برج آزادی تا پایان سال تعطیل شد

برج آزادی

برج آزادی نیز در ادامه موج تعطیلی اماکن عمومی در آستانه ایام نوروز تعطیل شد.

به گزارش کاماپرس، صفحه رسمی اینستاگرام برج آزادی با استناد به اطلاعیه شماره ۴ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعطیلی کامل این مجموعه تا آخر سال جاری خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
«پیرو اطلاعیه‌های قبلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به علت استمرار شرایط انتقال بیماری در کشور، بدینوسیله اعلام می‌‌شود با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید صنوف مرتبط، تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور تا پایان سال ادامه دارد.
همچنین طبق تصمیم سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری کلیه شوراهای پروانه ساخت تا اطلاع ثانوی تعطیل و پروانه ساختی برای آثار سینمایی و غیرسینمایی صادر نخواهد شد. ضمن اینکه «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» نیز تشکیل شده است.»
یادآور می‌شود از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سه نوبت با اطلاعیه‌هایی تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی را اطلاع‌رسانی کرده بود.
پیش از این، روابط عمومی برج آزادی از تعطیلی یک هفته‌ای این مجموعه به دلیل مقابله با ویروس کرونا در تاریخ ۹ اسفند خبر داده بود که این تعطیلی تا ۲۳ اسفند تمدید شده بود.
برج آزادی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری تهران است. درون برج آزادی بخش‌های متنوعی همچون گذرگاه پیشینیان، تالار کهن، سالن ایران‌شناسی، سالن ایران‌نما، سالن تشریفات، تالار آینه، سالن انتظار، تالار دانستنی‌ها، سالن نمایش، کتابخانه و نگارخانه وجود دارد که آن را به یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایران تبدیل کرده اند.

 

آریاک سفر

 

 

مرتبط با : برج آزادی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز