طرح فروش اقساطی 207 اتومات آن را مورد بررسی قرار بدهد.

این مجموعه تلاش کرده تا با فراهم کردن بهترین شرایط فروش اقساطی پژو 207 اتومات در سال 1402، علاقمندان به این خودرو را به آرزویشان برساند. افراد از هر دهک جامعه و با هر میزان توان مالی این امکان را دارند تا به صورت اقساطی پژو 207 اتومات را خریداری کنند. خودرو پژو 207 اتومات در این مجموعه با قیمت واقعی و حداقل پیش پرداخت قابل خریداری است. در واقع مبلغ پرداختی برای اقساط و تعداد آن براساس توافق مدیران فروش آرشا خودرو و خریداران اخذ خواهد شد. این مورد باعث خواهد شد تا خریدار کمترین سختی و دشواری را در رابطه با پرداخت اقساط تحمل کند. لازم به ذکر است که قیمت فروش پژو 207 اتومات در این مجموعه براساس معاملات واقعی این خودرو در هر روز تعیین می‌شود.

اگر هنوز برای شرکت در طرح فروش اقساطی این مجموعه اطمینان ندارید بهتر است با کارشناسان آرشا خودرو تماس بگیرید یا برای آگاهی بیشتر به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. در صورتی که تصمیم قطعی خود را گرفته‌اید، لازم است مدارک لازم را تهیه کرده و به دفاتر فروش این مجموعه مراجعه داشته باشید. مدارک هویتی مورد نیاز برای فروش اقساطی، مدرک‌های هویتی، سکونتی و شغلی شامل اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، جواز کسب یا فیش حقوقی و اطلاعات محل سکونت شامل قبوض مصرفی و تاییدیه کدپستی برای عقد قرارداد است.

انتهای پیام

مرتبط با : آرشا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز