برد پیت خانه مشترکش با آنجلینا جولی را فروخت

بازیگر مشهور هالیوودی، برد پیت، خانه مشترک خود با همسر سابقش، آنجلینا جولی را به قیمت ۳۹ میلیون دلار فروخت. این خانه در ناحیه‌ بورلی هیلز لس آنجلس قرار دارد و تا واپسین روزهای زندگی مشترک این زوج، خانه عشق آن‌ها بود.

پیت این خانه را در سال ۱۹۹۴ به قیمت ۱.۷ میلیون دلار از بازیگر کاساندرا پیترسون خرید و حالا با فروش آن حدود ۳۷ میلیون دلار سود به جیب زده است.

به گزارش کاماپرس، این عمارت امکانات فوق‌العاده‌ای نظیر حوضچه ماهی ژاپنی، سالن سینما، پارک اسکیت و سالن رقص دارد. بازیگر ۵۹ ساله هالیوودی در ابتدا قیمت ۴۵ میلیون دلاری برای عمارتش درنظر گرفته بود اما در نهایت به ۳۹ میلیون دلار راضی شد.

برد پیت و آنجلینا جولی به واسطه بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» از سال ۲۰۰۵ وارد رابطه شدند و در سال ۲۰۱۴ با هم ازدواج کردند. ازدواجی که تنها تا سال ۲۰۱۹ دوام داشت. در طول پنج سال زندگی مشترک، این زوج صاحب ۳ فرزند بیولوژیکی و ۳ فرزند خوانده شدند.

آریاک سفر

پیت از سال ۲۰۲۲ رابطه خود با یک مربی سلامت و کارشناس جواهرات به نام اینس د رامون را رسمی کرد. این زوج با وجود ۲۹ سال اختلاف سنی، در کنار هم خوشحال به‌نظر می‌رسند.‌ او در حال حاضر به کارمل، کالیفرنیا نقل مکان کرده و در آنجا صاحب عمارت و ساحل خصوصی خود است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز