بهترین خیابان های تهران برای شب گردی

شب های تهران-کاماپرس

بعد از یک روز کاری طولانی، هیچ چیز بهتر از قدم زدن نیست. زندگی شبانه در برخی از مناطق تهران، پرجنب‌وجوش و متنوع است. بسیاری از خیابان‌های جذاب پایتخت برای قدم زدن از دسترسی خوبی برخوردار هستند. با یک گشت شبانه در پایتخت، انرژی ذهنی از دست رفته در طول روز را به خود باز می‌گردانید.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج خیابان جذاب تهران برای شب‌گردی می‌پردازد؛

بیشتر بخوانید:

شاهراه قدیمی ولیعصر

نمی‌شود نامی از پایتخت برد و در آن نشانی از خیابان ولیعصر پیدا نکرد. این خیابان با درختان چنار قدیمی‌اش، شاهراهی جذاب برای پیاده‌روی به خصوص در شب است. مراکز تفریحی و تجاری متعدد، مجموعه‌های تاریخی جذاب همچون باغ فردوس، رستوران‌ها و کافه‌ها، شب‌گردی شما را تکمیل می‌کند.

خیابان ولیعصر تهران-کاماپرس

آریاک سفر

عاشقان غذا و خیابان سی تیر

خیابان سی تیر علاوه بر حس‌وحال خوبش برای قدم زدن، یک مکان مناسب برای عاشقان غذا است. فلافل، سمبوسه و انواع فست فودها در اغذیه فروشی‌های متعدد این خیابان یافت می‌شود. کافه گل رضاییه از جاذبه‌های نوستالژیک خیابان سی تیر است. کافه‌ای که، افراد مشهوری چون فروغ فرخزاد را بارها به خود دیده است.

خیابان سی تیر-کاماپرس

بلوار کشاورز، تفرجگاهی برای پایتخت نشینان

گشت‌وگذار در یکی از قدیمی‌ترین بلوارهای تهران و مرور تاریخ امری لذت‌بخش است. چه برای افراد محلی و پایتخت نشین و چه برای دانشجویان، این مسیر پرتردد از جاذبه‌های دوست داشتنی تهران در شب است. تفرج در پارک زیبای لاله در نزدیکی بلوار کشاورز را فراموش نکنید.

بلوار کشاورز-کاماپرس

کباب‌های لذیذ در شب‌های خیابان پیروزی

اگر در شرق تهران سکونت دارید و به دنبال یک تجربه دیگر از شکم گردی خیابانی هستید، خیابان پیروزی گزینه در دسترس شماست. طعم کردن غذاهای خیابانی آن به ویژه انواع کباب‌ها در شب، حال و هوای خاص خود را دارد.

خیابان پیروزی-کاماپرس

محله خاطره انگیز تجریش

هم ساکنین پایتخت و هم گردشگران، هیچ‌یک نمی‌توانند از شب‌گردی در تجریش غافل شوند. تجریش و بازار سنتی آن از دیگر مناطق قدیمی تهران است که شب‌ها اتمسفر خاص خودش را دارد. علاوه‌بر بازار سنتی و تنوع گسترده آن، وجود مراکز تجاری مدرن، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد به جذابیت این منطقه می‌افزاید.

تجریش-کاماپرس

به نظر شما کدام خیابان ها را می توانیم به این فهرست اضافه کنیم؟

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین خیابان های تهران برای شب گردی

  1. بابک محندی گفته:

    خیایان وحدت اسلامی مرکز ویتامینه و آب میوه و نیز رستوران‌های قدیمی مانند شایسته و رستوران رفتاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز