بهترین رنگ موی بدون آمونیاک خارجی در بازار

رنگ موی بدون آمونیاک-کاماپرس

رنگ مو، یکی از لوازم آرایشی‌ مورد توجه و پرمصرف در جهان است که همواره با فرمولاسیون‌مای متنوع توسط برندهای برتر و جوان حوزه آرایشی و بهداشتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصول آرایشی دارای انواع مواد شیمیایی و طبیعی است که استفاده مداوم از آن آثار مخربی روی مو و بدن خواهد داشت. البته با پیشرفت علم، نوعی از رنگ مو تولید شده که بدون آمونیاک است و کمترین آسیب را به مو وارد می­کند. رنگ موی بدون آمونیاک خارجی، یکی از محصولات پرطرفدار زیبایی موها در ایران است.

کاماپرس در این گزارش بهترین رنگ موهای خارجی بدون آمونیاک در بازار را معرفی و بررسی کرده است.

اهمیت فرمولاسیون رنگ مو

معمولا خانم‌های ایرانی با نزدیک شدن به فصل بهار و نو شدن سال به دنبال تغییراتی در ظاهر خود هستند. رنگ مو یکی از مواردی است که تغییرات اساسی در ظاهر بانوان ایجاد می‌کند و بسیار پرطرفدار است. خانم‌ها متناسب با رنگ پوست، سلیقه و سن خود رنگ موی مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند، اما معمولا به مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون این محصول توجه نمی­کنند؛ در حالی که در نظر گرفتن این موضوع کاملا ضروری است. چه بسا بعد از استفاده رنگ مو، نه تنها تغییر مثبتی در ظاهر ایجاد نشود، بلکه ریزش موی سر زیاد شود و مشکلات زیادی به وجود آید؛ بنابراین گذشته از توجه به نوع و برند رنگ مو، باید بهترین نوع آن از نظر فرمولاسیون خریداری شود. معمولا رنگ موی بدون آمونیاک خارجی بهتر و مناسب‌تر از دیگر انواع رنگ مو است.

رنگ موی بدون آمونیاک_کاماپرس

افراد دارای حساسیت پوستی، بیماران خاص، خانم‌های باردار و همچنین کسانی که موهای خود را کراتنیه کرده‌اند، امکان استفاده از رنگ موی بدون آمونیاک دارند. رنگ موی بدون آمونیاک خارجی حاوی ترکیبات غنی گیاهی یا شیمیایی کم ضرر است و استفاده از آن اذیت کننده نیست. معمولا این نوع رنگ موها چون ترکیب آمونیاک ندارد، دارای بوی تند و زننده نبوده و چشم و پوست را اذیت نمی‌کند. البته در صورتی که با این محصولات آشنایی ندارید، باید ابتدا اطلاعات لازم درباره آن‌ها را کسب کنید تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید و رنگ موی تقلبی به شما فروخته نشود. در ادامه تعدادی از بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

رنگ موی بدون آمونیاک فیتو کالر شماره 5

فیتو کالر، یکی از رنگ موهای طبیعی و مورد توجه در بازار است. برند فیتو، رنگ موهای خود را بدون استفاده از رزورسین، پارافنیلین دی آمین، پارابن و آمونیاک تولید می‌کند. این رنگ‌ موها مشابه رنگ موی معمولی، رنگدانه‌هایی با غلظت بالا دارند و حاوی عصاره‌های گیاهی هستند. شماره 5 این رنگ موی خارجی دارای یک محلول حاوی اکسیدان 50 میلی لیتری، یک کرم 50 میلی لیتری حاوی رنگ مو و یک ماسک 12 میلی لیتری برای حفاظت از رنگ است.

رنگ موی بدون آمونیاک فیتو کالر شماره 5 در زمستان 1402 به قیمت 840 هزار تومان به فروش می­رسد.

رنگ موی بدون آمونیاک فیتوکالر شماره 5.7

برند فرانسوی فیتو رنگ موی بدون آمونیاک تولید کرده که فاقد مواد مضر یا حساسیت­زا است. در تولید رنگ موهای بدون آمونیاک فیتو تا 74 درصد رنگدانه‌های گیاهی به کار رفته که باعث پرپشتی مو می‌شود. معمولا این رنگ مو تاثیرات دائمی، عمیق و درخششی مناسب ایجاد می‌کند. این رنگ موی فیتو دارای اکسیدان 50 میلی لیتری، یک کرم 50 میلی لیتری و ماسک 12 میلی لیتری با دستورالعمل دقیق مصرف و یک جفت دستکش کار است.

رنگ موی بدون آمونیاک فیتوکالر شماره 5.7 به قیمت 940 هزار تومان عرضه شده است.

رنگ موی خارجی-کاماپرس

کیت رنگ موی مدل اولیا گارنیر شماره 7.4

کیت اولیا گارنیر، یک رنگ موی بدون آمونیاک و دارای روغن گیاهی است. این رنگ مو مواد مغذی را به موها منتقل می­کند و باعث افزایش رطوبت آن می‌شود. 60 درصد از ترکیبات این رنگ مو شامل روغن طبیعی انواع گل و گیاه است. کیت رنگ اویا گارنیر شماره 7.4 حالت کدر، ناهموار، زیر و زمخت به موها نمی‌دهد و معمولا در بسته بندی آن، تیوپ 60 میلی رنگ 7.4، اپلیکاتور دارای اکسیدان 60 میلی، نرم کننده 40 میلی مخصوص بعد رنگ، دستکش و دستورالعمل دقیق استفاده وجود دارد.

کیت رنگ موی مدل اولیا گارنیر شماره 7.4 به قیمت 620 هزار تومان وارد بازار شده است.

 

خرید بهترین رنگ موی بدون آمونیاک خارجی از «سوراو»

سوراو، یک مجموعه فعال و تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال است که تمامی محصولات را به طور مستقیم یا با واسطه از اروپا و کانادا تامین می­کند و با گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. رنگ موهای معرفی شده در این گزارش نیز برگرفته از وبسایت سوراو بوده است.

علاقه­‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌­توانند به وبسایت https://suraw.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 09145020186 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز