بزرگ‌ترین اطلاعیه‌های رویداد مایکروسافت بیلد ۲۰۲۳

لست سکند

مایکروسافت بیلد امسال به یک رویداد بزرگ متمرکز بر هوش مصنوعی تبدیل شده است. مایکروسافت چندین اطلاعیه در مورد چگونگی گسترش استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ها و سرویس‌های خود، از جمله در ویندوز 11، مایکروسافت 365، آفیس و موارد دیگر داده است.

هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت ۳۶۵ و آفیس اکنون از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند

مایکروسافت دررابطه‌با 365 Copilot خود اخبار مهمی برای به اشتراک گذاشتن داشت؛ اضافه‌شدن افزونه‌ها. دستیار هوش مصنوعی اکنون از سه نوع پلاگین اصلی افزونه‌های پیام‌های برنامه Teams، اتصالات Power Platform و ابزارهای ChatGPT پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان از میان ده‌ها افزونه شخص ثالث مانند Atlassian و Adobe نیز استفاده کرد.

علاوه بر این، مایکروسافت می‌گوید که تمام پلاگین‌های Copilot و Bing Chat خود را با همان استانداردی که OpenAI برای ChatGPT استفاده می‌کند، خواهد ساخت. این بدان معناست که می‌توان از پلاگین‌های یکسان در هر سه ابزار مجهز به هوش مصنوعی استفاده کرد و توسعه‌دهندگان نیز زمان آسان‌تری برای ساخت آن‌ها خواهند داشت.

مرورگر اج به‌زودی با Copilot مایکروسافت ۳۶۵ ادغام می‌شود

مایکروسافت 365 Copilot را به مرورگر Edge می‌آورد. این ابزار که در نوار کناری مرورگر دردسترس است، می‌تواند از محتوای سایتی که کاربر در حال مشاهده آن است استفاده کند تا به او کمک کند که روی پروژه‌های برنامه‌های Microsoft 365 و آفیس مانند Outlook، Word، Excel و غیره کار کند.

راز آسمان پایتخت

برای مثال، این ابزار باید به کاربر کمک کند تا کارهایی مانند پیش‌نویس ایمیل، افزودن داده‌ها به صفحه‌های اکسل، ایجاد به‌روزرسانی‌های وضعیت بر اساس رشته‌های چت و موارد دیگر را انجام دهد. این ادغام همچنین از افزونه‌های فوق‌الذکر که به 365 Copilot می‌آیند نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ترمینال ویندوز نیز به هوش مصنوعی تجهیز می‌شود

Windows Terminal از طریق ادغام با GitHub Copilot یک چت‌بات مجهز به هوش مصنوعی دریافت می‌کند. توسعه‌دهندگانی که از GitHub Copilot استفاده می‌کنند اکنون می‌توانند از چت‌بات مستقیماً در ترمینال برای انجام اقدامات مختلف، دریافت توصیه‌های کد و توضیح خطاها استفاده کنند. مایکروسافت همچنین می‌گوید که در حال آزمایش آوردن GitHub Copilot به سایر ابزارهای توسعه‌دهنده مانند WinDBG است.

اما این تنها به‌روزرسانی متمرکز بر توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان نیست که مایکروسافت اعلام کرد. این شرکت همچنین داشبورد Dev Home جدیدی را معرفی کرد که می‌تواند راه‌اندازی و استفاده از دستگاه‌های توسعه‌دهنده ویندوز را آسان‌تر کند. علاوه بر این، مایکروسافت خلاصه‌های بررسی برنامه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را به فروشگاه مایکروسافت می‌آورد و یک هاب هوش مصنوعی جدید را برای برجسته‌کردن برنامه‌های ویندوزی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، معرفی می‌کند.

چت بینگ اکنون موتور جستجوی پیش‌فرض ChatGPT است

با سرمایه‌گذاری میلیارددلاری مایکروسافت در OpenAI، جای تعجب نیست که OpenAI  بینگ را به موتور جستجوی پیش‌فرض در چت‌بات ChatGPT خود تبدیل کند. از امروز، کاربران ChatGPT Plus شروع به دیدن نقل‌قول‌هایی خواهند کرد که توسط Bing به پاسخ‌های چت‌بات اضافه شده است.

درحالی‌که مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که پلاگین‌های OpenTable و WolframAlpha را برای Bing عرضه می‌کند، اما به‌شدت در حال گسترش است. بینگ به‌زودی از افزونه‌های Expedia، Instacart، Kayak، Klarna، Redfin، TripAdvisor، Zillow و غیره نیز پشتیبانی می‌کند.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنند

انتهای پیام

مرتبط با : مایکروسافت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز