بررسی نحوه تشخیص قطعات اورجینال رنو + قیمت لوازم یدکی مگان

زمانی که درباره تقلبی بودن برخی از لوازم یدکی خودرو صحبت می‌کنیم، صرفاً ضرر و زیان مالی مدنظر نیست. بلکه استفاده از قطعات یدکی تقلبی و بی‌کیفیت می‌تواند منجر به آسیب جانی و خسارات جبران‌ناپذیر شود. بنابراین، رانندگان باید قطعات اصل و با کیفیت خودروی خود را بشناسند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت لوازم یدکی مگان تنها چالش مالکان این خودرو است. در واقع، معمولا خودروهای خارجی با کمبود قطعات اورجینال مواجه هستند؛ اما این کمبود برای خودروی مگان کمتر به چشم می‌خورد و صرفاً هزینه نسبتاً بالای لوازم یدکی اصلی کمی نگران‌کننده است. این مطلب به بررسی نحوه شناسایی قطعات اورجینال مگان و قیمت لوازم یدکی این خودرو می‌پردازد.

قطعات اورجینال مگان کدام است؟

مگان یکی از محصولات محبوب کمپانی فرانسوی رنو است که در اواسط دهه هشتاد وارد ایران شد. این خودرو ابتدا به عنوان محصول وارداتی وارد کشور شد؛ اما مدتی بعد، پارس خودرو اقدام به مونتاژ آن کرد. تولید مگان در ایران تا سال 92 ادامه پیدا کرد و به دلیل تحریم‌ها، این خودرو از بازار ایران خداحافظی کرد. متاسفانه استهلاک این خودرو به خصوص در نسخه‌های 2000 بسیار زیاد است.

قطعات اورجینال مگان با برند رنو به بازار عرضه می‌شود. مشخص است که کمپانی رنو به عنوان تولیدکننده این خودرو، شناخت کاملی به نیازها و استانداردهای تولید قطعات یدکی مگان دارد. بنابراین، بهتر است رانندگان نیز برای خرید لوازم یدکی مگان به این نکته توجه داشته باشند و از مراکز معتبر، لوازم اورجینال را خریداری نمایند. به علاوه، ایساکو و سایپا به عنوان شرکای تجاری رنو لوازم یدکی با کیفیت و مورد تایید این کمپانی را تولید می‌کنند. بنابراین، یکی دیگر از گزینه‌های خرید قطعات با کیفیت برای مگان، برندهای ایساکو و سایپا است.

آریاک سفر

نحوه تشخیص قطعات اورجینال رنو

یکی از راهکارهای ساده برای تشخیص قطعات اورجینال شرکت رنو توجه به بسته‌بندی محصولات است. بسته‌بندی قطعات رنو دارای استاندارد خاصی است و کلمات Group Renault و Genuine Part بر روی بسته‌بندی به زبان انگلیسی و فرانسوی با الگوی خاصی نوشته شده است. رنگ این جعبه‌ها نیز سفید و قهوه‌ای است.

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید قطعات اورجینال مگان باید به آن توجه داشت، برچسب امنیتی رنو است. بسته‌بندی‌هایی که فاقد این برچسب هستند قطعاً تقلبی است. این برچسب‌ها با تغییر زاویه، رنگ‌شان تغییر می‌کند و دارای کد رهگیری هستند.

خرید لوازم یدکی اصلی مگان

مگان از خودروهایی است که به بالا بودن هزینه نگهداری و لوازم یدکی‌اش مشهور است. بنابراین، ممکن است پیدا کردن مراکز معتبری که قطعات با کیفیت این خودرو را با قیمت مناسب به مشتری بفروشند، کمی دشوار باشد. قیمت لوازم یدکی مگان در وبسایت یدک یار قابل مقایسه است و این مجموعه تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، تیم متخصص این مجموعه مشاوره خود را به صورت رایگان به خریداران ارائه می‌دهد.

در جدول زیر، قیمت لوازم یدکی اورجینال مگان از مجموعه یدک یار قابل مشاهده است؛

منبع: یدک یار، بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

انتهای پیام

 

مرتبط با : یدک یار
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز