بهترین روش برای دریافت ویزای دبی آنلاین

ویزای دبی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

ویزای دبی آنلاین یا ویزای الکترونیکی یکی از روش‌های نوینی است که سفارت‌خانه‌ها در راستای بالا بردن سرعت روند کاری اخذ ویزا، جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت متقاضیان درنظرگرفته‌اند. ويزاي الكترونيكی یا همان ویزای دبی آنلاین هيچ تفاوتي با ساير ويزاهاي مسافرتي نخواهد داشت و تنها تفاوت آن در اين است كه افراد مي‌توانند فرم درخواست ويزای دبی را به صورت آنلاين تكميل كنند. همچنین، اخذ این ویزا نسبت به دريافت ويزاي ليبل‌دار از روندي سريع‌تر و آسان‌تر برخوردار است.

به گزارش کاماپرس، سفارت امارات متحده عربی در تهران خدمات مرتبط با ویزای دبی نظیر ویزای توریستی، کاری، تحصیلی، تجاری یا ترانزیت را انجام نمی‌دهد. کشور امارات برخلاف بسیاری از کشورها، انجام تمامی امور مرتبط با روادید را به اداره کار و مهاجرت سپرده است که افراد به صورت مستقیم نمی‌توانند درخواست ویزای خود را به اداره مهاجرت ارائه دهند و این کار باید از طریق خطوط هوایی یا آژانس‌هاي مسافرتي صورت گیرد.

همچنین، متقاضیان ویزای دبی آنلاین می‌توانند جهت جلوگیری از اتلاف وقت، پیشبرد هرچه سریعتر امور دریافت ویزا و جلوگیری از هرگونه اشتباه و کاهش احتمال ریجکتی، روند دریافت ویزای خود را به یک آژانس مسافرتی معتبر همچون سلام پرواز بسپارند.

ویزای دبی-کاماپرس

در این گزارش به بررسی بهترین روش برای دریافت ویزای دبی آنلاین، مزایای آن و مدارک لازم برای اخذ آن پرداخته شده است.

راز آسمان پایتخت

مزایا سفارش ویزای دبی آنلاین از یک آژانس مسافرتی معتبر

متقاضیان دریافت ویزای دبی آنلاین می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز و در تعطیلات، فرم درخواست ویزای دبی آنلاین را در خانه یا محل کار تکمیل کنند و آن را همراه مدارک مورد نیاز در سامانه الکترونیکی به ثبت برسانند. افراد با انجام فرایند اخذ ویزای دبی به صورت آنلاین دیگر نیازی به مراجعه حضوری و اتلاف وقت نخواهند داشت.

در این روش، افراد مدارک لازم را در سایت مربوطه بارگذاری و هزینه‌های لازم را پرداخت می‌کنند. از آن‌جایی‌که، درگاه پرداخت آنلاین به ریال است، افراد نیاز به کارت به کارت کردن و یا مراجعه به بانک برای پرداخت وجه ویزا نخواهند داشت.

در ادامه در هر زمانی که ویزا صادر شود، اعلان صدور آن به صورت پیامک به آنها اعلام می‌شود. ویزای دبی آنلاین صادر شده در هر زمان در حساب کاربری افراد قابل مشاهده خواهد بود و آن‌ها می‌توانند در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشند. همچنین، مسافران دبی می‌توانند در هر زمان با مراجعه به سایت آن را پرینت بگیرند و همراه خود داشته باشند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای دبی آنلاین

متقاضیان ویزای دبی آنلاین باید دارای پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل 6 ماهه باشند و صفحه اول آن را به صورت عکسی واضح یا اسکن شده در فرمت JPEG در لیست مدارک خود قرار دهند. داشتن اسکن یا عکس واضح از عکس پرسنلی از دیگر موارد مورد نیاز است که البته می‌توان آن را با دوربین همراه نیز تهیه کرد. افراد جهت اخذ ویزای امارات نیازی به ارائه کارت ملی نخواهند داشت.

ویزای دبی-کاماپرس

مدت زمان صدور ویزای دبی آنلاین

افراد می‌توانند جهت اخذ ویزای دبی آنلاین در هر زمانی و بدون محدودیت درخواست دهند. تنها تفاوت بین ویزای دبی آنلاین عادی و فوری در میزان هزینه و مدت زمان صدور آن است. ویزای دبی آنلاین فوری هزینه بیشتری به نسبت ویزای عادی خواهد داشت و صادر شدن آن به مدت یک تا 3 روز کاری زمان خواهد برد. درحالی‌که، ویزای دبی آنلاین عادی این کشور در مدت زمان 3 الی 7 روز صادر خواهد شد. برای افرادی که قصد دارند هر چه سریع‌تر به دبی سفر کنند و فرصت کمی برای آن‌ها باقی مانده است، پیشنهاد می‌کنیم برای ویزای دبی آنلاین فوری درخواست دهند.

اخذ فوری ویزای دبی آنلاین با سلام پرواز

آژانس مسافرتی سلام پرواز یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی در زمینه اخذ ویزای دبی آنلاین است. علاقه‌مندان می‌توانند فرآیند دریافت ویزای دبی آنلاین خود را به کارشناسان مجرب مجموعه سلام پرواز بسپارند و در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب، ویزای خود را دریافت کنند.

از دیگر خدمات ویژه آژانس مسافرتی سلام پرواز می‌توان به فروش الکترونیکی بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی، رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی اشاره کرد. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌ها و خدمات متنوع مجموعه سلام پرواز می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.salamparvaz.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22224444-021 تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز