بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران کیش

لست سکند

جزیره کیش همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود. سفر به کیش یک گزینه بسیار عالی به جای سفرهای خارجی است؛ چرا که این جزیره، منطقه مدرن و شیکی است و هم سفر به آن با هزینه بسیار کمتری صورت می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید بلیط هواپیما تهران کیش پته بهترین راه برای کاهش هزینه‌های سفر به شمار می‌رود. شرکت خدمات مسافرت هوایی پته همواره با کیفیت‌ترین خدمات را به مسافران و آژانس‌های همکار ارائه می‌دهد. همچنین، کارشناسان این مجموعه به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. در ادامه، نکات مهم سفر به جزیره کیش بررسی و معرفی خواهد شد.

چه زمانی به کیش سفر کنیم؟

جزیره زیبای کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای آب و هوای گرم و شرجی است. به همین دلیل، رطوبت هوا در فصل‌های گرم سال بسیار بالا بوده و میزان سفر به کیش در فصل تابستان نسبتاً کاهش می‌یابد. در نتیجه، فصول گرم سال، ارزان‌ترین زمان برای سفر به کیش محسوب می‌شود. در چنین مواقعی، قیمت اقامتگاه‌ها، بلیط‌ها و دیگر تفریحات گردشگری پایین‌تر از سایر زمان‌ها است. هر چند که در تابستان، شرایط آب و هوایی چندان باب میل نیست؛ اما بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از تفریحات آبی و آفتاب گرم کنار ساحل ترجیح می‌دهند تا در این فصل به کیش سفر کنند.

بهترین زمان سفر به کیش هم به لحاظ شرایط آب و هوایی و هم اقتصادی، فصل زمستان و اواسط بهار است. در این زمان، قیمت بلیط در رنج مناسبی قرار داشته و هوای معتدل‌تری در انتظار مسافران خواهد بود. ضمن اینکه، در هر زمان و هر فصلی از سال، قیمت بلیط هواپیما تهران کیش پته همواره مناسب‌ترین گزینه برای تهیه بلیط خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

یکی از نکات مهم هنگام خرید بلیط هواپیما برای تمامی مقاصد، زمان خرید بلیط است. در بسیاری از مواقع، روزهای پایان سال، پایان هفته و ماه مسافران زیادی اقدام به خرید بلیط می‌کنند. همچنین، میزان سفرهای تفریحی در نزدیکی تعطیلات رسمی افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه، قیمت بلیط هواپیما در چنین روزهایی نسبت به سایر مواقع گران‌تر خواهد بود. بدیهی است که قیمت سایر هزینه‌ها مانند رزرو هتل، خدمات رفاهی، تفریحی و… نیز در این روزها بیشتر می‌شود. بنابراین، بهتر است برای کاهش هزینه سفر به کیش، بلیط هواپیما در روزهای ابتدایی یا اواسط هفته خریداری شود. با این حال، در صورت پیدا کردن بلیط چارتری یا لحظه آخری برای پایان هفته به هیچ وجه نباید در خرید آن تعلل کرد.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش

امروزه، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به ارائه بلیط هواپیما به مقصد کیش می‌کنند. با توجه به نوع ایرلاین، کلاس پروازی، خدمات آنها، درجه محبوبیت و… قیمت بلیط‌ها نیز متفاوت است. معمولاً شرکت‌های هواپیمایی چون ماهان، ایران ایر و آسمان جزء ایرلاین‌های محبوب بوده و به همین دلیل، قیمت بلیط‌های آنها نیز بیشتر است. بنابراین، کسانی که قصد سفر ارزان قیمت به جزیره کیش را دارند بهتر است بلیط خود را از ایرلاین‌هایی که شهرت کمتری دارند خریداری نمایند. یکی دیگر از مزیت‌های مهم خرید بلیط هواپیما از پته، امکان مقایسه پرواز ایرلاین‌های مختلف است.

همچنین، قیمت بلیط پرواز رفت و برگشت بسیاری از ایرلاین‌ها ارزان‌تر از پرواز یک طرفه است. به همین دلیل، بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما هر دو نوع بلیط بررسی شود. به علاوه، کلاس پروازی و ساعت پرواز نیز تا حد زیادی بر روی قیمت بلیط تاثیرگذار خواهد بود. در صورتی که ساعت پرواز به شب یا نیمه‌های شب نزدیک‌تر باشد، احتمال اینکه با قیمت ارزان‌تری به فروش برسد بیشتر است. در صورت وجود مشکل یا سوال در زمینه رزرو بلیط هواپیما، کارشناسان پته همواره پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : پته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز