بهترین شامپوی رنگ ایرانی کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر چند که شامپوهای رنگ به عنوان محصول نسبتاً جدید در بازار شناخته می‌شود؛ اما سهولت استفاده از آن باعث شده تا بسیاری از بانوان و آقایان به سمت خرید این محصول جذب شوند. رنگ این شامپوها نه دائمی است و نه موقت. در واقع، استفاده از این محصول باعث می‌شود تا رنگ مورد نظر حدود دو هفته بر روی مو باقی بماند. با این حال، مدت زمان ماندگاری به تعداد دفعات شستشو، جنس مو و رنگ شامپو بستگی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شامپوی رنگ ایرانی در طیف رنگی مختلف و با کیفیت مرغوب تولید می‌شود. کسانی که به رنگ‌های فانتزی علاقه دارند و یا افرادی که تمایل دارند موهای سفید خود را با رنگ تیره بپوشانند می‌توانند از این محصول استفاده کنند. اما سوال اصلی این است که بهترین شامپوی رنگ ایرانی متعلق به کدام برند است؟ در ادامه، چند نمونه شامپوی رنگ ایرانی با کیفیت معرفی خواهد شد.

شامپوی رنگ آتوسا رویال

این محصول فاقد آمونیاک بوده و بنابراین، استفاده مکرر از آن هیچگونه آسیبی به موها وارد نمی‌کند. شامپوی رنگ آتوسا رویال ضد حساسیت است و موجب خارش یا قرمزی پوست نمی‌شود. این شامپو ماندگاری بسیار بالایی داشته و ترکیبات مغذی موجود در آن باعث افزایش نرمی و لطافت تارهای مو می‌شود. خاصیت درخشان‌کنندگی از دیگر مزایای شامپوی رنگ آتوسا رویال محسوب می‌شود. برای استفاده از این محصول کافیست تا ابتدا موها به طور کامل با شامپو آغشته شده و پس از ده دقیقه آبکشی شوند.

راز آسمان پایتخت

شامپوی رنگ دوماسی

برند دوماسی نیز در لیست بهترین شامپوی رنگ ایرانی قرار دارد. این محصول ماندگاری بسیار خوبی داشته و طبق فرمولاسیون فرانسه تولید می‌شود. شامپوی رنگ دوماسی تنوع بسیار بی‌نظیری داشته و رنگ‌های فانتزی آن طرفداران خاص خودش را دارد. این شامپو فاقد آمونیاک بوده و استفاده از آن موجب حفظ لطافت و نرمی مو می‌شود. در ترکیبات شامپوی رنگ دوماسی از مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده نیز استفاده شده است. شامپوهای دوماسی نیز در مدت زمان 10 دقیقه اثر جذاب خود را بر روی تارهای مو نشان می‌دهند.

شامپو رنگ مارال

شامپوهای رنگ مارال در 25 طیف رنگی و با حجم 220 میلی‌لیتر تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این شامپو فاقد آمونیاک بوده و هیچگونه عوارض جانبی مانند سوزش چشم یا مشکلات تنفسی ایجاد نمی‌کند. ماندگاری بالا، افزایش درخشندگی و لطافت مو از دیگر مزایای خرید این محصول به شمار می‌رود. اثر این شامپو تقریباً پس از 6 الی 7 بار شستشو از بین می‌رود.

شامپو رنگ استارلیدی

برند استارلیدی یکی دیگر از برندهای موفق در زمینه تولید محصولات آرایشی و به خصوص شامپوی رنگ است. این محصول در مدت زمان بسیار کوتاه، اثر خود را بر روی مو ایجاد کرده و ماندگار قابل توجهی دارد. در ترکیبات شامپوی رنگ استارلیدی از آمونیاک استفاده نشده و بنابراین، کمترین آسیب را به موها وارد می‌کند. وجود ویتامین‌های مغذی در این محصول باعث افزایش سلامت و نرمی تارهای مو خواهد شد.

خرید بهترین شامپوهای رنگ ایرانی

تمامی محصولات تخصصی رنگ مو از جمله بهترین شامپوهای رنگ ایرانی با ضمانت اصالت کالا و قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی سالن سیتی قابل خریداری هستند. این فروشگاه تنوع وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند رنگ مو، پودر دکلره، واریاسیون، اکسیدان و… را داشته و سفارشات مشتریان را به صورت تکی یا عمده به دست آنها می‌رساند. سالن سیتی نمایندگی رسمی برندهای ایرانی معتبر را دارد و بنابراین، تمام افراد می‌توانند سفارش مورد نظر خود را با ارزان‌ترین قیمت و درب منزل تحویل بگیرند. امکان تحویل اکسپرس و پرداخت امن و آسان از دیگر مزایای خرید از فروشگاه سالن سیتی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز