برای خرید صندلی ماساژ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بیشتر از دو دهه است که مردم در سراسر دنیا اغلب امور خود را با نشستن‌های طولانی مدت پشت کامپیوتر و لپ‌تاپ انجام می‌دهند. کمتر کارمندی را در اطراف خود می‌بینید که از درد گردن و مفاصل به دلیل نشستن طولانی مدت روی صندلی‌های غیراستاندارد شکایت نکند. هر چند که درد در ستون فقرات ممکن است به علت‌های زیادی دیگری مثل اضافه وزن، عفونت نخاعی، شکستگی و … باشد. افراد ضمن درمان این نوع بیماری‌ها، باید به استفاده از صندلی‌های استاندارد و اصولی روی آورند. خرید صندلی ماساژ و استفاده از آن یکی از راه‌های کمک کننده به درمان این نوع دردهاست.

درد گردن و کمر بیشتر در اثر استفاده از صندلی‌های غیراصولی رخ می‌دهد. ماساژ درمانی یکی از راه‌های مقابله با انواع دردهای شایع، به خصوص درد در عضلات گردن و کمر است، منتهی این شیوه درمان باید با مشورت پزشک و از راه‌های اصولی انجام شود. چه بسا که انجام این کار تخصصی توسط افراد عادی که خود را به عنوان متخصصان این کار معرفی می‌کنند، همواره باعث افزایش مشکلات و حتی اتفاقات ناگوار شده است.

شاید یک راه حل بسیار ساده برای مقابله با این درد، خرید صندلی ماساژ باشد. این صندلی‌ها با برترین تکنولوژی دنیا و براساس حرکت‌های درست ماساژورها طراحی شده تا هیچ نوع خطری افراد را تهدید نکند. کاماپرس در ادامه دو نوع از این مدل صندلی‌ها را برای اطلاع بیشتر خوانندگان و علاقمندان به آن‌ها معرفی خواهد کرد؛

خرید چه نوع صندلی ماساژی بهتر است؟

یک از صندلی‌های ماساژ مربوط به برند آیرست مدل A156-2 است. این صندلی مقرون به صرفه، ماساژهای مالشی، ضربه‌ای و همچنین ترکیبی از این دو را دارد. ماساژ کیسه هوایی آن در کنار نشیمنگاه، ساق پا و کمر باعث شده تا مشتریان زیادی متقاضی این مدل صندلی باشند.

نوع دیگر ماساژ تعبیه شده برای این دستگاه، مکانیکی S شکل است که تا حد زیادی به آرامش ستون فقرات و انبساط عضلات کمک می‌کند. این دستگاه وسایل جانبی زیادی مانند؛ جا فنجانی، شارژ USB روی دسته صندلی و … را هم دارد. شاید یکی از دلایل کاربرد زیاد این محصول، قیمت مناسب با وجود داشتن امکانات ویژه آن است.

آریاک سفر

اما نوع دیگر صندلی ماساژ که یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های ماساژ برند «آیرست» محسوب می‌شود، مدل SL-A389-2 نام دارد. این صندلی تنوع رنگبندی بالای دارد و به دلیل خدمات پس از فروش مناسب و کیفیت خوب، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این مدل صندلی ماساژ دارای 6 ماساژ اتوماتیک با امکاناتی مثل ماساژ گهواره‌ای و سریع DEMO است که از ویژگی‌های ممتاز این محصول محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به گوی‌های ماساژ L و S SHAPE، داشتن سیستم تصفیه هوا، ماساژ تیغه‌ای کف پا، دسترسی راحت به دکمه‌های کنترلی و شارژ USB، مرکز ثقل صفر، قابلیت ذخیره سازی ماساژ و … اشاره کرد.

این دستگاه 100 کیلوگرمی قابلیت‌های دیگری مثل نقطه بی‌وزنی، کشش کمر و هیتر گرمایشی را برای کاربر خود فراهم می‌کند. افراد با قرار گرفتن روی این دستگاه به دلیل محافظ ایمنی که روی آن تعبیه شده، آرامش خاطر خواهند داشت. شارژ USB و اتصال به گوشی از طریق بلوتوث و پخش موزیک از دیگر امکانات جانبی این محصول است. به نظر مشتریان، خرید صندلی ماساژ این مدلی با امکانات متنوعی که دارد، به صرفه و مناسب است.

عرضه محصولات اصل در اسپیتمان آسا

فروشگاه‌ها و شرکت‌های زیادی محصولات ماساژ و صندلی‌های آن را ارائه می‌دهند، اما مراجعه به یک شعبه باتجربه و مورد اعتماد برای تجربه خریدی مناسب با پرداخت مبلغ متعارف، مهم به نظر می‌رسد. شرکت خدمات ماساژ طبی اسپیتمان آسا یکی از این مجموعه‌هاست که در جهت ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم و کاهش استرس‌های ناشی از زندگی مدرن امروزی با سرمایه گذاری بخش خصوصی شکل گرفته است. در حال حاضر مجموعه اسپیتمان آسا محصولات ماساژ را از برندهای نام آشنا وارد کرده و بعد از فروختن کالا به مشتری، با ارائه خدمات پس از فروش، آموزش لازم، گارانتی محصولات و … در کنار آن‌ها باقی می‌ماند.

دو صندلی ماساژ از برند آیرست، که یکی از سه کمپانی برتر دنیا در زمینه تکنولوژی‌های ماساژ به حساب می‌آید، توسط شرکت اسپیتمان آسا برای خرید علاقمندان عرضه می‌شود. کاربران برای خرید این صندلی‌های ماساژ ضمن تماس با کارشناسان مجرب این مجموعه و آگاهی از جزئیات محصولات، امکان انتخاب صندلی را مطابق نیاز و شرایط خود خواهند داشت.

مرتبط با : آیرست
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز