بهترین روش خرید اینترنتی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی اورجینال چیست؟

عطر و ادکلن-کاماپرس
لست سکند

افزایش قیمت و ممنوعیت واردات عطر و ادکلن باعث شده تا فروش محصولات تقلبی و قاچاق افزایش پیدا کند و این قبیل محصول مشکلات و بیماری‌های مختلفی را به وجود آورد. به همین دلیل خیلی از افراد که به موضوع سلامتی اهمیت می‌دهند، به دنبال خرید محصولات اصل باشند. « سفیر » یکی از برندهای مطرح در کشور است که خرید محصولات اصل و اورجینال را تضمین می‌کند.

به گزارش کاماپرس،به نقل از وبسایت فروشگاه سفیر، این مجموعه و مراکز فروش حضوری آن انواع عطر و ادکلن اصل و برند را به مشتریان عرضه می‌کند. سفیر علاوه بر عطر و ادکلن، انواع لوازم آرایشی ، محصولات بهداشتی، مو و اکسسوری را نیز عرضه می‌کند. افرادی که خواهان خرید محصولات اصل و باکیفیت هستند با چند کلیک و مراجعه به وبسایت اصلی سفیر امکان مشاهده برندهای عرضه شده عطر و ادکلن و لوازم آرایشی، قیمت، توضیحات محصول و … را دارند.

کمک کارشناسان سفیر برای خرید بهتر

مشتریان برای خرید هر محصولی می‌توانند همه روزه با امور مشتریان سفیر تماس بگیرند و از متخصصان این مجموعه به صورت تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنند. علاوه بر اینکه امکان مطالعه نظرات کاربران درباره خرید از مجموعه سفیر وجود دارد. مشتریان سفیر درباره هر نوع محصول ارائه شده در این سایت اعم از عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و …، نظرات خود را بیان می‌کنند که این مورد هم به مشتریان برای خرید مناسب‌تر کمک خواهد کرد.

مشتریان قبل از خرید هر نوع عطر و ادکلنی بهتر است به صفحه پیشنهاد ویژه وبسایت سفیر سر بزنند. در این بخش انواع محصولات اعم از عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب و باکیفیت به مشتریان پیشنهاد شده است. بررسی صفحه پیشنهاد ویژه وبسایت سفیر باعث می‌شود مشتریان به راحتی بهترین برندها و محصولات آرایشی و بهداشتی را مشاهده، انتخاب و خرید کنند.

لوازم آرایشی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در سفیر به راحتی محصول مورد نظرتان را پیدا کنید

سرچ کردن برندها در وبسایت سفیر کار آسانی است، زیرا تمامی برندها براساس حروف الفبا دسته بندی شده‌اند. بنابراین با ورود به وبسایت سفیر و کلیک روی گزینه برندها، دسته بندی برای شما ظاهر شده و به راحتی امکان سرچ انواع محصولات از برند مورد نظر خود را خواهید داشت.

اگر مشتریان به دنبال محصولاتی برای مصرف روزانه با قیمت کمتر هستند، نباید از گزینه تسترهای سفیر غافل شوند. تستر سفیر محصولات آرایشی، بهداشتی یا عطرهایی هستند که با قیمت 20 درصد ارزان‌تر از نمونه کامل برند به فروش می‌رسند. تمامی تسترهای فروشگاه سفیر آکبند هستند و از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با محصولات اصلی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود. علت پایین بودن قیمت تسترها فقط متفاوت بودن بسته بندی این قبیل محصولات است. محصولات ارزان قیمت سفیر در قالب کج جعبه هم ارائه شده که به دلیل آسیب دیدگی جعبه‌های این محصولات در هنگام حمل و نقل با نرخی کمتر از محصول ویکوم شده به فروش می‌رسند.

عطر و ادکلن-کاماپرس

چگونه از سفیر خرید کنیم؟

هزینه ارسال این فروشگاه برای خریدهای بالای 250 هزار تومان رایگان است اما برای سفارشات کمتر از این مبلغ 19 هزار تومان خواهد شد. سفارش‌های شهر تهران حداکثر طی 2 روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شود. زمان تحویل سفارش‌های شهرستان‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی متفاوت است اما میانگین بین 2 تا 5 روز کاری به طول می‌انجامد.

در صورتی که شخصی تمایل به حضور در فروشگاه سفیر و تست انواع عطر، ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی از نزدیک داشته باشد، می‌تواند به نزدیک‌ترین شعبه سفیر سر بزند. سفیر در مرکز خرید گلستان، آپادانا، پالادیوم، عرش آجودانیه، ارگ، اپال و چند منطقه دیگر تهران شعبه حضوری دارد.

شعب حضوری سفیر در مشهد، کیش، شیراز، قم، اصفهان، ایزدشهر و رشت نیز هستند و به مشتریان خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز