بررسی عملکرد ایران مال در سال 98

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایران‌مال یا بازار بزرگ ایران یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیاست که با کاربری تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی افتتاح شده‌است.این مجموعه بزرگ توانسته است طی سال گذشته به برندی نام آشنا در عرصه تجارت تبدیل شده و یکی از 5 مرکز خرید بزرگ جهان و بزرگترین در خاورمیانه باشد.

کاما پرس در ادامه روند بررسی عملکرد برندهای شاخص در سال گذشته، به مرور عملکرد ایران مال در سال 98 پرداخته است؛

اخذ گواهی ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ یوروسرت انگلستان

مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران در پی برگزاری سمینار، اجلاس و همایش‌های آموزش محور و تاکید بر دانش و یادگیری، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ از موسسه یوروسرت انگلستان (EuroCert) شد.

این موسسه گواهینامه خود را در راستای آموزش فراگیر، با کیفیت و عادلانه به موسسات ارائه دهنده خدمات آموزشی به جز دانشگاه‌ها و مدارس اعطا می‌کند. مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بازار بزرگ ایران دارای سالن مذاکرات تجاری مجهز به تجهیزات بروز دنیا است که با برگزاری همایش‌ها و رویدادهای کیفی توانسته است استانداردها و مولفه‌های مورد توجه این موسسه انگلیسی را تامین کند.

راز آسمان پایتخت

رونمایی از وب‎گاه مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران

این وب‌گاه همراه با قابلیت‌های ویژه، با رویکرد اطلاع‌رسانی در زمینه صنعت نمایشگاهی داخلی و بین‌المللی، رویدادهای مختلف، معرفی امکانات مرکز و پوشش اخبار نمایشگاهی کشور طراحی شده است.

مخاطبان اصلی این وبسایت علاوه بر مردم و بازدیدکنندگان بالقوه نمایشگاه‌ها، سایت‌داران داخلی و خارجی، مجریان، غرفه‌سازان، اعضای اتحادیه‌ها، اصناف و تشکل‌ها، دانشجویان و اساتید دانشگاه بوده و به صورت کلی همه اقشار، ذیربطان و فعالان مرتبط با این صنعت را شامل می‌شود.

آغاز به کار آبنمایش در بازار بزرگ ایران

آبنمای موزیکال یا آبنمایش در قسمت جنوبی مجموعه بازار بزرگ ایران قرار دارد که از میلاد رسول اکرم (ص) به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

مجموعه آبنمایش با تلفیق موسیقی، نور و آب از ساعت ۱۸ تا ۲۱:۳۰ از بازدیدکنندگان بازار بزرگ ایران میزبانی می‌کند. آبنمای موزیکال در هر مرحله از فعالیت خود با پخش ۳ آهنگ طی ۱۲ تا ۱۳ دقیقه به اجرا می پردازد. آبنما در هنگام اذان مغرب نیز با پخش اذان، برنامه‌ای خاص را با حرکت آب و نور به اجرا در می‌آورد.

برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و تجهیزات رستورانی

 اولین نمایشگاه مواد غذایی، نوشیدنی و تجهیزات رستورانی پنجشنبه اول اسفند در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با حضور ۱۴۰ شرکت تولیدی افتتاح شد.

برگزاری اولین نشست مدیریت پسماند ابَرسازه‌ها

 اولین جلسه هم‌اندیشی بررسی فرآیند پسماند ابر سازه‌ها با حضور نمانیدگان دستگاه‌های مختلف مانند وزارت بهداشت، شهرداری تهران، سازمان محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و … برگزار و فرآیند مدیریت پسماند ابرسازه‌ها در این نشست علمی بررسی شد. کارشناسان حوزه‌های مختلف پس از آشنایی با فعالیت‌های زیست محیطی و فرآیند پسماند بازار بزرگ ایران، ایران‌مال را به عنوان شاخص این حوزه معرفی کردند.

نمایش مبلمان تاریخی و سلطنتی ایران و فرانسه در موزه مبل

هفتمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی بهمن 98 در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران برگزار شد. در این نمایشگاه بیشتر از ۱۵۰ تولیدکننده داخلی جدیدترین محصولات خود را عرضه کردند و مبلمان تاریخی و سلطنتی ایران و فرانسه نیز به نمایش درآمد.

تجلیل از قهرمان پرآوازه دو و میدانی کشور در ایران‌مال

مراسم گرامیداشت تیمور غیاثی قهرمان دو و میدانی سال‌های نه چندان دور ایران در راستای برنامه‌های شورای ورزشی ایران‌مال و با هدف ارج نهادن، بزرگداشت و پاسداشت قهرمانان ایران در زمان حیات آن‌ها در محل کافه ورزش برگزار شد.

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در ایران‌مال

هفتمین نمایشگاه برندهای برتر مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی  (Hodex ۲۰۲۰) و دوازدهمین نمایشگاه برندهای برتر مبلمان و تجهیزات نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار (Kitex ۲۰۲۰) از 14 بهمن 98 به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی بازار بزرگ ایران برگزار شد.

این نمایشگاه آخرین تولیدات داخلی و بین‌المللی را در رسته‌های مبلمان کلاسیک، مبلمان مدرن و راحتی، مبلمان آشپزخانه، تخت و سرویس خواب، مبلمان صوتی و تصویری، مبلمان فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، لوستر و آباژور دکوری، فرش ماشینی و دستبافت، تشک و کالای خواب، چینی و بلور و مجسمه، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک در فضایی بالغ بر ۱۴۰۰۰ متر مربع برای عموم به نمایش درآورده است.

برگزاری جشنواره تلاشگران برتر ایران 

هشتمین دوره جشنواره تجلیل از تلاشگران کشور روز پنجشنبه ( ۳ بهمن‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران با حضور مدیران ارشد دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

این جشنواره که با هدف شناسایی، معرفی و ارج نهادن به مقام تلاشگران، مدرسان، اندیشمندان و مدیران فعال در حوزه‌های مختلف برگزار شد در قالب هفت معیار همچون مشارکت در فعالیت‌های بین‌المللی، خلاقیت، نوآوری و …، مدیران ارشد، مدیران تعالی و نماینده مدیریت، مشاور و راهبر، ممیز و ارزیاب، مدرس و مربی، کارشناس و متخصصان برتر را ارزیابی و معرفی کرد.

میزبانی نمایشگاه بدنسازی در بازار بزرگ ایران

نمایشگاه تخصصی بدنسازی (فیتنس) و تجهیزات وابسته با هدف اطلاع‌رسانی و معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های این حوزه سه شنبه ۲۶ آذر تا جمعه ۲۹ آذر 98 در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بازار بزرگ ایران برگزار شد. شرکت‌های فعال در حوزه ورزش قهرمانی شامل ۱۵ نشان خارجی و بیشتر از ۳۰ نشان داخلی، جدیدترین محصولاتشان را در زمینه تجهیزات باشگاهی، دستگاه‌های ورزشی، کفپوش، کفش و پوشاک ورزشی و مکمل‌های ورزشی در نمایشگاه بدنسازی عرضه کردند.

نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی

اتحادیه صنف کفش های ماشینی و لاستیکی به همراه ۲۰ اتحادیه همگن کشور با برگزاری “اولین نمایشگاه بین المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی  به همراه آثار طراحان برتر صنعت پوشاک” و در راستای تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه، تولیدکنندگان و طراحان، تعامل این گروه ها را در زیر یک سقف به نمایش گذاشت. 

این نمایشگاه از روز سه شنبه ۵ لغایت جمعه ۸ شهریور در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده محصول نهایی در حوزه کیف و کفش و کالای ورزشی و ۴۰ تامین کننده یا تولیدکننده مواد اولیه و ۱۵۰ طراح حوزه صنعت پوشاک برگزار گردید و در طی ۴ روز برگزاری  بیش از ۱۸۰۰۰۰ بازدیدکننده از این رویداد که هم پاسخگوی نیاز متخصصین و هم مصرف کننده نهایی بوده، دیدن کردند.همچنین دومین دوره همین نمایشگاه نیز 25 دی ماه 98 در ایران مال برگزار شد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی شطرنج ناشنوایان در ایران‌مال

جموعه رقابت‌های قهرمانی شطرنج ناشنوایان کشور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز یکشنبه ۶ بهمن 98 به مدت دو روز با هدف انتخاب اعضای تیم ملی ناشنوایان در کافه‌ ورزش ایران‌مال برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور ۶۰ شرکت‌کننده به نمایندگی از ۲۰ استان، زیر نظر فدراسیون شطرنج ناشنوایان کشور و با حضور مجتبی دانشور (رئیس هیئت شطرنج استان تهران) به صورت شتابی و به روش سوئیسی در پنج دور طی دو روز برگزار شد.

چهارمین کارگاه آموزشی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید

چهارمین کارگاه آموزشی بین‌المللی بهره‌برداری و مدیریت مراکز خرید با رویکردهای نوین در صنعت خرده‌فروشی، تیر ماه 98 در بازار بزرگ ایران برگزار شد. در این دوره آموزشی یک روزه که با هدف توسعه دانش مدیریت و ارتقای سطح علمی فرآیندهای کسب و کار در مراکز خرید برگزار شد، جدیدترین شیوه‌ها در صنعت مدیریت خرید و فروش در مراکز بازرگانی و مال‌های کشور مورد بررسی قرار گرفت.  

تفریح درمانی بیماران اسکیزوفرنی در بازار بزرگ ایران

تعدادی از معلولان ذهنی مرکز توان بخشی طلوع که دچار بیماری اسکیزوفرنی هستند، از مجموعه بازار بزرگ ایران و امکانات تفریحی و درمانی آن بازدید کردند. آقای بیاتی بهیار مرکز توان بخشی طلوع در حاشیه این بازدید گفت: امکانات ایران‌مال در مقایسه با دیگر مکان‌های تفریحی شهر تهران بسیار خوب و مناسب بود. مددجویان در این بازدید از حضور در این مجموعه بسیار خوشحال و راضی هستند.

۲۵ میلیارد و سیصد میلیون ریال کمک مردمی در گردهمایی اکران فیلم تختی

بیش از ۲۵ میلیارد و سیصد میلیون ریال کمکهای مردمی در گردهمایی اکران فیلم تختی برای مردم سیل زده کشورمان جمع آوری و تحویل سازمان هلال احمر شد.این مراسم با همکاری کمیته ملی المپیک، سازمان هلال احمر،  کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، کمیسیون ملی یونسکو، بنیاد فارابی و بازار بزرگ ایران برگزار شد و بعد از پایان مراسم گلریزان برای کمک به هم وطنان سیل زده، فیلم تختی نیز اکران شد.

مرتبط با : ایران مال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز