برگزاری همایش بهینه سازی مصرف انرژی در استان زنجان با همکاری اخگر تابش

لست سکند

واحد آموزش سازمان نظام مهندسی با همکاری شرکت اخگر تابش، کارنو صنعت و شرکت سیستمها اقدام به برگزاری همایش بهینه سازی مصرف انرژی در صنایع می‌کند. این همایش با حضور دکتر جنت دوست ( رئیس سابق و از موسسین مرکز ملی آموزش مدیریت انرژی و مدرس دانشگاه تبریز،:پنج شنبه 22 تیر1402 از ساعت 14-9 در سالن همایش نظام مهندسی زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، شرکت اخگر تابش به همراه شرکت‌های مذکور در راستای آشنایی علاقمندان با جدیدترین استانداردهای ممیزی انرژی در جهان، کارگاه برآورد مصرف گاز مشترکین صنعتی و ارائه جدیدترین راهکارهای کاهش مصرف گاز در صنایع این همایش را تدارک دیده است. لازم به ذکر است در پایان این همایش، به شرکت کنندگان گواهینامه دوره آموزشی توسط نظام مهندسی استان زنجان اعطا خواهد شد. همایش مذکور در زنجان، بلوار اشراق، تقاطع مهندس، سالن همایش‌های نظام مهندسی استان زنجان برگزار می‌شود.

علاقمندان به منظور حضور در همایش مذکور و کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند با شماره 88997192 داخلی 105 تماس بگیرند.

همایش-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

آشنایی با خدمات اخگر تابش برای بهینه سازی مصرف انرژی

اخگر تابش یک شرکت فعال در زمینه محصولات سرمایشی و گرمایشی است که بهترین کالاهای سرمایشی و گرمایشی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه تاکنون توانسته با انجام 2 هزار و 695 پروژه‌ مختلف نقش به سزایی در کاهش مصرف انرژی صنایع مختلف داشته باشد. ضمنا خدمات این مجموعه درخصوص استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی باعث شده تا 85 درصد درخصوص هزینه‌های تعمیرات و نگهداری صرفه جویی شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز