بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا 2023

سرمایه گذاری کانادا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سرمایه‌ گذاری در کانادا یکی از روش‌های مطمئن برای اخذ اقامت دائم کانادا است. چرا که دولت کانادا در راستای جذب سرمایه خارجی و رشد اقتصادی خود، امتیازهای ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران خارجی در این کشور در نظر گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سرمایه‌ گذاری در کانادا به‌واسطه مزایای متعدد آن، یک گزینه ایده‌آل برای مهاجرت سرمایه گذاری محسوب می‌شود. در حال حاضر روش‌ها و برنامه‌های متعددی برای سرمایه‌ گذاری در کانادا فراهم شده است که می‌توانید از طریق یکی از آن‌ها اقدام کنید. در ادامه بهترین روش سرمایه‌‌گذاری در کانادا پرداخته شده است.

روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا کدام است؟

مهم‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا در ادامه بررسی شده است؛

برنامه‌های استانی

هر یک از ایالت‌های کانادا برای رفع نیازهای خود در حوزه‌های مختلف مانند نیروی کار و سرمایه، اقدام به جذب سرمایه‌گذار می‌کنند. کشور کانادا دارای 10 استان یا ایالت است که هرکدام شرایط خاصی برای اعطای ویزای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌اند. از این رو برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری از این طریق، ابتدا باید شرایط تعیین شده توسط دولت موردنظر را فراهم کرده و پس از دریافت تاییدیه، از طریق اداره مهاجرت اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

راه‌اندازی استارتاپ

یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای افرادی که ایده‌های نو دارند، سرمایه‌گذاری از طریق راه‌اندازی استارتاپ است. به‌ویژه آن‌که کانادا به‌شدت از کسب و کارهای استارتاپی و مبتنی بر فناوری‌های مدرن استقبال کرده و حتی ویزای کارآفرینی اعطا می‌کند. این کشور در صورت سودآور بودن ایده، اقامت دائم نیز اعطا می‌کند.

خوداشتغالی

برنامه مهاجرتی خوداشتغالی برای افرادی که بتوانند پس از ورود به خاک کانادا در حوزه‌های مختلف هنر، کشاورزی و صنعت کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند، گزینه مناسبی است. دولت کانادا و برخی از استان‌های آن از جمله کبک، حمایت‌های ویژه‌ای برای این کسب و کارها در نظر گرفته‌اند.

کارآفرینی

برای دریافت ویزای کارآفرینی علاوه بر داشتن ایده، باید تجربه و مهارت کافی نیز داشته باشید. برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا از این طریق تنها کافی است دولت کانادا را قانع کنید که پس از ورود به خاک کانادا می‌توانید یک کسب و کار راه‌اندازی کنید.

سرمایه گذاری در کانادا-کاماپرس

ثبت شعبه در کانادا

ثبت شعبه در کانادا و شروع تجارت در این کشور به‌واسطه نرخ تورم پایین و ثبات اقتصادی یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا است. ثبت شرکت در این کشور نیازمند داشتن یک بیزینس پلن قوی، پرداخت هزینه‌های ثبت شرکت، ثبت یک آدرس در خاک کانادا به نام شرکت و انتخاب عنوان مناسب برای شرکت است.

ایجاد بیزینس فعال

شما می‌توانید به‌جای ثبت شرکت یا راه‌اندازی یک کسب و کار از صفر، یک بیزینس فعال در کانادا را خریداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه‌گذاری در کانادا به‌عنوان یکی از کشورهای باثبات و مرفه جهان از نظر اقتصادی، علاوه بر مزایای متعدد، دارای معایبی است. برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در کانادا در ادامه بررسی شده است؛

مزایا: مزایای سرمایه‌‌گذاری در این کشور شامل در دسترس بودن نیروی کار متخصص با تحصیلات بالا، برخورداری از فضای سیاسی و اقتصادی باثبات، نرخ‌های مالیات رقابتی، زیرساخت و سیستم حمل و نقل قوی، پایین بودن نرخ تورم و برخورداری از جامعه‌ای متنوع و چند فرهنگی است.

معایب: معایب سرمایه‌گذاری در این کشور شامل کوچک بودن بازار کانادا در مقایسه با اقتصادهای بزرگ دنیا، فضای پیچیده نظارتی، وابستگی کشور به منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی کانادا از نظر دسترسی به بازارهای جهانی است.

حداقل هزینه برای سرمایه‌گذاری در کانادا چقدر است؟

هزینه سرمایه‌گذاری در کانادا به توجه به روش و برنامه‌ای که برای سرمایه‌گذاری در این کشور انتخاب می‌کنید، زمان و مکان سرمایه‌گذاری و حمایت گروه‌های سرمایه‌گذار کانادایی، متفاوت است. رقم نهایی شامل هزینه‌های برنامه مهاجرتی موردنظر، هزینه‌های درخواست شهروندی و همچنین درخواست ویزای سرمایه‌گذاری است.  با این حال به‌نظر می‌رسد که با داشتن حداقل 100 تا 350 هزار دلار می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام کنید.

بهترین روش سرمایه‌گذاری در کانادا کدام است؟

انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا با توجه به شرایط و ویژگی‌های هر فرد متفاوت است. برخی از عوامل موثر در انتخاب بهترین روش سرمایه‌گذاری در این کشور شامل سابقه مدیریت و کسب و کار در ایران، داشتن طرح تجاری یا ایده‌های نو، مالکیت بیزینس قابل انتقال به کانادا، برخورداری از تمکن مالی برای خرید کسب و کار فعال در کانادا، کارآفرینی یا داشتن مهارت‌های هنری، ورزشی و غیره است.

صنایع قابل توجه برای سرمایه‌گذاری در کانادا

صنایع مهم و سودآور برای سرمایه‌گذاری در کانادا شامل صنعت حمل و نقل، صنعت رسانه و سرگرمی، صنعت توریسم و آژانس‌های مسافرتی، صنایع تولیدی در کانادا، صنعت کشاورزی، صنایع مرتبط با منابع طبیعی و همچنین صنعت هتلداری است.

اخذ اقامت دائم کانادا پس از سرمایه‌گذاری

دریافت ویزای سرمایه‌ گذاری کانادا یکی از روش‌های رایج برای اخذ اقامت دائم در این کشور است. با این حال، دریافت اقامت دائم کانادا از این طریق به روش سرمایه‌گذاری و شرایط و ضوابط استان و ایالت مدنظر نیز بستگی دارد. در برخی موارد پس از سرمایه‌گذاری در کانادا برای یک مدت دو تا 3 ساله اقامت موقت داشته و پس از آن می‌توانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

سازمان خدمات مهاجرتی پیشرو

سازمان مهاجرتی پیشرو به‌عنوان یکی از سازمان‌های بین‌المللی مطرح در حوزه امور مهاجرتی به کانادا در این کشور، خدمات ویژه‌ای در زمینه ویزای کانادا ارائه می‌کند. این مجموعه ضمن بهره‌مندی از تجربه مدیران متخصص با مدارج علمی بالا، دارای تمامی مجوزهای لازم برای ارائه خدمات مهاجرتی و مشاوره‌ای است.

با استفاده از خدمات موسسه پیشرو، می‌توانید بهترین روش سرمایه‌گذاری در کانادا را متناسب با شرایط خود انتخاب کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ویزای سرمایه‌گذاری کانادا را دریافت کید.

انتهای پیام

مرتبط با : پیشرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز