بهترین دوربین های تلفن همراه در سال ۲۰۲۳

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه تلفن‌های همراه چیزی بسیار فراتر از آنچه که در ابتدا برای آن‌ها تعریف شده بود هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در خرید هر تلفن همراه کیفیت دوربین آن است که هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت می‌کند. کاماپرس در این مطلب به معرفی بهترین دوربین های تلفن همراه در سال ۲۰۲۳ می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

سامسونگ گلکسی اس۲۳ اولترا

کمتر کسی است که آوازه این تلفن اندرویدی فوق‌العاده به گوشش نرسیده باشد. گلکسی اس۲۳ اولترا دارای ۵ دوربین بوده و از حداکثر وضوح دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل بهره‌مند شده است. جزیره دوربین در پشت گوشی شامل یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض، لنزهای تله فوتو و تله فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی بوده و لنز سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی اس۲۳/اس۲۳+

این دو تلفن همراه دارای ۴ لنز و حداکثر وضوح دوربین ۵۰ مگاپیکسل بوده که جزیره‌ دوربین هر دوی آن‌ها شامل یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و همچنین یک لنز سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر توانایی فیلمبرداری با وضوح ۸ کی، هر دو گوشی زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم دیجیتال ۳۰ برابر را ارائه می دهند.

آیفون ۱۵ پرو مکس

با ۴ لنز دوربین و حداکثر وضوح دوربین ۴۸ مگاپیکسل این تلفن همراه یک لنز عریض ۴۸ مگاپیکسلی، لنزهای تله فوتو و اولتراواید پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده که به زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز شده است. به علاوه دوربین سلفی نیز یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض را با کیفیت فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

آیفون ۱۵ پرو

این تلفن همراه ۴ لنز دوربین را در خود جای داده و حداکثر وضوح دوربین آن به ۴۸ مگاپیکسل می‌رسد. جزیره دوربین شامل یک لنز عریض ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در جلو است‌. بهره‌مندی از اسکنر سه بعدی برای اندازه‌گیری عمق و فاصله اشیا و کاربرد در واقعیت افزوده از دیگر ویژگی‌های خاص دوربین‌های این گوشی هستند.

گوگل پیکسل ۷ پرو

این گوشی با ۴ لنز و حداکثر وضوح دوربین ۵۰ مگاپیکسل بین کیفیت دوربین و مقرون به صرفه بودن تعادل برقرار کرده است. لنز سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی با وضوح ۴ کی گوگل پیکسل ۷ پرو را در محدوده یک گوشی پرچمدار قرار می‌دهند. ویژگی خاص ماکرو فوکوس نیز توانایی ثبت کوچک‌ترین جزئیات را فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز