بهترین زمان بازدید از برج خلیفه در تور دبی چه زمانی است؟

برج خلیفه-کاماپرس
لست سکند

بازدید از برج خلیفه اغلب در صدر فهرست کارها و تفریحات مسافرتی برای انجام در تور دبی قرار دارد. از منظره‌ای تماشایی از مناظر شهر گرفته تا وعده‌های غذایی خوشمزه، در بلندترین آسمان‌خراش جهان چیزهای زیادی در انتظار شماست.

به گزارش کاماپرس، برج خلیفه  با 163 طبقه و 830 متر ارتفاع، بلندترین برج جهان به شمار می‌رود و امروزه می‌توان گفت تبدیل به نمادی برای شهر دبی شده است. این برج جذاب دارای رستوران، 57 آسانسور ، چهار استخر، 49 طبقه اداری ،  بیش از هزار واحد آپارتمان و یک کتابخانه جهت استفاده ساکنین برج است. جالب است بدانید این برج دارای سریع‌ترین آسانسورهای دو طبقه دنیا است  که با سرعت ده متر در ثانیه حرکت می‌کنند.

اگر به دنبال برنامه ریزی برای سفر خود هستید، برای اطلاع از زمان بندی برج خلیفه، معروف‌ترین برج دبی، حتما ادامه مطلب را بخوانید.

سوار بر سریع ترین آسانسورهای جهان در برج خلیفه!

با سرعت خیره کننده 10 متر در ثانیه، فقط یک دقیقه طول می‌کشد تا به طبقه 124 برسید. از اینجا می‌توانید با آسانسور به طبقه 148 بروید. بالاترین سکوی رصد برج خلیفه در ارتفاع 555 متری از سطح زمین در At The Top SKY قرار دارد. از اینجا، منظره مناظر دبی خیره کننده است. پنجره‌های چشمگیر از کف تا سقف و مهمان نوازی سنتی عربی مطمئناً شما را به وجد می‌آورد. هنگامی که بازدید کامل از طبقه بالای برج خلیفه کردید، می‌توانید تجربه خود را در طبقات 124 و 125 ادامه دهید.

At The Top SKY مرتفع‌ترین سکوی رصد جهان است که در ارتفاع شگفت انگیز 555 متری،در طبقه 148 برج خلیفه واقع شده است. At The Top SKY به خاطر منظره پانورامای شگفت انگیزش که محیط جذابی را با دیوارهای کف تا سقف، سالن‌های مجلل و تراس در فضای باز فراهم می‌کند، شناخته شده است. در اینجا می‌توانید یک منظره بی‌نظیر مسحورکننده از شهر دبی ، مکان‌های دیدنی، دریا، اقیانوس و شن‌ها، همه در یک قاب دریافت کنید. همچنین می‌توانید از اوقات خود در طبقه 124 و 125 برج خلیفه در بالا لذت ببرید و بازدید شما را شگفت انگیزتر می‌کند.

راز آسمان پایتخت

 

ساعات کار برج خلیفه چه زمانی است؟

بلندترین آسمان خراش جهان هر روز هفته و در تمام طول سال باز است. در حالی که می‌توانید زمان نامحدودی را در طبقات 124 و 125 بگذرانید، تنها می‌توانید 45 دقیقه در At The Top SKY (طبقه 148)بمانید.

برای بازدید از برج خلیفه در طبقات 124 و 125،می‌توانید بین ساعت 10 صبح با آخرین زمان ورود ساعت 11:00 شب در طول هفته، از آن بازدید کنید.

زمان بندی طبقات 124 و 125، در طول روز پخش می شود و به شما این امکان را می‌دهد تا زمان بازدید خود را راحت برنامه ریزی کنید.

غروب آفتاب شلوغ‌ترین زمان برج خلیفه است. ساعات پربیننده از 04:00 بعد از ظهر تا 06:00 بعد از ظهر است، جایی که بهترین منظره را خواهید داشت، اما به تبع تراکم جمعیت نیز بالاتر خواهد بود.

بازدید از برج خلیفه-کاماپرس

بهترین زمان برای بازدید از برج خلیفه چه زمانی است؟

اگر به دنبال بازدید در زمانی هستید که ازدحام جمعیت کم است، صبح زود بین ساعت 10:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر و عصر قبل از بسته شدن، بهترین زمان برای بازدید برج خلیفه به شمار می‌رود.

از آنجایی که غروب آفتاب برج خلیفه در ساعات اولیه بازدید قرار دارد، قیمت بلیط‌ها بیشتر از زمانی است که هر مکان دیگری را در طول روز رزرو کنید. با این حال، غروب خورشید و منظره‌ی مسحورکننده دبی از برج باعث می‌شود این موضوع ارزش پول شما را داشته باشد! بنابراین اگر به دنبال بهترین منظره هستید، زمان غروب آفتاب بین ساعت 16:00 تا 06:00 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

البته فراموش نکنید قبل از بازدید از برج خلیفه، حتما ساعت و زمان بازگشایی آن را بررسی کنید.

چه مدت بازدید از برج خلیفه طول میکشد؟

شما می‌توانید 30-45 دقیقه را در طبقه 148 بگذرانید که این زمان تقریبا مناسبی است و برای بازدید زمان بندی شده است. با این حال، در طبقات 124 و 125، می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید وقت بگذارید. توصیه می‌کنیم حتما حدود 2-3 ساعت را برای بازدید کامل از برج زیبای خلیفه وقت بگذارید.

آیا بهتر است در شب از برج خلیفه بازدید کرد؟

برج خلیفه در شب زمان بسیار خوبی برای بازدید است. زیرا جمعیت کمتر خواهد بود و منظره‌ای پر از نور درخشان از خط افق دبی خواهید داشت که بدون شک به بهترین خاطره سفرتان تبدیل خواهد شد.

بازدید از برج خلیفه-کاماپرس

تور دبی و بازدید از برج جذاب خلیفه را با مجموعه سلام پرواز ایرانیان تجربه کنید

علاقمندان به رزرو تور دبی می‌توانند به آژانس گردشگری سلام پرواز ایرانیان مراجعه کنند.آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه گردشگری دارد.

این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز