با 5 شرکت برتر تولیدکننده انرژی‌ های تجدیدپذیر آشنا شوید

انرژی‌های تجدیدپذیر بخش مهمی از صنعت انرژی را تشکیل می‌دهند. این انرژی‌ها به سرعت در حال رشد هستند و به زودی به منبع مهم انرژی در بسیاری از مناطق جهان تبدیل می‌شوند. شرکت‌‌های بین‌المللی در زمینه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوزه انرژی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی تا سال 2040 حدود 40 درصد از انرژی‌های تولید شده در سطح جهان از منابع تجدیدپذیر تامین خواهد شد. در ادامه 5 شرکت فعال در زمینه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر را معرفی می‌‌‌کنیم. این کمپانی‌ها در پیشرفت تکنولوژی نقش اساسی دارند.

1. کانادین سولار

شرکت کانادین سولار در کشور کانادا تاسیس شده است. کشور کانادا جزو سه کشور پربازده و فعال در زمینه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر است. این شرکت با توسعه پنل خورشیدی پیشرفته که نسبت به محصولات مشابه بازدهی بالاتری دارد و در طیف‌های گسترده کاربرد دارد، به شهرت رسید.

آریاک سفر

این کمپانی از سال 2012 کربن دی اکسید منتشر شده به ازای هر مگاوات برق تولیدی را تا 42 درصد کاهش داد. کانادین سولار با اقداماتی مانند اهدا تجهیزات روشنایی مبتنی بر انرژی خورشیدی به مکان‌های پربازدید، استفاده از انرژی تجدیدپذیر را تشویق کرده است.

این شرکت پروژه‌های انرژی خورشیدی نیز اجرا می‌کند و خدمات بهره‌برداری و نگهداری آن را ارائه می‌‌دهد. کانادین سولار خدمات خود را به مشتریان در بیش از 160 کشور ارائه می‌‌دهد.

2. کورپ انرجیز

شرکت آلمانی کورپ انرجیز از برجسته‌ترین تولیدکنندگان انرژی تجدیدپذیر در قاره اروپا است. این شرکت در تولید موادی مانند بیواتانول فعالیت می‌‌کند. بیواتانول هنگام سوختن، کربن دی اکسید کمتری نسبت به سوخت‌های فسیلی آزاد می‌‌کند.

این شرکت سیستم‌های خورشیدی تولید می‌کند و با انرژی تجدیدپذیر راه‌حل‌هایی در زمینه مهندسی و ساخت و ساز ارائه می دهد. همچنین تجهیزات سراسر جهان را تامین می‌کند.

3. فرست سولار

شرکت اصلی فرست سولار در آریزونای آمریکا واقع شده است. این شرکت سیستم‌های انرژی خورشیدی فتوولتائیک و ماژول‌های خورشیدی را طراحی و تولید می‌کند. همچنین از فناوری نیمه هادی لایه نازک ماژول‌های خورشیدی تولید می‌کند که نور خورشید را به برق تبدیل می‌‌کند.

از پنل‌های خورشیدی تولید شده توسط این کمپانی در سراسر جهان استفاده می‌‌شود. مدیران فرست سولار ادعا می‌‌کنند که محصولات این شرکت نسبت به سوخت‌های فسیلی 89 تا 98 درصد گازهای گلخانه‌ای کمتری تولید می‌کنند.

4. اورستد

اورستد یک شرکت انرژی چند ملیتی مستقر در دانمارک است که روی ارائه راهکارهای انرژی تجدیدپذیر متمرکز است. بخش انرژی بادی این شرکت، مزارع بادی فراساحلی را توسعه می‌دهد. انرژی زیستی و انرژی حرارتی این شرکت، نیروگاه‌های ترکیبی حرارتی را اداره می‌کند.

هدف اورستد این است که تا سال 2025 به بزرگترین شرکت در عملیات و تولید انرژی کربن تبدیل شود.

5. جینکو سولار

جینکو سولار یک شرکت انرژی خورشیدی در چین است. این شرکت محصولات انرژی خورشیدی، از جمله شمش‌های سیلیکونی و ویفر، سلول‌های خورشیدی و ماژول‌های خورشیدی را تولید می‌‌کند. این شرکت همچنین خدمات یکپارچه‌سازی سیستم خورشیدی را ارائه می‌‌دهد.

جینکو سولار محصولات خود را به مشتریان در ایالات متحده، اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین می‌‌فروشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اورستدجینکو سولارفرست سولارکانادین سولارکورپ انرجیز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز