بزرگ‌ترین پیش‌بینی‌های انیمیشن معروف سیمپسون ها

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کمدی انیمیشنی خانواده سیمپسون به خاطر پیش‌بینی‌های عجیب و غریبی که در طول سال‌ها از آینده ارائه کرده، معروف و محبوب شده است. امروز 19 آپریل روز جهانی سیمپسون‌ها است. اکنون بیش از 40 سال از حضور این انیمیشن در تلویزیون گذشته است و هم‌چنان طرفداران بسیاری دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس پنج‌تا از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پیش‌بینی‌های انیمیشن خانواده سیمپسون را معرفی و بررسی می‌کند.

حمله تروریستی 11 سپتامبر

در قسمت «نیویورک در برابر هومر» فصل 9 بروشوری نشان داده می‌شود که عدد 9 در کنار شبح‌های برج‌های دو قلو دیده می‌شود. این نماد‌ها در کنار یکدیگر عدد 9 – 11 را نشان می‌دهند که اشاره به تاریخ حمله تروریستی 11 سپتامبر 2001 دارد.

ریاست جمهوری دونالد ترامپ

در قسمتی تحت عنوان «بارت به آینده» در فصل 11 سریال فردی کاملا شبیه به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌شود. این فرد به لحاظ ظاهری و رفتار شباهت زیادی با دونالد ترامپ دارد.

راز آسمان پایتخت

پیش‌بینی اپیدمی ابولا

در قسمت «ساکسیفون لیزا» در فصل نهم این پیش‌بینی رخ می‌دهد. مارج یکی از شخصیت‌های سریال به بارت توصیه می‌کند که کتاب «جورج کنجکاو و ویروس ابولا» را بخواند. پس از آن به فاصله کوتاهی اپیدمی ابولا در جهان رخ می‌دهد.

مصدومیت نیمار در جام جهانی 2014

در اپیزود «لازم نیست مثل یک داور زندگی کنی» در فصل 25 مصدومیت نیمار پیش‌بینی می‌شود. در این قسمت‌ یکی از شخصیت‌ها داور جام جهانی بوده و در اواسط بازی ستاره تیم فوتبال برزیل مصدوم می‌شود.

اعلان جنگ روسیه به جبهه غرب

در قسمتی از فصل 9 سریال، لنین بار دیگر زنده می‌شود. بر این اساس روسیه دوباره تبدیل به اتحاد جماهیر شوروی می‌شود. روسیه به ایالات متحده اعلان جنگ کرده و یک درگیری جهانی رخ می‌دهد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز