برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد از 19 تا 21 دی ماه

تور لحظه آخری-کاماپرس

نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی در کشور، هر ساله با حضور برترین شرکت‌ها و تولیدکنندگان فولاد از سرتاسر ایران به منظور ارتقاء فرآیندها، نوآوری‌ها و تبادل دانش برگزار می‌شود. این نمایشگاه طی روزهای 19 تا 21 دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، پنجمین نمایشگاه ملی فولاد که از این هفته آغاز می‌شود یک فرصت مناسب برای ارتقاء همکاری‌های تجاری، معرفی فناوری‌های جدید و ارتقاء استانداردهای صنعت فولاد می‌باشد.

نمایشگاه ملی فولاد کاماپرس

فروشگاه‌هایی که در حوزه خرید و فروش آهن آلات فعالیت می‌کنند، در این نمایشگاه حضور دارند که این امر می‌تواند فرصتی برای کسب اطلاعات کامل در زمینه آهن آلات نیز باشد.

مستقل آنلاین در این باره نوشت: این فروشگاه‌ها می‌توانند با حضور در نمایشگاه، با شرکت‌های تولیدکننده و تامین‌کنندگان آهن آلات آشنا شوند و اطلاعات کاملی درباره انواع آهن آلات، آخرین فناوری‌های صنعت فولاد و… کسب کنند.

راز آسمان پایتخت

در طول این رویداد، شرکت‌ها فرصت دارند تا جدیدترین دستاوردها و توسعه‌های خود را به صنعت و مخاطبان مرتبط معرفی کنند. همچنین، این نمایشگاه میزبان ارتباطات تجاری حیاتی میان تولیدکنندگان، مهندسان صنایع فولاد، و بازارهای مختلف است و در تقویت اقتصاد صنعت فولاد ایران تأثیرگذار است.

هدف اصلی این جشنواره، به‌هم رسانی نیازمندی‌ها و توانمندی‌های زنجیره آهن و فولاد ایران و ارتقاء توسعه داخلی و ایجاد فرصت‌های ساخت داخل است. این رویداد به عنوان یک پل ارتباطی و تبادل دانش و فناوری در حوزه صنعت فولاد در کشور شناخته می‌شود.

طی این نمایشگاه بزرگ، نیازمندی‌ها و توانمندی‌های بومی سازی و ساخت داخل به سه بخش اصلی که شامل مواد اولیه و مصرفی، قطعات و تجهیزات و تحقیق و پژوهش و توسعه تکنولوژی است، تقسیم خواهند شد.

این تقسیم‌بندی باعث مرکزیت و تمرکز بر زمینه‌های مختلفی از فرایند تولید فولاد می‌شود که هر یک از این بخش‌ها به عنوان نقاط حیاتی در زنجیره تولید فولاد ایران شناخته می‌شوند.

همچنین در این جشنواره، به تجلیل از دستاوردهای برتر و تلاش‌های بی‌وقفه سازندگان و بومی‌سازان در حوزه فولاد پرداخته خواهد شد؛ زیرا افراد و شرکت‌های برگزیده با اهدای تندیس جایزه ملی فولاد ایران به عنوان نماد ارزشمند صنعت فولاد تقدیر و تشویق می‌شوند. این تقدیر نشان از اراده و تعهد برترین عناصر صنعت فولاد کشور به ترویج کیفیت، نوآوری، و بومی سازی در حوزه‌های مختلف است.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن آنلاینآهن ملتمرکز آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز