بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز برای نوروز 1403

تور لحظه آخری-کاماپرس

شیراز که به‌خاطر تاریخ غنی، میراث‌فرهنگی و مناظر طبیعی خیره‌کننده‌اش مشهور است، به‌عنوان چراغ و نمادی از فرهنگ ایرانی، به‌ویژه در جشن‌های گرامیداشت نوروز و سال نو ایرانی، شناخته می‌شود. در حالی‌ که مسافران برای گذراندن اوقات خوش در تعطیلات نوروز و کشف شگفتی‌های آن به این شهر باستانی سفر می‌کنند، با تعداد بی‌شماری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی با جذابیت‌های سنتی و درعین حال امکانات مدرن، مواجه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین اقامتگاه‌های بومگردی شیراز برای نوروز 1403 را معرفی می‌کند.

1-اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز

اقامتگاه بوم‌گردی ماه سلطان شیراز به عنوان شاهدی بر جذابیت بی‌انتها شهر شناخته شده و پناهگاهی از آرامش را در میان خیابان‌های شلوغش ارائه می‌دهد. این اقامتگاه که در خیابان لطف علی خان زند واقع شده، از جذابیت تاریخی و شکوه معماری برخوردار است. ماه سلطان که در سال ۱۳۹۸ توسط شهرداری شیراز بازسازی شد، دارای شش اتاق با طراحی عالی است که هر کدام عناصر سنتی را با امکانات مدرن ترکیب می‌کنند.

مهمانان می‌توانند در فضای آرام چایخانه سنتی و درعین‌حال لذت‌بردن از مناظر پانوراما از شهر لذت ببرند. ماه سلطان با موقعیت استراتژیک خود در نزدیکی نقاط دیدنی نمادین مانند مسجد نصیرالملک و تخت‌جمشید، خلوتگاهی ایده‌آل برای مسافران ارائه می‌دهد. قیمت اتاق‌ها از ۲۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و اقامتی مجلل و خاطره‌انگیز را برای مهمانان تضمین می‌کند.

1-اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز

راز آسمان پایتخت

2-اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه شیراز

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت قاجاریه شیراز که در یک محله تاریخی واقع شده، مسافران را به سفر در زمان دعوت می‌کند. این عمارت باشکوه با بیش از ۴۰۰ مترمربع فضای مجلل، گواهی بر میراث غنی معماری شیراز است. این اقامتگاه مجهز به امکانات مدرن مانند اینترنت پرسرعت و تهویه‌مطبوع، ترکیبی بی‌نظیر از راحتی و تجمل را ارایه می‌دهد.

مهمانان می‌توانند قبل از رفتن به پناهگاه اتاق‌های شیک خود، جاذبه‌های اطراف، از جمله ارگ کریمخان و شاه‌چراغ را کشف کنند. قیمت اتاق‌ها از شبی ۲۶۰ هزار تومان شروه شده و نوید یک خلوتگاه مسحورکننده را برای مهمانانی که به دنبال تجربه‌ای اصیل شیرازی هستند، می‌دهد.

2-اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه شیراز

3-اقامتگاه بومگردی پری دخت

برای مسافرانی که به دنبال یک ماجراجویی آشپزی و غذاهای خوشمزه هستند، اقامتگاه بوم‌گردی پری‌دخت مجموعه‌ای وسوسه‌انگیز از غذاهای اصیل شیرازی را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه جذاب که در خیابان کریم‌خان زند واقع شده است، به‌خاطر غذاهای متنوع و خوش‌طعم خود از جمله پیاز آلو، کلم پلو و غیره مشهور است.

بیشتر بخوانید:

مهمانان می‌توانند طعم‌های غنی غذاهای محلی شیراز را بچشند و از مهمان‌نوازی گرم کارکنان آن که به زبان انگلیسی‌ هم مسلط هستند،‌لذت ببرند. هزینه اقامتگاه پری‌دخت با پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و اقامتگاه‌های راحت از شبی ۳۲۰ هزار تومان آغاز شده و مهمانان را به لذت‌بردن از یک تجربه آشپزی واقعاً فراگیر دعوت می‌کند.

3-اقامتگاه بومگردی پری دخت

4-اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی

اقامتگاه بوم‌گردی خانه‌باغ ایرانی که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد، نگاهی اجمالی به گذشته تاریخی شیراز با معماری زیبا و فضاهای سبز به مهمانان ارائه می‌دهد. این اقامتگاه جذاب که در تقاطع گمرکی در خیابان مشیر شرقی قرار دارد، دارای ۹ اتاق مجهز است که هر کدام دارای امکانات مدرن و جذابیت سنتی هستند.

مهمانان می‌توانند قبل از استراحت در محیط آرام خانه‌باغ ایرانی، جاذبه‌های اطراف از جمله مجتمع وکیل و نارنجستان قوام را کشف کنند. این اقامتگاه با قیمت اتاق‌ها از ۳۴۰ هزار تومان نوید اقامتی فراموش‌نشدنی در میان گنجینه‌های فرهنگی شیراز را می‌دهد.

4-اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی

5-اقامتگاه بوم گردی لوتوس شیراز

اقامتگاه بوم‌گردی لوتوس شیراز که غرق در تاریخ و در میان مناظر سرسبز است، اقامتگاهی آرام را برای مسافران خسته ارائه می‌دهد. این اقامتگاه مسحورکننده که قدمت آن به دوران قاجار برمی‌گردد، دارای حیاطی آرام با گلدان‌های شمعدانی و حوض آبی آرام است. لوتوس شیراز با نزدیکی به جاذبه‌های کلیدی مانند آرامگاه حافظ و سعدی، مهمانان را به کشف میراث‌فرهنگی شهر دعوت می‌کند. با شروع قیمت اتاق‌ها از ۴۰۰ هزار تومان، مهمانان می‌توانند اقامتی مجلل و خاطره‌انگیز را در محاصره زیبایی‌های بی‌انتها شیراز بگذرانند.

5-اقامتگاه بوم گردی لوتوس شیراز

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابایوتوپین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز