بهترین روستاهای چمستان برای خرید ویلا

خرید ویلا چمستان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

چمستان یکی از بخش‌های شهرستان نور است و تا شهر آمل حدود 26 کیلومتر فاصله دارد. خرید ویلا در چمستان به خاطر شرایط خاص این شهر، باید با دقت بالایی انجام شود. این شهر دیرتر از سایر شهرهای شمالی به حیطه ساخت‌وساز ویلا ورود کرد و برخی از ساختمان‌های آن در زمین‌های وقفی ساخته شده و بعضی نیز مجوز ساخت ندارند.

گاهی قیمت پایین ویلا در چمستان باعث می‌شود که افراد بدون مشاوره‌های لازم و دقت کافی اقدام به خرید کنند که منجر به پشیمانی آنان خواهد شد. این در حالی است که چمستان به دلیل آب‌وهوای بسیار مطلوب، پوشش جنگلی و نزدیکی به پایتخت می‌تواند منطقه بسیار مناسبی برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری باشد. چمستان روستاهای زیادی اطراف خود دارد که برخی از آنها برای خرید نیز بسیار مناسب هستند.

کاماپرس در ادامه، بهترین روستاهای چمستان برای خرید ملک را معرفی می‌کند.

روستای بهدشت

بهدشت، یکی از مناطق مناسب و معروف برای خرید ویلا در چمستان است. طبیعت بکر این روستا باعث شده که سرمایه‌گذاران زیادی به سمت آن جلب شوند. یکی از مزایای مهم بهدشت، هوای کم شرجی آن است. این روستا تا مرکز چمستان 15 کیلومتر و تا مرکز آمل تنها 20 کیلومتر فاصله دارد.

روستای سعادت آباد

سعادت آباد از سرسبزترین و خوش آب‌وهواترین روستاهای چمستان است. این روستا از جمله مناطق برندی است که مورد توجه سرمایه‌گذاران زیادی قرار گرفته و طی سال‌های اخیر رشد مطلوبی داشته است.

راز آسمان پایتخت

خرید ویلا چمستان-کاماپرس

وارزده

اگر به خرید ویلا در منطقه جنگلی علاقه دارید، وارزده گزینه بسیار مناسبی است. وارزده به دو بخش علیا و سفلی تقسیم می‌شود که ویلاسازی در هر دو بخش رونق دارد. این روستا حدود 10 کیلومتر با مرکز شهر چمستان فاصله دارد و یکی از بهترین روستاهای چمستان برای خرید ملک و ویلا به شمار می‌رود.

بنفشه ده

بنفشه ده برای افرادی که به دنبال یک روستای بکر، کم سروصدا و خلوت می‌گردند، گزینه‌ای بسیار مطلوب است. این روستا که تنها هزار نفر جمعیت دارد، در منطقه زیبای جنگلی واقع شده است. ببنفشه ده از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بوده و دسترسی آسانی به جاده هراز دارد و به همین دلیل به منطقه‌ای مناسب برای خرید ویلا در چمستان تبدیل شده است.

امیرآباد

امیرآباد اولین روستای چمستان است که فاصله بسیار کمی تا آمل دارد. فاصله امیرآباد تا مرکز شهر آمل تنها 10 کیلومتر است و دروازه ورود به سایر روستاهای چمستان است. این روستا به دلیل موقعیت جغرافیای عالی، مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. اگر قصد خرید ویلا در چمستان دارید، روستای امیرآباد می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید ویلا چمستان-کاماپرس

رمشی

رمشی، روستایی جنگلی است که دسترسی مناسبی نیز به دریا و منطقه ساحلی دارد. این روستا که از توابع دهستان میانرود است، آب‌وهوای گرم و مرطوبی دارد. رمشی برای افرادی که علاقه به مناطق جنگلی، گرم و شرجی دارند، مناسب است.

خرید ویلا در چمستان با “تهران بیشه”

تیم تهران بیشه با توجه به سابقه و تجربه‌ بالای خود می‌تواند بهترین روستاهای چمستان را به خریداران و سرمایه‌گذران معرفی کند. کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده‌ تهران بیشه می‌توانند به شما در خرید ویلا در چمستان راهنمایی­های خوبی ارائه دهند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماس با کارشناسان این مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت تهران بیشه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران بیشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین روستاهای چمستان برای خرید ویلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز