بنز سوار شدن با دلار 24 هزار تومانی چقدر هزینه دارد؟

مرسدس بنز هنوز هم در ایران و سایر کشورهای جهان نماد یک خودروی لوکس و اشرافی است و چشم ها با عبور این خودرو به آن دوخته می شود و بنز سوار شدن با قیمتی که این خودرو دارد، کار آسانی نیست.

به گزارش کاماپرس، بنز هم مثل سایر خودروهای لوکس وارداتی با افزایش دلار قیمت های نجومی را تجربه کرده و حتی اکنون هم که دلار از 30 هزار تومان به 24 هزار تومان کوتاه آمده خرید یک مرسدس‌بنز مدل بالا هزینه میلیاردی دارد.

بنز سوار شدن علاوه بر هزینه ای که باید برای خرید این خودرو بپردازید هزینه های اضافی دیگری نیز برای شما ایجاد می کند که اگر از بنز سوارها بپرسید برای شما توضیح می دهند. بنز سوارها هزینه هایی مثل لوازم و قطعات و تعویض روغن و تایر و … را بیش از دیگران حس می‌کنند و ضمنا تجربه های جالبی از گران حساب کردن برخی کالاها که به صاحبان خودروهای دیگر ارزان تر فروخته می شده است را برای شما تعریف خواهند کرد!

روزنامه هفت صبح گزارشی از قیمت چند مدل مرسدس‌بنز در بازار به صورت یک جدول ارائه کرده است که در ادامه آن را مرور می کنیم.

ارزان ترین مرسدس‌بنز طبق این گزارش B200 مدل 2008 است که حجم موتور آن 2000 سی سی بوده و قیمت آن در بازار 500 میلیون تومان است. نگاهی به قیمت این خودرو در بازار نشان می دهد این مرسدس‌بنز 100 میلیون تومان از دنا پلاس توربو اتومات تولید داخل گران تر است.

آریاک سفر

در جدول مذکور مرسدس‌بنز بعدی از نظر قیمت C200 نیمه فول مدل 2015 است که حجم موتور این خودرو هم 2 هزار سی سی است و 2 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت دارد.

یک خواهان یک بنز کوپه هستید می توانید مرسدس‌بنز SLK350 فول مدل 2012 را انتخاب کنید که با حجم موتور 3500 سی سی و با قیمتی معادل 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در بازار موجود است.

مرسدس‌بنز GLK350 مدل 2013 را نیز در همین محدوده قیمت با 2 میلیارد و 500 میلیون تومان می توان خریداری کرد.

مرسدس‌بنز کروک   E250مدل 2015 هم یکی از زیباترین مدل های بنز در ایران است که با پرداخت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان می توان این بنز را سوار شد.

نهایتا این که اگر پول شما از پارو بالا می رود مرسدس‌بنز S500 نیمه فول مدل 2014 انتخاب مناسبی برای شما است تا به جرگه بنز سواران بپیوندید. این خودروی چشم نواز با حجم موتور 4700 سی سی ، 9 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز