بهترین زمان برای خرید خودرو چه وقت است؟

لست سکند

رشد مداوم قیمت خودرو، خریداران واقعی این محصول را نگران می‌کند. برخی افراد برای گذران فعالیت روزمره، به خرید خودرو مناسب احتیاج دارند اما افزایش پی در پی قیمت این محصول همواره کار را برای این افراد سخت می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همزمان با رشد نقدینگی و وقوع تورم، قیمت خودرو رو به افزایش رفته است. در واقع اتومبیل به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده که مردم برای حفظ ارزش سرمایه خود به سراغ آن می‌روند. این موضوع باعث شده تا متقاضیان واقعی خودرو دچار مشکل شوند و همواره برای خرید اتومبیل مورد نظر خود با چالش جدیدی روبرو شوند. انتشار اخبارهای مختلف پیرامون قیمت خودرو و نظرات گوناگون نیز به این چالش دامن می‌زند. در چنین حالتی خریداران واقعی خودرو مایل هستند بدانند بهترین زمان خرید این محصول چه وقت است؟

برای خرید خودرو هر چه زودتر اقدام کنید

کارشناسان بازار خودرو معتقدند که با توجه به شرایط به وجود آمده نمی‌توان زمان مناسب خرید خودرو را پیش بینی کرد. در واقع اگر فردی سرمایه لازم را دارد و مایل به خرید اتومبیل است، نباید درنگ کند. اخیرا شورای رقابت مجوز افزایش قیمت انواع خودرو داخلی را صادر کرده که به نظر فعالان این موضوع به رشد بیش از پیش قیمت‌ها دامن خواهد زد. با توجه به این مسائل بعید است تا پایان سال جاری نرخ انواع اتومبیل رو به نزول رود و به نظر سیر صعودی همچنان ادامه خواهد داشت. البته این امکان وجود دارد که مخابره برخی خبرها و سخنان سرعت رشد قیمت خودروها را کم کرده یا آن را متوقف کند، اما نمی‌توان نسبت به نزول نرخ این نوع محصولات امیدوار بود.

کدام نوع خودروها بیشتر معامله می‌شوند؟

اهل فن همواره به خریداران واقعی خودرو توصیه می‌کنند که گذشته از مسئله قیمت، به آپشن و امکانات اتومبیل‌ها، امکانات فنی آن‌ها، خدمات پس از فروش و مسائل این چنینی توجه داشته باشند و سپس برای خرید اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

این روزها قیمت خودروهای خارجی و وارداتی صعود قابل توجهی داشته و خرید آن‌ها اندکی دشوار شده است. معمولا این محصولات تحت تاثیر نوسان نرخ ارز قرار دارند و قیمت آن‌ها متاثر از این عامل دائما تغییر پیدا می‌کند. اما این محصولات از لحاظ کیفیتی بسیار بالاتر از انواع مدل‌های داخلی هستند.

افرادی که مایل به خرید این نوع خودروها هستند اما بودجه کافی ندارند به سراغ انواع مدل‌های مونتاژی می‌روند. خودروهای مونتاژی این روزها رونق خوبی دارند و جایگزین انواع مدل‌های وارداتی محسوب می‌شوند.

البته هنوز برخی از محصولات داخلی مانند پژو پارس، پژو 206 و پژو 207 به دلیل داشتن امکانات و آپشن‌های مناسب مورد توجه مشتریان هستند.

خرید خودرو از درگاه همراه مکانیک

در صورتی که فردی که مایل به معامله خودرو دست دوم باشد، با داشتن اطلاعات کافی و جست و جوی لازم می‌تواند اتومبیل مناسب و مورد نظر خود را بخرد. این روزها با استفاده از اینترنت و شکل گیری درگاه‌های آنلاین به راحتی امکان کسب اطلاعات درباره انواع خودروهای دست دوم و قیمت آن‌ها وجود دارد.

یکی از این درگاه‌های مطمئن، همراه مکانیک است که متقاضیان خرید خودرو با مراجعه به آن امکان آگاهی از قیمت انواع اتومبیل و معامله آن را دارند.

این سایت به فروشندگان خودروهای دست دوم نیز خدمات لازم را ارائه می‌دهد. حتی معامله گران می‌توانند برای کارشناسی اتومبیل مورد نظر خود به همراه مکانیک مراجعه کنند و از گروه کارشناسان خبره آن کمک بگیرند.

متقاضیان حقیقی خودرو که برای خریدن اتومبیل مورد نظر خود بودجه لازم را ندارند می‌توانند به همراه مکانیک مراجعه کرده و از گزینه خرید قسطی این مجموعه بهره ببرند. در واقع افراد با بهره گیری از این گزینه امکان خرید هر نوع خودرو، اعم از داخلی و خارجی، را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز