بهترین آموزشگاه برای قبولی در مدارس استعدادهای درخشان کجاست؟

آزمون استعداد درخشان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مدارس برتر کشور نقش عمده‌ای در قبولی دانش‌آموزان در مراکز آموزشی شناخته شده و دانشگاه‌ها دارند. درس خواندن دانش آموزان در مدارس برتر از جمله تیزهوشان، در واقع سکوی پرتاب آن‌ها برای حضور در دانشگاه‌های تراز اول و شغل‌های خوب و پردرآمد است.

اهمیت تحصیل در مدارس برتر

به گزارش کاماپرس، در هر مقطعی از تحصیلات، خانواده‌ها تلاش می‌کنند با ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس برتر کشور زمینه را برای موفقیت آن‌ها فراهم و زمینه لازم را برای بهبود وضعیت آن‌ها ایجاد کنند. یکی از مهم‌ترین مقاطع تحصیلی دانش آموزان، مقطع متوسطه اول و سپس متوسطه دوم است که در این مقاطع نقش معلمان و کادر مدرسه بسیار مهم و حیاتی است.

در واقع آموزش‌ها و رفتارهای کادر مدرسه دانش‌آموزان در این مقاطع روی شکل‌گیری خمیرمایه و شخصیت آن‌ها در آینده اثرگذار خواهد بود. معمولا دانش‌آموزان تا قبل از ورود به پایه هفتم درک چندانی از آزمون‌های رقابتی و مسائل مرتبط با تحصیلات دانشگاهی ندارند و بیشتر در عالم کودکی خود و تنها براساس تدریس معلمان مدارس و در نهایت شرکت در کلاس‌های فوق برنامه تفریحی و تابستانه اوقاتشان را سپری می‌کنند.

مقطع متوسطه اول، شیرازه محصلان را برای برنامه‌ریزی هدفمند در راستای کشف استعداد به منظور انتخاب رشته درست، دریافت خدمات آموزشی مناسب و در نهایت قبولی در دانشگاه‌های برتر و قرار گرفتن در موقعیت شغلی خوب شکل می‌دهد؛ بنابراین دانش‌آموزان این مقطع باید در مدارس قوی و تخصصی مثل تیزهوشان آموزش ببینند.

در مقابل مقطع متوسطه دوم منتهی به آزمون سراسری کنکور می‌شود و اگر دانش آموزان در طی این مقطع بر دروس پایه و همچنین مهارت‌های تست زنی، تسلط لازم را پیدا نکنند، عملکرد خوبی در کنکور نخواهند داشت. بنابراین از نقش مهم یک مدرسه خوب در این مقطع نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد.

راز آسمان پایتخت

برای قبولی در آزمون تیزهوشان چه باید کرد؟

دانش‌آموزان قبل از ثبت‌نام در مدارس تیزهوشان، برای مقطع متوسطه اول باید در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم و برای مقطع متوسطه دوم در آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند. معمولا به دلیل وجود متقاضیان زیاد حضور در این نوع مدارس و کم بودن ظرفیت پذیرش این مدرسه‌ها، خانواده‌ها با کتاب‌های کمک آموزشی مناسب، ثبت‌نام در دوره‌های مختلف، استفاده از معلم خصوصی حرفه‌ای و امثال آن، فرزندان خود را برای شرکت در آزمون ورودی این نوع مدارس آماده می‌کنند.

در صورتی که دانش‌آموزان متقاضی با آموزش و تدریس مدرسان حرفه‌ای برای آزمون آماده شوند، امکان قبولی آن‌ها به مراتب بیشتر خواهد شد و در این رقابت تنگاتنگ موفق خواهند بود؛ بنابراین ثبت‌نام دانش‌آموزان در کلاس‌های آمادگی تیزهوشان و شرکت در این نوع کلاس‌ها برای قبولی آن‌ها بسیار موثر است؛ به خصوص در سال‌های اخیر که سطح آزمون تیزهوشان بالاتر رفته است، تقریبا همه پذیرفته شدگان در آزمون تیزهوشان در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی شرکت داشته اند و اگر دانش آموزی بخواهد تنها به موارد تدریس شده در کتاب و جزوه مدرسه اکتفا کند، عملا شانسی برای قبولی نخواهد داشت.

مزیت شرکت در آزمون تیزهوشان

اگر دانش‌آموز در آزمون ورودی تیزهوشان قبول شود، به دلیل وجود هم‌کلاسی‌های درجه یک، تلاشگر و جو رقابتی، به خوبی مدارج تحصیلی را سپری خواهد کرد. براساس آمار ارائه شده از سازمان استعداد درخشان، تقریبا 70 درصد رتبه‌های زیر هزار کنکور رشته‌های ریاضی و تجربی را دانش‌آموزان سمپاد یا استعداد درخشان تشکیل می‌دهند.

معرفی بهترین آموزشگاه برای قبولی در مدارس استعدادهای درخشان!

اگر برای نخستین بار است که تصمیم به ثبت‌نام فرزند خود در مدارس تیزهوشان گرفته‌اید، بهتر است از دوره‌های آموزشی موسسات معتبر برای آمادگی فرزندتان در این نوع آزمون استفاده کنید. فرزند خود را در کلاس‌هایی ثبت‌نام کنید که مدرسان آن‌ها سابقه تدریس در مدارس برتر از جمله تیزهوشان را داشته و به صورت حرفه‌ای به فرزندتان نکات مورد توجه در این نوع آزمون‌ها را یادآوری کنند.

آموزشگاه علمی “موفقیت” یکی از مراکز معتبر است كه دانش‌آموزان با شرکت در دوره‌های آمادگی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یا تیزهوشان نهم به دهم این مجموعه شانس قبولی‌شان در این نوع مدارس افزایش قابل توجهی خواهد یافت. سالانه بیشتر صدها دانش‌آموز با شرکت در دوره‌های آمادگی آزمون موفقیت و بهره‌گیری از آموزش‌های اساتید مجرب این مجموعه به مدارس برتر و تیزهوشان وارد می‌شوند. هم‌اکنون کلاس‌های این موسسه به سه شکل حضوری و آنلاین و آفلایندر حال برگزاری است و زمان کلاس نیز با توجه به برنامه دانش‌آموزان قابل تنظیم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی amoozeshcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزش سنتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین آموزشگاه برای قبولی در مدارس استعدادهای درخشان کجاست؟

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    خب الان تکلیف بچه هایی که مجبورن در مدرسه های دولتی درس بخونن چی میشه؟ یعنی الان موفقیت اون بچه ها و شانس قبولیشون کمتره

    • نادر رمضانیان گفته:

      بله متاسفانه
      این گلایه رو باید به آموزش و پرورش داشت که باعث این اختلاف سطح مدارس شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز