بهترین تور دبی را از کجا رزرو کنیم؟ + (راهنمای سفر به دبی)

دبی شهری کوچک و توریستی در حاشیه خلیج فارس است که جاذبه‌های کم‌نظیر آن اعم از بناهایی با معماری‌های مدرن و باشکوه، برج‌های سر به فلک کشیده و صحراهای پهناور و طلایی سالیانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است.

به گزارش کاماپرس، رزرو تور دبی به معنای رزرو سفری تکرار ناشدنی به سرزمینی با تلفیقی منحصر به فرد از سنت و مدرنیته است. با رزرو تور دبی می‌توانید تعطیلات خود را در هتل‌ها، پاساژها و مراکز خرید لوکس و زیبا سپری کرده، در سواحل زیبا با منظره خلیج فارس به تماشای غروب نشسته و سری به بناهای تاریخی و موزه‌های سنتی بزنید. این گزارش در ادامه به ارائه راهنمای سفر به دبی و همچنین معرفی نکاتی برای رزرو تور دبی از بهترین آژانس‌های مسافرتی می‌پردازد.

تور دبی - کاماپرس

چه زمانی تور دبی را رزرو  کنیم؟

دبی یکی از توریستی‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که در سواحل جنوب شرقی خلیج فارس قرار دارد. این شهر به عنوان یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای خاورمیانه و قاره آسیا شناخته می‌شود. امارات متحده در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در راستای توسعه صنعت توریسم و گردشگری انجام داده و در حال حاضر این شهر مملو از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مصنوعی منحصر به فردی است که سالیانه میلیون‌ها گردشگر را به این شهر می‌کشاند.

راز آسمان پایتخت

بهترین زمان برای سفر به دبی کی است؟

دبی به واسطه موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به دریا دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. بهترین زمان سفر به دبی از اوایل فصل پاییز تا اواخر فصل بهار است. چرا که تابستان‌های دبی به شدت گرم و مرطوب بوده و دمای هوا در این فصل تا بیش از 50 درجه نیز می‌رسد. هرچند که سفر به دبی در فصل تابستان نیز دارای مزیت‌های دیگری چون پایین‌تر بودن هزینه‌های سفر است.

در دبی از کجاها دیدن کنیم؟

دبی شهری پرجنب و جوش و مملو از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی و تفریحات و سرگرمی‌های بی‌شمار است. برخی از جاهای دیدنی دبی که در تور دبی می‌توانید از آن‌ها دیدن‌ کنید، در ادامه معرفی شده است؛

جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی: دبی شهری با تاریخ و فرهنگ غنی است که انواع جاذبه‌های تاریخی اعم از مساجد، بناهای تاریخی و موزه‌های باشکوه و خیره‌کننده را در خود جای داده است. از جمله این مراکز می‌توان به مسجد جمیرا، مسجد جامع دبی، مسجد خلیفه التاجر، مسجد ایرانی، موزه اتحاد، موزه قهوه، موزه سکه، موزه آینده، موزه نایف، موزه شتر، موزه تاریخ سینما و غیره اشاره کرد.

جاذبه‌های طبیعی و سواحل: دبی شهر سواحل شگفت‌انگیز و زیبایی است که هریک از آن‌ها دارای ویژگی‌ها، امکانات و خدمات منحصر به فردی است. سواحل محبوب دبی که در تور دبی می‌توانید به آن‌ها دیدن کنید شامل ساحل جمیرا، پارک ساحلی الممزار، ساحل لامر، ساحل مارینا دبی، ساحل کایت دبی و ساحل أم سقیم است.

تور دبی - کاماپرس

جاذبه‌های تفریحی دبی: یکی از مراکز تفریحی محبوب دبی، انواع پارک‌های ساحلی و غیرساحلی با امکانات و تفریحات متنوع است. از جمله پارک‌های دبی که در تور دبی می‌توانید سری به آن‌ها بزنید، می‌توان به پارک زعبیل و پارک ساحلی جمیرا اشاره کرد.

 در دبی از کجا خرید کنیم؟

دبی دارای مراکز خرید، پاساژهای لوکس و مدرن و بازارهای سنتی محلی متعددی است. به طوری که بسیاری از  گردشگران تنها برای خرید به این شهر سفر می‌کنند. پاساژها و مراکز خرید دبی علاوه بر فروشگاه‌های بزرگ و متنوع، دارای امکانات تفریحی و رفاهی جذابی چون رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز تفریح و بازی، سینما و غیره هستند. از جمله مراکز خرید مطرح در دبی نیز می‌توان به وافی مال، مرکز خرید ابن بطوطه، امارات مال، دبی مال، نخیل مال و سیتی سنتر دیره اشاره کرد.

بهترین تور دبی  را از کجا خریداری کنیم؟

داشتن سفری لذت بخش و بدون دردسر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و آشنایی با جزئیات مقصد سفر اعم از شیوه حمل و نقل، هتل‌ها، رزرو بلیط هواپیما و مانند آن است. از این روز بسیاری از افراد به سراغ تورهای مسافرتی رفته‌اند. از طرفی پیدا کردن بهترین تور دبی از میان صدها تور و آژانس مسافرتی فعال در این حوزه نیز چندان راحت نیست.

آژانس گردشگری و مسافرتی 20 گشت آریا به عنوان یک مجموعه معتبر، به برگزاری انواع تور دبی با قیمت‌ها و شرایط متنوع می‌پردازد.

20 گشت آریا

مجموعه 20 گشت آریا به عنوان یک آژانس مسافرتی و جهانگردی با تجربه، در حوزه خدمات صنعت توریسم گردشگری فعالیت می‌کند.

این مجموعه با برخورداری از پرسنل متخصص و مجوزهای رسمی، خدمات ویژه‌ای چون رزرواسیون و فروش بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، فروش انواع تورهای داخلی و خارجی به مقاصد متنوع، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و خدمات اخذ ویزا را برای مشتریان خود ارائه می‌کند.

برای رزرو تور دبی با بهترین قیمت و امکانات، می‌توانید ضمن مراجعه به وبسایت 20 گشت آریا، با کارشناسان مجموعه نیز تماس بگیرید. آدرس وبسایت و شماره تماس مجموعه در ادامه آمده است؛

آدرس وبسایت: https://20gasht.com

شماره تماس: : 02188921447 – 02188904440

انتهای پیام

مرتبط با : 20 گشت آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز