بهترین رمز ارزهای جدید برای سرمایه گذاری در سال 2023

رمزارز-کاماپرس

بلاک چین میزبان هزاران پروژه رمزنگاری است و هر روزه پروژه‌های نو با توکن‌های جدید راه‌اندازی می‌شوند. در این بین تنها برخی از پروژه‌ها ارزش سرمایه‌گذاری دارند. برخی از پروژه‌های ارزشمند که در سال 2023 راه‌اندازی شده‌اند، وال استرین میمز، ای‌آی دوج، اکوترا، دیلنس و … هستند.

در ادامه کاماپرس تعدادی از رمزارزهای جدید سال 2023 که ارزش سرمایه‌گذاری دارند را معرفی و بررسی می‌کند.

1. پروژه میم‌های وال استریت

وال استریت میمز رمزارز امیداوارکننده جدیدی است که موفقیت اولیه قابل توجهی را به دست آورد. این پروژه در طی بیش از دو هفته 6 میلیون دلار جذب کرد. به‌علاوه این رمزارز توجه و حمایت جامعه و افراد مشهوری هم‌چون ایلان ماسک را با خود دارد. قیمت توکن WSM 0/028 دلار است که مقرون به‌صرفه بودن آن توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. پیش فروش این ارز دیجیتال از 6 خردادماه شروع شد.

2. ای آی دوج

ای‌آی دوج پروژه‌ای است که هوش مصنوعی، میم‌ها و ارز دیجیتال را با یکدیگر درآمیخته و کاربران خود را دائما با تولید میم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی سرگرم می‌کند. تنها در عرض 4 هفته پیش فروش 14/9 میلیارد دلار از این توکن فروخته شد و تعداد کمی از توکن ای‌آی با قیمت 0/0000336 دلار برای خرید مانده است. پلتفرم ای‌آی دوج دارای یک سیستم متنی و یک تولید کننده میم با قابلیت هوش مصنوعی است. کاربران می‌توانند با استفاده از توکن ای‌آی اعتبار برای ایجاد میم خریداری کرده و به رشد پلتفرم کمک کنند.

رمزارز-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

3. رمز ارز اکوترا

هم‌اکنون دور چهارم پیش‌فروش این ارز دیجیتال در حال برگزاری است. از ابتدای شروع پیش فروش تاکنون حدود 4/5 میلیون دلار از این رمز ارز فروخته شد است که هر کدام از توکن‌های آن 0/0085 دلار قیمت دارد. کاربران می توانند با اسکن از طریق برنامه اکوترا، اقلام مختلف را بازیافت کرده و توکن‌های این رمزارز را به دست آورند. همچنین توکن‌ها را می‌توان برای فعالیت‌های زیست‌محیطی و خرید دوره‌های آموزشی آنلاین خرج کرد. به‌علاوه امکان کسب ان‌اف‌تی به عنوان پاداش در این پلتفرم فراهم شده است.

4. ارز دیجیتال دیلنس

دیلنس یک پلتفرم فریلنسینگ است که دسترسی به پرداخت‌های ایمن و شفاف را با استفاده از توکن DLanci$ را برای کاربران فراهم کرده است. هم‌چنین با خرید این ارز دیجیتال می‌توان به اکوسیستم متاورس و بازار ان‌اف‌تی دیلنس دسترسی پیدا کرد. دیلنس هرگونه فعالیت بین خریدار و فروشنده را در بلاک‌چین عمومی ثبت می‌کند. توکن‌های دیلنس را می‌توان برای خرید زمین‌های مجازی در متاورس صرف کرد. در مرحله پیش‌فروش فعلی قیمت هر دیلنس 0/033 است و در مرحله آخر به 0/048 دلار می‌رسد.

5. رمز ارز وای‌پردیکت

وای‌پردیکت مجموعه جامعی از ابزارهای پیشرفته تحلیل رمزنگاری، منابع تحقیقاتی گسترده و یک رابط تجاری کاربرپسند را ارائه می دهد. مدل‌های پیش‌بینی دقیق آن توسط متخصصان هوش مصنوعی با استفاده از پردازش زبان طبیعی و سایر فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی ساخته شده‌اند. در حال حاضر هر توکن YPred$ 0/09 دلار قیمت داشته و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند ارزش آن به‌زودی به 0/12 دلار می‌رسد. تاکنون 1/9 میلیون دلار از این رمز ارز فروخته شده است. در مجموع 1 میلیارد توکن وای‌پردیکت عرضه می‌شود.

امکان خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی کیف پول من

کیف پول من، وب سایت امن و سریع ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و نگهداری انواع رمز ارز را برای کاربران خود فراهم کرده است. خدمت منحصربه‌فردی که این مجموعه ارائه می‌کند، امکان خرید خودرو و بلیط هواپیما با پرداخت رمزارز است.

کیف پول من قابلیت خرید و فروش مجموعه کاملی از ارزهای دیجیتال که تعداد آنها به 2 هزار می‌رسد را فراهم کرده است. علاوه بر این قیمت برخط هر رمز ارز، نمودارهای مربوطه و اندیکاتورهای روز دنیا بر روی سایت کیف پول من قابل مشاهده و دسترسی است.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز