بلندترین آسمان خراش های آمریکا (تصاویر)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تاریخ معماری ایالات متحده از گذشته تاکنون بسیار چشمگیر است. در بیشتر ایالت‌های آمریکا ساختمان‌هایی وجود دارند که عظمت آن‌ها بازدید کنندگان را انگشت به دهان می‌گذارد. کاماپرس در این مطلب به معرفی مرتفع‌ترین آسمان‌خراش‌های ایالات متحده می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

مرکز تجارت جهانی یک – نیویورک

این آسمان خراش در بخش منهتن شهر نیویورک واقع شده و با ارتفاع ۵۴۱ متر رکورد بلندترین ساختمان ایالات متحده و ششمین ساختمان بلند جهان را در دست دارد. مرکز تجارت جهانی پس از حملات فاجعه‌بار ۱۱ سپتامبر، در سال ۲۰۱۴ بازسازی شد و در حال حاضر دارای ۹۴ طبقه برای استفاده اداری است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برج سنترال پارک – نیویورک

این برج که با نام برج نوردستروم نیز شناخته می‌شود در خیابان ۵۷ میدتاون منهتن قرار گرفته و با ارتفاع ۴۷۲ متر و ۱۷۹ واحد بلندترین ساختمان مسکونی جهان به شمار می‌رود. این برج که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شد و بزرگترین آپارتمان آن دارای مساحت ۱۶۲۶ متر مربع و هشت اتاق خواب است.

برج ویلیس – شیکاگو

این ساختمان که در ابتدا برج سیرز نام داشت در سال ۱۹۷۴ به ارتفاع ۴۴۲ متر و با ۱۰۸ طبقه افتتاح شد و تا سال ۱۹۹۸ به‌عنوان بلندترین ساختمان جهان شناخته می‌شد. برج ویلیس یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های شیکاگو بوده و یک منظره فوق‌العاده از شهر به دست می‌دهد. در راه رسیدن به سکوی بازدید جاذبه‌های دیگری مانند تاریخچه معماری و پیشرفت های شیکاگو وجود دارد‌

برج استاین وی – نیویورک

بر فراز محله منهتن در نیویورک، برج مسکونی استاین وی به ارتفاع ۴۳۵ متر می‌درخشد. این ساختمان که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شد به‌عنوان باریک‌ترین ساختمان‌ جهان شناخته شده و نسبت ارتفاع به عرض ساختمان ۲۴:۱ است.

برج وان واندربلت – نیویورک

وان واندربلت به ارتفاع ۴۲۷ متر در سال ۲۰۲۰ بر فراز ترمینال گرند سنترال افتتاح شد و بخش عمده ۶۷ طبقه آن کاربرد اداری دارد. این برج که دومین ساختمان اداری بلند منهتن به شمار می‌رود همچنین دارای یک سکوی رصدی که برای بازدید عموم است.

انتهای پیام

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “بلندترین آسمان خراش های آمریکا (تصاویر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز