برق رایگان از ابتدای آبان ماه برای تهرانی های کم مصرف

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشترکان کم مصرف برق از اول آبان ماه دیگر بهایی برای برق نمی پردازند و قبض آنها رایگان می شود.

به گزارش کاماپرس، بعد از تصویب پیشنهاد وزارت نیرو درباره طرح برق امید در هیئت دولت،‌ حالا قرار است از اول آبان ماه این طرح اجرایی شود. بر اساس این طرح مشترکان برق پایتخت که الگوی مصرف برق را رعایت می کنند علاوه بر تخفیف در بهای برق مصرفی، در صورت کاهش مصرف به رقمی کمتر از ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه‌های گرم سال شامل خرداد، تیر، مرداد و شهریور و کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت در سایر ایام سال، از تخفیف صد درصدی در قبض برق خود بهره مند می شوند.

البته مشترکان پر مصرف هم می توانند از این طرح بهره ببرند. یعنی با رعایت نکات مدیریت مصرفی، از افزایش مصرف برق جلوگیری می کنند و با ورود به طبقه خوش مصرف‌ها، می توانند بهای کمتری برای برق بپردازند. مشترکانی هم که در محدوده خوش مصرفی هستند با انجام اقداماتی ساده می‌توانند مشمول طرح برق امید شوند.

راز آسمان پایتخت

حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درباره اجرای این طرح در تهران به ایسنا می گوید:« از ابتدای آبان ماه و همزمان با برنامه کشوری، طرح برق امید در محدوده پایتخت نیز اجرایی خواهد شد. در سال گذشته، ۸۵ درصد از تهرانی‌ها الگوی مصرف برق را رعایت کرده و همراه و همکار این شرکت در مدیریت بار شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی در فصل گرم تابستان بوده‌اند، اجرای این طرح را فرصتی ارزنده برای قدردانی از مشترکان فهیم تهرانی است. انتظار می‌رود اجرای طرح برق امید به عنوان پویشی ملی، تاثیری ارزنده در کاهش آلاینده‌ها و بهبود شرایط و شاخص‌های زیست محیطی، کاهش خروج ارز از کشور و افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه توزیع برق داشته باشد.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز