بهترین آژانس گردشگری برای خرید تور برزیل نوروز 1402

لست سکند

شهرت برزیل تنها به قهوه و فوتبال آن نیست. این کشور با داشتن جاذبه‌های متنوع از جمله سواحل سفید، جنگل‌های سرسبز و آبشارهای خروشان، یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در آمریکای جنوبی محسوب می‌شود.  این روزها بسیاری از افراد برای سفر به این کشور برای نوروز 1402 از حالا برنامه ریزی می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در این میان، علاقه‌مندان به خرید تور برزیل نوروز 1402 برای انتخاب بهترین آژانس گردشگری سایت های اینترنتی را جستجو می‌کنند تا با خیال راحت لذت پرسه زنی در خیابان ها و گرمای سواحل این کشور را تجربه کنند.

برنامه تور برزیل، معمولا به مدت 9 الی 15 روز درنظر گرفته می‌شود. آژانس‌های بسیاری در سراسر ایران جهت اجرا و برگزاری این تور باهم رقابت می‌کنند. متناسب با نوع پرواز، هتل، اخذ ویزا و گشت‌های شهری کیفیت و هزینه هریک از تورها تغییر می‌کند.

راز آسمان پایتخت

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج آژانس گردشگری برتر در زمینه اجرای تور برزیل نوروز 1402 می‌پردازد؛

1- طاهاگشت

آژانس هواپیمایی طاهاگشت با ارائه خدماتی چون رزرو بلیط هواپیمای خارجی و داخلی، رزرو آنلاین هتل در ایران، جهان و برگزاری انواع تورها به فعالیت در صنعت گردشگری می‌پردازد. در وبلاگ این سایت انواع مقالات مرتبط، معرفی هتل، اخبار مربوط به این حوزه و… وجود دارد. این آژانس علاوه‌بر تور کشورهای اروپایی، به برگزاری تور مالدیو، آرژانتین، آفریقای جنوبی، استرالیا، کوبا و… می‌پردازد. تور جاده ابریشم از دیگر تورهای این شرکت است. این سفر طی 11 روز، بازدید از مناطق تاریخی و تفریحی کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان را در برنامه دارد. اپلیکیشن طاهاگشت از دیگر راه‌های ارتباطی با این آژانس است.

2- سام سیر

سام سیر از دیگر سامانه‌های خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورمسافرتی است. این شرکت برای مسافران خدمات دریافت ویزای توریستی را نیز انجام می‌دهد. مدت زمان لازم برای اخذ ویزای توریستی برزیل دو الی سه هفته کاری است.  این شرکت امکان رزرو بلیط برای پرواز چندمسیره را فراهم می آورد. با افزودن مسیر دوم و تاریخ مورد نظر جهت پرواز، وبسایت سام‌سیر به جست‌وجو می‌پردازد. برگزاری و اجرای تورهای نمایشگاهی تخصصی، ارائه خدمات وی‌آی‌پی و سی‌آی‌پی از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

3- دالاهو

وبسایت دالاهو برای تورهای نوروز خود جشنواره نوروزی درنظر گرفته‌است. 40 دلار تخفیف برای مسافران قدیمی و 40 دلار تخفیف به مسافرانی که ثبت‌نام خود را زودتر انجام دهند اختصاص داده می‌شود. برزیل، نپال، ویتنام، باکو و تعدادی از مقاصد دیگر شامل جشنواره نوروزی دالاهو می‌شوند. حداکثر زمان استفاده از این شرایط تا 15 بهمن است. دالاهو برای مسافران خود تور اختصاصی به صورت انفرادی و گروهی نیز برگزار می‌کند. از مقاصد این تورها می‌توان به مالدیو، نخجوان، باکو، اصفهان، شیراز، مشهد، همدان و… اشاره کرد.

4- الی گشت

آژانس مسافرتی الی‌گشت از دیگر فعالان حوزه گردشگری است. این شرکت مدعی است امکان رزرو اینترنتی بلیط هواپیما با تنوع بیش از 900 ایرلاین را دارد. این مجموعه علاوه‌بر خدمات تور، پکیج مسافرتی نیز ارائه می‌دهد. در وبسایت الی‌گشت پکیج‌های مسافرتی براساس نام و نوع هتل، امتیازدهی مسافران و موقعیت اقامتی، قابلیت فیلتر و جست‌وجو دارند. مقاصد دهلی-آگرا-جیپور و سنت‌پطرزبورگ-مسکو شامل این شرایط است. علاوه‌بر وبسایت و اپلیکیشن، الی‌گشت در تلگرام، اینستاگرام، توییتر و فیسبوک فعالیت دارد.

5- رز آبی

رزآبی شرکتی دیگر در زمینه برگزاری تورهای مسافرتی و رزرو آنلاین بلیط است. برگزاری تور انفرادی از دیگر خدمات آن محسوب می‌شود. زمان‌بندی شناور، انتخاب نوع وسیله نقلیه و مدیریت هزینه از ویژگی‌های این تور است. رزآبی امکان سفر با قطار در اروپا را برای مسافران فراهم می‌کند. انتخاب قطارعادی، تندرو، شب‌رو و قطارهای پانورامیک یا منظره‌گرد مطابق با درخواست گردشگر صورت می‌گیرد. قطارهای منظره‌گرد ویژه کشور سوئیس هستند. علاوه‌بر تور برزیل، تور استرالیا-امارات، آفریقای جنوبی، سوئیس-ترکیه از دیگر تورهای نوروز 1402 رزآبی هستند. این شرکت در اینستاگرام، لینکدین، آپارات و تلگرام حضور و فعالیت دارد.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتدالاهورز آبیسام سیرطاهاگشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز