با 250 میلیون چه ماشینی بخریم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

با آنکه شاید بودجه 250 میلیون تومان در نگاه اول بودجه کمی نباشد اما در حال حاضر اگر فردی بخواهد با این بودجه خودرویی خریداری کند، انتخاب‌های متعددی نخواهد داشت ولی با بررسی آگهی‌های فروش، گزینه‌هایی به چشم می‌خورد.

کاماپرس در ادامه 5 خودرو که می‌توان با بودجه 250 میلیون تومان خریداری کرد را بررسی می‌کند؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*پژو 206 تیپ 2 مدل 83 با 6 ماه مهلت بیمه شخص ثالث به قیمت 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو خاکستری رنگ، 260 هزار کیلومتر کارکرد داشته و وضعیت موتور آن سالم و پلمپ قید شده است. وضعیت شاسی این محصول سالم و وضعیت بدنه آن خط و خش جزئی دارد.

*پراید 132 اس ای مدل 97 نیز با بودجه 250 میلیون تومان قابل خریداری است. این خودرو 115 هزار کیلومتر کارکرد داشته و موتور سالمی دارد. وضعیت بدنه این خودرو رنگ‌شدگی و وضیعت شاسی آن ضرب‌خوردگی دارد. از مهلت بیمه شخص ثالث این خودرو 6 ماه مانده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*پژو 405 اس ال ایکس بنزینی مدل 90 با قیمت 250 میلیون تومان آگهی شده است. کارکرد این محصول 180 هزار کیلومتر، وضعیت موتور آن سالم و وضعیت شاسی نیز سالم قید شده است. این خودرو خاکستری رنگ 12 ماه مهلت بیمه شخص ثالث دارد.

*خریدار خودرو با بودجه 250 میلیون تومان همچنین می‌تواند پرشیا مدل 86 را با کارکرد 247 هزار کیلومتر خریداری کند. از مهلت بیمه شخص ثالث این خودرو  7 ماه مانده است و این محصول، موتور همچنین شاسی سالمی دارد.

*تیبا صندوق‌دار اس ایکس سفیدرنگ مدل 90 نیز به قیمت 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو 252 هزار کیلومتر کارکرد داشته و موتور همچنین شاسی سالمی دارد. از مهلت بیمه شخص ثالث این خودرو 4 ماه مانده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز