بهترین ربات های هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۳

هوش مصنوعی-کاماپرس
لست سکند

با وجود اینکه هوش مصنوعی سال‌هاست که وجود دارد، شکوفایی آن در میان عموم مردم در سال ۲۰۲۳ اتفاق افتاد. به ویژه ربات‌های جت جی‌پی‌تی و اپن آی تاثیر زیادی در این محبوبیت داشتند که باعث شد بسیاری از شرکت‌ها برای نزدیک شدن به این تکنولوژی تلاش کنند.

به گزارش کاماپرس، در این مطلب به معرفی بهترین ربات‌های هوش مصنوعی امسال می پردازیم؛

چت جی‌پی‌تی (ChatGPT)

بسیاری از مردم این ربات را به‌عنوان بهترین ربات هوش مصنوعی میشناسند که می‌تواند گفتگوی انسان گونه با کاربران انجام دهد و نسخه پیشرفته پولی آن چنان هوشمند است که آزمون وکالت را پشت سر گذاشت. این ربات همچنین می‌تواند در اینترنت جستجو کند و بهترین و نزدیک‌ترین نتیجه را در اختیار کاربر بگذارد.

چت جی پی تی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بینگ چت (Bing Chat)

بینگ چت مایکروسافت به اندازه چت جی‌پی‌تی هوشمند و استفاده از آن کاملا رایگان است. تنها مشکل آن محدودیت ارسال ۳۰ پیام در هر مکالمه و ۳۰۰ پیام در روز است. این ربات همچنین از بررسی برخی موضوعات خاص امتناع می‌کند و ممکن است پاسخ‌های کوتاه‌تری نسبت به چت جی‌پی‌تی ارائه دهد.

بینگ چت-کاماپرس

گوگل بارد (Google Bard)

گوگل نیز برای جلو افتادن از رقبا در بازار هوش مصنوعی فرصت را غنیمت شمرد و از ربات هوش مصنوعی خود به نام گوگل بارد رونمایی کرد. این ربات با وجود مشکلات اولیه، در حال حاضر تقریبا به رقبای خود رسیده و استفاده از آن برای عموم آزاد است. پاسخ‌های گوگل بارد دقت و ظرافت کمتری نسبت به دو ربات قبلی دارد، اما هنوز هم یکی از بهترین‌هاست.

گوگل بارد (Google Bard)-کاماپرس

کاراکتر ای آی (Character.AI)

در حال حاضر بیشتر ربات‌های هوش مصنوعی بر ارائه اطلاعات مفید و حقیقث تمرکز کرده‌اند، اما کاراکتر ای آی از طریق شبیه‌سازی مکالمات با شخصیت‌های مشهور واقعی یا تخیلی به محبوبیتی زیادی در میان طرفداران دست یافته است. با این حال گاهی اطلاعات اشتباهی درباره این شخصیت‌ها ارائه می‌کند که جای تأمل دارد.

کاراکتر ای آی (Character.AI)-کاماپرس

رپلیکا (Replika)

این ربات به کاربران اجازه می‌دهد تا شخصیت هوش مصنوعی مورد علاقه خود را بسازند و با آن وارد یک رابطه عاشقانه شوند. این فناوری با جنجال‌ها و انتقاداتی همراه بوده که باعث قطع محتوای جنسی آن شد که باعث نارضایتی برخی کاربران شد.

رپلیکا (Replika)-کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز