بدترین آیفون سال ۲۰۲۳‌ چیست؟

از آن‌جا که اپل همیشه بهترین‌ها را برای گوشی‌های آیفون می‌خواهد، پیشنهاد خرید بهترین آیفون آسان است. اما آنچه مهم‌تر به‌نظر می‌رسد معرفی بدترین مدل این گوشی است تا مشتریان را به اشتباه نیندازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد آیفون SE (نسل سوم) بدترین گزینه‌ای است که می‌توان در سال ۲۰۲۳ انتخاب کرد. این تلفن همراه از تراشه A15 Bionic بهره‌مند شده و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن در حال حاضر ۴۲۹ دلار قیمت دارد. با این حال مشکلاتی دارد که آن را به بدترین گزینه در میان سایر گوشی‌های آیفون تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

۱. دوربین ضعیف

اکثر مردم هنگام خرید گوشی آیفون انتظار یک دوربین باکیفیت را دارند، این درحالیست که آیفون SE به دلیل سیستم تک‌ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و عدم وجود حالت عکاسی در شب کاربران خود را راضی نگه نمی‌دارد. همچنین دوربین جلوی آن امکان احراز هویت با چهره را ندارد.

راز آسمان پایتخت

۲. امنیت پایین‌تر

بسیاری از آیفون‌های مدرن در کنار احراز هویت با اثر انگشت از گزینه‌های امن‌تری مانند احراز هویت با چهره استفاده می‌کنند. اما سیستم امنیتی این گوشی سال‌هاست به روز نشده و حتی عرق کردن دست ممکن است باز کردن قفل را دشوار کند‌.

۳. صفحه نمایش ضعیف

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Retina HD بوده که در پخش ویدیوهای باکیفیت به مشکل می‌خورد و حتی فاقد روشنایی مناسب و کیفیت HDR است.

۴. فاقد پشتیبانی مگ سیف

عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مگ سیف باعث می‌شود کاربران آیفون SE از امکانات جانبی آن نظیر کیف پول مگ سیف و پاور بانک‌های قابل حمل نیز باز بمانند. گرچه می‌توانند به شارژ بی‌سیم کیو آی رضایت دهند که آنقدرها هم بد نیست.

۵. فاقد طراحی مدرن

این آیفون از نظر طراحی بسیار شبیه به آیفون ۸ بوده و در سال ۲۰۲۳ بسیار قدیمی و آزاردهنده به‌نظر می‌رسد. اگرچه بسیاری از کاربران هنوز بخاطر ظاهر جمع و جور به سراغ آیفون SE و نسخه‌های مشابه می‌روند اما آیفون ۱۳ مینی یک گزینه جایگزین بهتر برای آن به شمار می‌رود.

۶. عمر باتری ضعیف

حتی با داشتن یک صفحه نمایش ضعیف، آیفون SE باتری خوبی ارائه نمی‌دهد و برای حفظ باتری در طول روز نیاز به استفاده بهینه دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز