برای رزرو اتاق در هتل پارک وی تهران چقدر بودجه نیاز است؟

لست سکند

مسافرانی که قصد سفر به تهران را دارند و مایل هستند برای مسافرت خود هزینه زیادی نپردازند، می‌توانند برای اقامتشان در هتل پارک وی تهران اتاق رزرو کنند. هزینه رزرو اتاق در این هتل نسبت به تعداد تخت و امکانات موجود در آن متفاوت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هتل پارک وی یک محل اقامت دنج و مناسب در شمال شهر تهران محسوب می‌شود. این هتل سه ستاره مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته و در حال حاضر با خدمات و امکانات رفاهی مناسب به مسافران شهر تهران خدمت رسانی می‌کند. هتل پارک وی تهران انواع اتاق‌ها در نرخ‌های مختلف با امکانات گوناگون را در اختیار مسافران می‌گذارد. از آنجایی که هتل پارک وی تعداد طبقات کمی دارد، تعداد واحدهای اقامتی آن نیز تنها 30 واحد است. معمولا اتاق‌های این هتل اقتصادی در تعطیلات و روزهای شلوغ سال به سرعت رزرو می‌شود و کنسلی ندارد. به همین دلیل قبل از سفر به تهران و مراجعه حضوری به این هتل، بهتر است رزرو به صورت آنلاین انجام شود.

ارزان‌ترین اتاق هتل پارک وی تهران، دو تخته کوئین نام دارد که دارای ظرفیت دو نفره است. قیمت رزرو این اتاق در حال حاضر به 2 میلیون و 790 هزار تومان می‌رسد. در صورتی که فردی به همراه خانواده خود به تهران سفر داشته باشد و تعداد آن‌ها به سه نفر برسد، بهتر است اتاق سه تخته بیزینس این هتل را رزرو کند. هزینه این اتاق، به همراه صبحانه، 3 میلیون و 490 هزار تومان است.

سه تخته فامیلی گزینه مناسبی برای کسانی است که با خانواده به تهران سفر دارند و مایل هستند تا در اتاق خود راحت‌تر باشند. این نوع اتاق نسبت به سه تخته بیزینس یک تخت اضافه دارد. قیمت رزرو این اتاق نیز در حال حاضر به 3 میلیون و 490 هزار تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

لوکس‌ترین اتاق هتل پارک وی تهران سوئیت جونیور است که برای دو نفر ظرفیت دارد اما نسبت به دیگر اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی و آسایش بیشتری است. نرخ رزرو هر شب این اتاق به 4 میلیون و 950 هزار تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که سرو صبحانه برای تمامی اتاق‌های هتل پارک وی تهران وجود دارد و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای این وعده غذایی نیست.

ساکن تمامی اتاق‌های این هتل می‌توانند از امکانات آن مانند استخر، رستوران، کافی شاپ، لابی، کیت خیاطی، پاورسوئیچ، کمد، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی لابی، نمازخانه، تلویزیون لابی، استند روزنامه، دستگاه واکس کفش و همچنین صندلی ماساژور لابی، خدمات معلولین، میز تحریر اتاق‌ها، صندوق امانات، محوطه فضای سبز، تلفن اتاق‌ها و … بهره ببرند.

هتل پارک وی-کاماپرس

بهترین سایت برای رزرو آنلاین اتاق در هتل پارک وی تهران کدام است؟

در صورتی که مایل به رزرو اتاق به شکل آنلاین هستید، بهتر است به وبسایت سفرانه مراجعه داشته باشید. زیرا این هتل به صورت اختصاصی در اختیار سایت سفرانه است و از این رو امکان رزرو آن با قیمت مناسب و تخفیف‌های ویژه وجود دارد. ضمنا افراد از طریق این سایت می‌توانند از کلیه امکانات اتاق‌های هتل پارک وی تهران مطلع شوند و نظرات کاربران ساکن در این هتل را مطالعه کنند.

ضمنا در صورتی که بعد از رزرو اتاق این هتل به هر دلیلی مجبور به کنسل کردن آن شدید، پول شما به صورت کامل عودت داده خواهد شد. البته این شرایط تنها شامل حال کسانی می‌شود که رزرو اتاق خود را از طریق سایت سفرانه انجام داده باشند.

وبسایت سفرانه یک منبع جامع برای رزرو انواع هتل‌ها در سراسر ایران است که کاربران از طریق آن و با چند کلیک می‌توانند به راحتی و با قیمت مناسب هر اتاقی را از هتل‌های مورد نظر خود رزرو کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز